בגלל הקורונה: רשות שדות התעופה בגל פיטורים - סרוגים

בגלל הקורונה: רשות שדות התעופה בגל פיטורים

משבר הקורונה. סגירת נמלי התעופה של ישראל לאזרחים זרים, וההמלצה לא לטוס לחו"ל גרמו לנמלי התעופה להתרוקן מנוסעים. בעקבות כך הודיעה היום רשות שדות התעופה על גל צמצומים לחצי השנה הקרובה

בגלל הקורונה: רשות שדות התעופה בגל פיטורים
  נמל התעופה בנתב"ג ריק (צילום: יוסי זמיר/פלאש90)

משבר הקורונה. סגירת נמלי התעופה של ישראל לאזרחים זרים, וההמלצה לא לטוס לחו"ל גרמו לנמלי התעופה להתרוקן מנוסעים. בעקבות כך הודיעה היום רשות שדות התעופה על גל צמצומים לחצי השנה הקרובה.

עוד באותו נושא

התפשטות הקורונה: רבע מתושבי איטליה בהסגר

בהודעה מטעם החברה נכתב: "לאחר דיונים כואבים וקשים בין ההנהלה לוועדי העובדים ולאחר ניתוח הפעילות התעופתיות בנמל התעופה בן גוריון ונמל התעופה רמון ומתוך מכלול שיקולים מבצעיים הוחלט על הוצאה לחופשה ללא תשלום ל-70 אחוז מכלל העובדים זמניים."

בשלב ראשון ניתנה עדיפות להוצאה לחופשה של רווקים וזאת כדי למנוע פגיעה במשפחות העובדים. במערך האבטחה של נמלי התעופה פוטרו 150 עובדים, ועובדים קיימים יצאו ל-4 ימי חופשה.

גם העובדים שנשארו ירגישו את הירידה במשכורת: "בוטלו באופן גורף השעות הנוספות לכלל העובדים. תהיה פגיעה במשכורתם של העובדים הבכירים. ההנהלה הבכירה ויתרה על 50 אחוז מהפריון השנתי לשנת 2019. כמו כן בוטלו ההכשרות ובוטלו הגיוסים של עובדים ועובדים ארעיים שהיו אמורים לחזור לקראת עונת הקיץ 2020."

בשלב זה לא החליטה המדינה על פיצוי לחברות התעופה, לאמנים שהופעותיהם בוטלו ולשאר האנשים הנמצאים בבידוד והפסידו ממשבר הקורונה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו