בשורה מעודדת: בסין יסירו את הסגר על העיר ווהאן - סרוגים

בשורה מעודדת: בסין יסירו את הסגר על העיר ווהאן

אחרי 5 ימים בהם לא נרשמו נדבקים חדשים בקורונה, הרשויות בסין הודיעו כי יסירו בהדרגה את הסגר שהוטל לפני חודשיים על העיר ווהאן, שבה נרשמה ההתפרצות הראשונית של הנגיף. החל ממחר תושבים שלא חולים יוכלו לצאת מביתם

author-image
בשורה מעודדת: בסין יסירו את הסגר על העיר ווהאן
  העיר ווהאן מושבתת. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בשורה מעודדת נוספת במאבק בקורונה: אחרי 5 ימים שבהם לא נרשמו מקרי הידבקות חדשים בעיר ווהאן, הרשויות במחוז חוביי שבסין הודיעו היום (שלישי) כי יסירו בהדרגה את הסגר שהוטל לפני כחודשיים על העיר שבה התפרץ הנגיף לראשונה.

לפי הודעת הרשויות, החל ממחר כל תושבי העיר שאינם חולים בנגיף ומקבלים אישור בריאות מבתי החולים יורשו לצאת מבתיהם. האיסור על כניסת תחבורה לעיר יוסר ב-8 באפריל, ושאר ההגבלות יוסרו שבוע לאחר מכן.

עוד באותו נושא

סיבה לאופטימיות? 100 אלף איש החלימו מנגיף הקורונה

כזכור, העיר ווהאן בסין נחשבה כמוקד העיקרי של התפרצות נגיף הקורונה, שהתפשט מאז לכל העולם עם יותר מ-370 אלף מקרי הידבקות ו-16,505 מתים עד כה. הוירוס הופיע לראשונה בווהאן בנובמבר האחרון, אך בדצמבר החלה התפשטות משמעותית של המחלה עם מאות מקרי הידבקות חדשים מדי יום. על פי הנתונים, עד כה נדבקו בסין 81,498 בני אדם, ו-3,274 אנשים מתו מהנגיף.

ב-23 בינואר הרשויות במחוז חוביי הורו על עוצר יציאות מווהאן, כשהתחבורה הציבורית הושבתה בעיר ושדה התעופה המקומי ותחנת הרכבת נסגרו. שבוע חאחר מכן הוחלט על סגר כולל במחוז, כאשר התושבים הונחו שלא לצאת מבתיהם כדי למנוע התפשטות נוספת של המחלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו