הסיוט הסתיים: הישראלית שהבריאה מקורונה נחתה - סרוגים

הסיוט הסתיים: הישראלית שהבריאה מקורונה נחתה

זה החל בשבועיים וחצי של בידוד על 'ספינת הקורונה' ולאחר מכן כשחבריה טסו חזרה לישראל היא נשארה מאושפזת בטוקיו. הבוקר רחל ביטון בת ה-74 נחתה בישראל לאחר שהבריאה

הסיוט הסתיים: הישראלית שהבריאה מקורונה נחתה
  אושר לשימוש ללא קרדיט

רחל ביטון, הישראלית בשנות בת 74 נדבקה בנגיף הקורונה על ספינת דיימונד פרינסס שכונתה "ספינת הקורונה" ועגנה בחופי יפן. ביטון אושפזה ביפן בשעה ש-11 נוסעים ישראליים חזרו ארצה לביתם.

עוד באותו נושא

"מלון הקורונה": אלפי תיירים בבידוד במלון בטנריף

אליהו אליוביץ דובר המשפחות שוחח עם רחל לאחר הגעתה לישראל והיא סיפרה על שעברה: ״מיד לאחר ששוחררתי מביה״ח בריאה ושלמה, הרב בנימין ואפרת אדרי מבית חב״ד בטוקיו אספו אותי לביתם ולאחר מכן דאגו שאעלה לטיסה הביתה.

הייתי יכולה להישאר לילה בטוקיו אבל החלטתי לא לחכות ולהתאחד עם המשפחה כמה שיותר מהר לאחר שלא נפגשנו בשבועות האחרונים כתוצאה מהחופשה ומנגיף הקורונה. בשדה התעופה נעשתה בדיקה נוספת לראות אם יש חום והתוצאה הייתה שלילית וקיבלתי אישור שהכל תקין. נפגשתי בשדה התעופה עם בני המשפחה וזלגו דמעות של שמחה. בעזרת ה׳ עוד נעשה מסיבת הודיה ענקית בהשתתפות כל בני המשפחה״.

עוד הוסיפה: ״אני רוצה להודות לאנשי משרד הבריאות ומשרד החוץ ולקונסול גב' רויטל בן-נעים, פרופ' איתמר גרוטו משנה למנכ״ל, פרופ׳ רן ניר פז מהדסה על הדאגה כל העת למעננו. זה לא מובן מאליו שחלקם נאלצו להיות בבידוד ביתי ואנו מודים להם על כך״.

תזכורת: מספינת הקורונה סה״כ אושפזו ביפן 4 ישראלים. הזוג עודד ורוחלה עופרים מקיבוץ גבעת השלושה ובנוסף אח ואחות. שמעון דהאן ממבשרת ציון ורחל ביטון מאילת. ביפן עדיין נשארו הזוג עופרים ושמעון דהאן. הערכות הם שהם ישחררו ממש בקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו