הרבנות מפרסמת: תפילה מיוחדת לעצירת הקורונה - סרוגים

הרבנות מפרסמת: תפילה מיוחדת לעצירת הקורונה

הרב הראשי לישראל הראשון לציון הרב יצחק יוסף חיבר תפילה מיוחדת לעצירת מגיפת הקורונה, את התפילה יש להגיד בעת פתיחת ארון הקודש בשבת ובימי שני וחמישי בעת הוצאת ספר התורה

הרבנות מפרסמת: תפילה מיוחדת לעצירת הקורונה
  הרב יצחק יוסף. צילום: דוד כהן, פלאש 90

הרב הראשי לישראל הראשון לציון הרב יצחק יוסף חיבר תפילה מיוחדת לעצירת מגיפת הקורונה, את התפילה יש להגיד בעת פתיחת ארון הקודש בשבת ובימי שני וחמישי בעת הוצאת ספר התורה.

עוד באותו נושא

קורונה בירושלים: אלה המקומות שייכנסו לבידוד


10

הרבנות מפרסמת: תפילה מיוחדת לעצירת הקורונה

"יהי רצון מלפניך ה' אלוהינו ואלוהי אבותינו, שתתמלא ברחמים על כל יושבי תבל, ועל יושבי הארץ זו, והגן עליהם מכל גזירות קשות ורעות המתרגשות ובאות לעולם, ותצילנו מכל נגע מגפה חולי ומחלה. וכל החולים שנדבקו במחלה תרפאם רפואה שלימה. לך ה' הגדולה והגבורה והתפארת והנצח וההוד, כי כל בשמים ובארץ לך ה' הממלכה והמתנשא לכל לראש, ואתה בידך נפש כל חי ורוח כל בשר איש, ובידך כח וגבורה לגדל ולחזק ולרפא אנוש עד דכה, עד דכדוכה של נפש, ולא יפלא ממך כל דבר.

לכן, יהי רצון מלפניך האל הנאמן אב הרחמים, הרופא לכל תחלואי עמו ישראל, אתה רופא נאמן, תשלח מרפא וארוכה ותעלה ברוב חסד וחנינה וחמלה לכל החולים שנדבקו במחלה הזאת, אנא ה' יהמו נא רחמיך על כל יושבי תבל, ועל כל עמך ישראל, עמוד נא מכסא הדין ושב על כסא הרחמים, ותכנס לפנים משורת הדין, ותבטל מעלינו כל גזרות קשות ורעות, "וַיַעֲמֹד פִּנְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה", וגזור עלינו גזירות טובות ישועות ונחמות למען רחמיך, ותקרע רוע גזר דיננו, וייקראו לפניך זכיותינו, קומה עזרתה לנו ופדינו למען חסדיך."

שמע נא לקול תחינתנו, כי אתה שומע תפלת כל פה, ברוך שומע תפלה.יהיו לרצון אמרי פי והגיון לבי לפניך ה' צורי וגואליויתקיים בנו מקרא שכתוב "כָּל הַמַּחֲלָה אֲשֶר שַֹמְתִּי בְמִצְרַיִם לֹא אָשִֹים עָלֶיךָ כִּי אֲנִי ה' רֹפְאֶךָ", אמן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כמה דביל אפשר להיות??
מה?? | 05-03-2020 12:55
זה רציני?
2
תפילה של הרב עובדיה
לירן | 05-03-2020 16:21
מה אם התפילה שחיבר הרב שמואל אליהו היא פג תוקף? או שלא להתיחס אליה
3
לא מבין מדוע לא אומרים משהו בדוק ומנוסה בתורה
משה | 05-03-2020 17:38
אמירת פרשת הקטורת בהר הבית. במדרש תנחומה תצוה כתוב : ראה כמה חביב הקטרת שעי הקטרת נעצרה המגפה בשעה שאמר משה לאהרן קח את המחתה ותן עליה אש מעל המזבח ושים קטרת
4
אמונות תפלות
eli | 19-03-2020 10:38
אל תשים לי מילים בפה, ואל תהפוך מצווה לסגולה!