הג'יהאד נטל אחריות: הירי בתגובה לחיסול המחבל - סרוגים

הג'יהאד נטל אחריות: הירי בתגובה לחיסול המחבל

הג'יהאד האיסלאמי נטל אחריות לירי הרקטות לדרום, ואישר כי המתקפה הייתה תגובה לחיסול המחבל שהניח מטען בגבול עזה: "ההתעללות בגופת הפלסטיני באמצעות דחפור חייבו תגובה לפשע שביצע האויב הציוני"

הג'יהאד נטל אחריות: הירי בתגובה לחיסול המחבל
  (צילום: מוחמד אותמן\פלאש 90)

בג'יהאד האיסלאמי לקחו אחריות על ירי הרקטות שנרשם היום (ראשון) לעבר יישובי עוטף עזה, במסגרתו 21 רקטות נורו לעבר אשקלון ויישובי הדרום. בדבריו דובר הארגון אישר כי הירי בוצע בתגובה לחיסול המחבל שהניח הבוקר מטען חבלה בגבול עזה

״זכותה של ההתנגדות הפלסטינית להגיב על פשעי הכיבוש הישראלי" נאמר בהודעת ארגון הטרור. "האירוע הבוקר וההתעללות בגופת הפלסטיני באמצעות דחפור חייבו תגובה וירי הרקטות הערב הוא תגובה על הפשע שביצע האויב הציוני״.

עוד באותו נושא

צפו: כך הניחו המחבלים את המטען בגבול עזה

כזכור, הסלמה הנוכחית בדרום החלה בשעות הבוקר כאשר חוליה של מחבלים ערבים ניסה לחדור מעזה לישראל. בתגובה חיילינו פתחו בירי וחיסלו את אחד המחבלים בחוליה. לאחר מספר שעות הגיע דחפור של צה"ל בכדי לקחת את גופת המחבל שהייתה מוטלת בשטח. מחבלים שהגיעו גם הם בכדי לקחת את הגופה לעזה התעמתו עם חיילינו.

כבר מספר שעות לאחר מכן הבטיחו הדוברים של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי כי ישראל תשלם מחיר על חיסול המחבל. "הפשע שאירע הבוקר בחאן יונס – ברברי" אמרו בג'יהאד. "הידיים שלנו על ההדק, והן ינקמו את דם השהידים כמו שנקמו בעבר והפציצו את תל אביב".

לפי דובר צה"ל, 20 רקטות נורו לשטח ישראל במתקפה הנוכחית. מערכת כיפת ברזל יירטה 8 מתוכם, השאר נפלו בשטחים פתוחים. לא דווח על נפגעים בגוף. בעקבות האירוע ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים הערכת מצב ביטחונית בקריה בתל אביב, בו ישתתפו שר הביטחון נפתלי בנט, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המל"ל ובכירי מערכת הביטחון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בנט פשוט אפס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בנט פשוט אפס!!!!!!!! | 23-02-2020 19:07
בנט פשוט אפס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
הכותרת והתוכן שונים?
שי | 23-02-2020 19:43
לפי התוכן של המאמר הירי הוא לא בגלל החיסול כי אם בגלל התעללות בגופה
3
קוראת לבנט להרגיע ולא להתסיס
אמונה | 23-02-2020 20:25
מה שחשוב עכשיו זה להרגיע ולהתכונן לבחירות. צריך לנצח אותן בשביל לדאוג לאינטרסים של ההתישבות. הקיבוצים בעוטף עזה ממילא לא משלנו ורגילים לירי. ואחרי הבחירות אפשר לכתוש אותם.