מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל- 945; בהם 20 קשה - סרוגים

מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל- 945; בהם 20 קשה

משרד הבריאות מעדכן כי מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל- 945, מתוכם 20 מאושפזים במצב קשה. היום נכנסו לתוקפן ההנחיות החדשות

author-image
מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל- 945; בהם 20 קשה
  (צילום: גיל יערי\ פלאש90)

התפשטות הקורונה.

משרד הבריאות מעדכן הבוקר (ראשון) כי מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל- 945. מתוכם 20 מאושפזים במצב קשה. היום נכנסו לתוקפן ההנחיות החדשות.

בסוף השבוע נקבע מותו של אריה אבן, הישראלי הראשון שנפטר מנגיף הקורונה. הלוויה נערכה תחת מגבלות נוקשות בהתאם להנחיות של משרד הבריאות.

בבית הלוויות שמגר עבר אבן את הליך 'הטהרה', לאחר שעבר לפעול במתכונת חירום עם אגף מיוחד שייתן מענה לנפטרים נשאי קורונה, תחת אגף נפרד לטיפול בנפטרים נשאים של המחלה ואגף כללי שבו יטופלו שאר הנפטרים.

אבן ז"ל, ניצול שואה בן 88 מירושלים, נפטר בערב שבת בבית החולים שערי צדק לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. הוא הותיר אחריו ארבעה ילדים, 18 נכדים ונין.

עוד באותו נושא

מספר החולים בקורונה מזנק: ככה תוכלו לעזור

 

הבוקר, כאמור, נכנסו לתוקפן התקנות שאישרה הממשלה בסוף השבוע שעבר שמטרתן מאבק בהתפשטות הקורונה. בנוסף הממשלה אישרה הלילה החרגות לעובדי משרד החוץ שיוגרדו כעובדים חיוניים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב אמש בפייסבוק: "‫החלטתי שמרכזי הקניות הפתוחים יישארו פתוחים בשלב זה, והחלטה זו תבחן מחדש בעוד שלושה ימים. חנות שלא תעמוד בהוראות משרד הבריאות תסגר באמצעות צו. אני מזכיר לכם את ההנחיות: עד 4 אנשים לכל קופה רושמת ושמירה על 2 מטרים בין אדם לאדם. שבוע טוב ובריא לכולם‬".

עוד באותו נושא

קריאתו הנרגשת של הקומיקאי נדב אבוקסיס


5

מה אסור?

תהיה מגבלה על קניונים ומקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה, פארקים, חופי ים וטיולים, תאטראות ובתי קולנוע, גני אירועים ואולמות, חדרי כושר וחוגים, כל מוסדות החינוך סגורים מגני ילדים ועד למוסדות להשכלה גבוהה.

מה מותר?

עבודה בהתאם למגבלות ולהנחיות, הצטיידות במזון או בתרופות, יציאה משפחתית קצרה וקרובה, קבלת שירות רפואי וטיפולי רווחה, פעילות ספורט עד 2 אנשים יחד, סיוע לאדם מבוגר, ממוגבל או חולה, חתונה, לוויה או תפילה (- בהתאם להנחיות), הפגנות והליך משפטי, שירותי משלוחים וטייק אווי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
ביבי המלך
חני עטר | 22-03-2020 9:14
כל הכבוד לראש הממשלה הגדול שלנו וכמובן לאשתו המלכה הם פשוט מלאי נתינה ואהבה לעם מתי יבינו זאת
לתמים הזה
תשובה ל-1 | 22-03-2020 9:51
אולי כבר תשתוק? גם על פתח הגהנום אתה לא עושה תשובה? הקורונה היא איתות מאלקים על כל מה שחטאנו בו מי שחטא - שיתבייש ויחזור בתשובה אבל מהר! ולא יבזבז את זמנו בעוד לשון הרע ובעוד הוצאת שם רע ובעוד כפירה ובעוד לגלוגים! זה זמן של גזירה - לא של בדיחות!
יבינו זאת
התמים | 22-03-2020 9:45
כאשר ביבי ידאג שתהיה לנו מערכת בריאות מתוקצבת כהלכה. הגענו למשבר הזה עם מערכת בריאות מורעבת ומדולדלת. בתי החולים היו בקריסה עוד קודם למשבר. אין מספיק בתי חולים. אין מספיק צוותי רפואה. אין מספיק מיטות לנפש. אין מספיק ציוד. צוותי רפואה נדבקים בגלל חוסר מיגון. ללא צוותי רפואה וללא ציוד - הסכנה בפתח. אז מה בדיוק הנתינה של ביבי ושרה ? שהם מרשים לנו למממן להם מטוס פרטי במיליארד שקלים ? מרשים לנו למממן להם שיפוצים בביתם הפרטי ? מרשים לנו למממן להם את הפראזיט יאיר שיושב בבית ורק גורם נזק - אבל כל יציאה שלו מלווה ברכב שרד ואבטחת שבכ ? מה בדיוק הנתינה ??? פירוק המערכת החברתית והמשפטית של המדינה ? הפניית משאבים לטובת הכיס הפרטי שלהם ושל מקורביהם ובני דודיהם ? עיניים להם ולא יראו.