נתניהו במתקפה על בנט: "מי הגן על ארץ ישראל? אני"

נתניהו במתקפה על בנט: "מי הגן על ארץ ישראל? אני"

ראש הממשלה את טקס חנוכת שכונת 'נופי כרמים' בקרית ארבע לתקוף את ראשי ימינה בטענה שילכו עם כחול לבן: "ניסנקורן אומר שבנט ושקד יבואו". והכריז על הקמת מעלון במערת המכפלה

author-image
נתניהו במתקפה על בנט: "מי הגן על ישראל? אני"
  (צילום: דוד וויל)

ראש הממשלה נתניהו ניצל הצהריים (ראשון) את טקס חנוכת שכונת 'נופי כרמים' בקרית ארבע חברון לתקוף את ראשי ימינה השר נפתלי בנט וח"כ איילת שקד בטענה שילכו עם כחול לבן. וגם הכריז על הקמת מעלון במערת המכפלה. "זה אקט הומניטרי וגם אקט של ריבונות", הוא הסביר.

לקול מחאות הקהל, זעם נתניהו: "אני צריך שישמרו עליי? ההפך, אני צריך לשמור עליהם. הרי גנץ אומר 'אני אביא רוב יהודי' מאיפה יהיה לו רוב יהודי? אז אומר ניסנקורן 'בנט ושקד יבואו' הוא לא אומר רפי פרץ – זו האמת. רוצים ממשלת ימין הצביעו רק ליכוד אחד גדול!"

"לפני חודש הייתי בוושינגטון ודברתי על חברון עיר האבות, על בית אל, על שילה וכמובן על ירושלים בירתנו הנצחית. אבל לפני כן, המרכיב הראשון של תכנית טראמפ הוא הכרה של ארצות הברית בבעלות שלנו על הארץ הזו – בגושים ולא בגושים. זה בא לעולם כי אני נאבקתי בזה. תושלם עבודת המיפוי השבוע. עמדתי בלחצים ששום ראש ממשלה לא עמד בהם מעולם. מי הגן על ארץ ישראל? בני גנץ? נפתלי בנט? אני!"

בהמשך להודעתו של שר הביטחון כי נתן אור ירוק להנגשת המערה ונזקק לאישור ראש הממשלה, הודיע נתניהו כי "היום אני מכריז על הקמת מעלון במערת המכפלה. זה אקט הומניטרי וגם אקט של ריבונות".

האירוע התקיים במעמד ראש הממשלה ורעייתו, יו"ר הכנסת, שר הבטחון, שר החוץ, הרב הראשי לישראל, שר החינוך, שר התחבורה, השרה לשוויון חברתי, שרת התרבות והספורט, מנכ"ל החברה הכלכלית קריית ארבע חברון אלון יוניאן וראש המועצה המקומית אליהו ליבמן.

הישוב היהודי בחברון בירך על הבטחות ראש הממשלה נתניהו ושר הבטחון בנט, "שחברון ומערת המכפלה יכללו המפת הריבונות המתוקנת. שורשי עם ישראל נטועים במערת המכפלה ובחברון, ועל כן מקומות אלה חייבים להיות הראשונים בצעד הבא הקרוב של החלת הריבונות על מרחבי ארצנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
צודק ביבי. בנט חתם על הסכם עם חמאס!
משה | 23-02-2020 17:16
בנט מעביר לחמאס עשרות מליוני שקלים. הוא לא דואג לבטחון המדינה. יש לנו מזל שיש לנו את ביבי ושרה שיודעים מה צריך לעשות. ביבי יותר טוב מלו אדמורים.
2
ביבי הפעם דובר אמת!
דוד רוזנבלום | 23-02-2020 17:39
בנט סגור עם כחול לבן!! מי שלא מבין את זה, הוא בור פוליטי!
ביבי דובר אמת. חחחחח
חחחחח | 23-02-2020 20:13
חחחחחחחחחחחח
3
בנט ושקד בוגדניים
ליברל חכם | 23-02-2020 18:56
המפלגה היחידה שלא תבגוד בגוש הימין זה הליכוד...... ועוצמה
4
נתניהו השמאלן
כ | 23-02-2020 19:55
פינה את חברון והצביע בעד ההתנתקות, רק דביל מאמין לו.
5
רוב עצום לגוש השמאל
אבוד | 23-02-2020 19:59
לגוש השמאל יחד עם שקד ליברמן בנט כחול לבן העבודה והרשימה המשותפת רוב עצום וחוצה מגזריים!!
6
מוות
נועם | 25-02-2020 16:30
מוות לרוסים מוות ליהודים מוות לישראלים