פאנל פרשנים: האם תהיה הפעם הכרעה ואיך זה יקרה? - סרוגים

פאנל פרשנים: האם תהיה הפעם הכרעה ואיך זה יקרה?

מי מנהל קמפיין טוב ומי לא? מה הדברים שכדאי למפלגות לנקוט בישורת האחרונה? למה הפעם הירי בנגמ"ש מופחת? מדיה מסורתית או מדיה חדשנית? האם הפעם יש סיכוי להכרעה? ומי יכול להפתיע?

פאנל פרשנים: האם תהיה הפעם הכרעה ואיך זה יקרה?

פאנל הפרשנים שלנו יהודית יפרח, יועצת אסטרטגית, אריק בלומברג, יועץ תקשורת ומנכ"ל בלומברג תקשורת, חגי אורן, סמנכ"ל פרסום באשדיר, איציק אלרוב, יועץ תקשורת ומומחה בניהול קמפיינים.

איציק אלרוב: "בסופו של דבר שלושה חודשים ראינו שאננות במחנה המרכז שמאל, בסיטואציה הזאת הסקרים שמראים שנתניהו יכול להביא 61, זה יכול להעיר את מחנה המרכז שמאל".

יהודית יפרח: "יש 2 בהלות היסטריות: הקורונה והחשש מבחירות רביעיות שיכול להוציא את האנשים וזה טוב לנתניהו".

אריק בלומברג: "הירי בנגמ"ש הפעם מאוד מינורי, בימינה הולכים חזק על הציונות הדתית"

חגי אורן: "המדד לירי בנגמש הוא בתוך העיתוןנים של המגזר בכל עלוני בית הכנסת לא הייתה אפילו מודעה אחד של הליכוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אז למה אני מצביעה מחר לעוצמה יהודית
אביה מוריס | 01-03-2020 21:53
אז למה אני מצביעה מחר לעוצמה יהודית למרות שאני יודעת שאין הרבה סיכוי לעבור את אחוז החסימה? 1. כי אין שום מפלגה אחרת שראויה לקבל את הקול שלי. אחרי מה שימינה עשו אני לא חושבת שהם ראויים לאמון הציבור בכל נושא שהוא. שלא נדבר על הדעות הנאו רפורמיות של רוב המועמדים שם ועל זה שבנט מתכנן אחרי הבחירות להיפרד מהאיחוד הלאומי ולא פוסל חבירה לגנץ. ואני לא חושבת שאני צריכה להסביר למה ביבי הוא כבר מזמן לא ימין אמיתי.. פינויים ישובים, הגבלת יהודים בהר הבית, מענקים לחמאס ועוד ועוד. עוצמה יהודית היא המפלגה היחידה שלא מתפשרת על ערכי ארץ ישראל, עם ישראל תורת ישראל. היחידה שאפשר לסמוך עליה שנציגיה לא יבגדו בעקרונות בשביל ג'ובים או כיסא, כי זה בדיוק מה שהוצע להם במערכת הבחירות הנוכחית מספר פעמים כדי שיפרשו, והם היו מוכנים לפרוש רק תמורת הבטחות אידאולוגיות - שלא הגיעו. 2. כי הצבעה לעוצמה יהודית היא הצבעה לטווח רחוק. אני מאמינה שיבוא יום ובראש המפלגות המגזריות שלנו יעמדו אנשים ראויים יותר, שמה שמניע אותם זה לא אגו אלא אידאולוגיה אמיתית וטובת עם ישראל. כי כל מנהיג נורמלי היה מזמן מצרף את עוצמה לאיחוד. וכדי שהם יכנסו לכנסת במסגרת איחוד כלשהו או עקב הורדת אחוז החסימה בבחירות הבאות (סבב 4 או גם בעוד מספר שנים) צריך שיהיה להם הרבה תמיכה והרבה כוח. ולכן חשוב שיהיו הרבה קולות לעוצמה יהודית גם הפעם!! 3. אני לא מצביעה לפי שיקולים של מה יהיה אם וכל מיני השערות שאין להן ערובה, ובמיוחד לא לחבורה של שקרנים פשרניים בעלי אגו בשמים. לא מוכרת את האמת בשביל אותם אלה שרימו והשתמשו בנו, וגם שדאגו שאחוז החסימה לא ירד. אני הולכת עם האמת שלי, נותנת את הקול שלי רק למי שראוי לכך. נץ בקלפי - ובשם ה' נעשה ונצליח!
מחל! מחל! מחל!
בני | 01-03-2020 23:08
לא להאמין לבוטים הפוך על הפוך! רק מחל!
2
חגי אורן, כנראה לא ראית עלונים השבת...
אריאל | 01-03-2020 22:08
.