חדשות בריאות

חודשיים בבידוד: שוחררה החולה האחרונה מספינת הקורונה

שלווה דהאן, אחרונת המטופלות שחזרה מספינת הקורונה ביפן, שוחררה מבית חולים שיבא בתום 28 ימים בבידוד ונפגשה עם ילדיה לאחר כחודשים שלא התראו. היא החלימה כשבשתי בדיקות יצאו תוצאות שליליות

חודשיים בבידוד: שוחררה החולה האחרונה מספינת הקורונה
צילום: (צילום: דוברות שיבא)

בשורות משמחות: השתחררה היום (חמישי) לביתה שלווה דהאן, אחרונת המטופלות שחזרה מספינת הקורונה, "דיימנד פרינסס", ביפן. שלווה שהתה במתחם המבודד של בית חולים שיבא 28 ימים, ולאחר שהתקבלו שתי בדיקות שליליות רצופות, הבוקר היא התבשרה על שחרורה.

שלוה דהן דוברות שיבא
שלוה דהן דוברות שיבא| צילום: בוכה מהתרגשות לפגוש את ילדיה (קרדט: דוברות שיבא)

דהן, קודם לכן הייתה בבידוד על ספינת הקורונה במשך שבועיים. ילדיה פגשה אותה אחרי חודש וחצי שלא יכלו לחבק אותה בשל הבידוד.

שלוה דהן דוברות שיבא 3
שלוה דהן דוברות שיבא 3| צילום: עם הרופאה המטפלת (דוברות שיבא)

סיפור ספינת הקורונה החל ב-4/2 כאשר 15 ישראלים שהיו אמורים לרדת אולצו להישאר בבידוד על הסיפון למשך שבועיים בעקבות גילוי חולי קורונה על הספינה, וחזרתם לישראל נדחתה.

סה"כ 6 נוסעים חלו בקורונה והחלימו לאורך הדרך: רחל ויצחק ביטון, שמעון ושלוה דהן, עודד ורוחלה עופרים. 9 נוסעים נוספים שהו בבידוד למשך שבועיים בשיבא ושוחררו לאחר שלא סבלו מהקורונה כלל.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות