ראש העיר קרית שמונה: אצלנו מותר להניח תפילין - סרוגים

ראש העיר קרית שמונה: אצלנו מותר להניח תפילין

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, התייצב היום בפתח בית הספר דרכא דנציגר שבעירו יחד עם דוכן התפילין של חב"ד, וקרא ליהודי העולם להשתתף ב"יום התפילין והסובלנות הבינלאומי"

author-image
ראש העיר קרית שמונה: אצלנו מותר להניח תפילין
  דוברות עיריית קריית שמונה

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, קרא היום (חמישי) ליהודים המתגוררים בעירו ובעולם כולו, להניח תפילין במסגרת "יום התפילין והסובלנות הבינלאומי" אותו יזם.

שטרן אמר: "אנחנו מחוץ לבית הספר דרכא דנציגר, אצלנו מותר להציב דוכני תפילין. אני קורא לכל יהודי העולם, בוודאי בישראל, הצטרפו ליוזמה. יום אחד בשנה, אפשר לעצור לכמה דקות ולהיזכר במצווה הראשונה שכולנו נכנסנו בה בגיל המצוות, רע זה בטוח לא יכול לעשות".

כזכור, סגן ראש העיר ת"א ראובן לדיאנסקי (יו"ר סיעת "חי – חילונים ירוקים) הוביל לכך שעיריית תל אביב לא תנפיק אישורים להצבת דוכנים בכלל ודוכני תפילה בפרט במרחק של לפחות 100 מטר מבתי ספר, גני ילדים, מרכז קהילתי או מוסד מוכר אחר אשר משרת בעיקר קטינים – דבר שלא היה קודם לכן.

עוד באותו נושא

בושה • פעילי תחב"צ דרשו: ללא דוכני תפילין ברכבת


39

לדיאנסקי אמר: "אנחנו מקבלים תלונות של תושבים בנוגע לדוכני תפילה שמוצבים בקרבת בתי הספר, ובמקרים מסוימים גם ממש בכניסה לבתי ספר. כהורה, אינני מעוניין שגורמים שונים יפנו לילדיי הקטינים בהצעות שונות ומשונות במרחב הציבורי ובמיוחד כשהם נמצאים בקרבת מוסדות לימוד".

"עלינו להגן על ילדינו גם בסביבת בתי הספר והגנים שלנו מפני כל סוג של רוכלות או תעמולה ויש למנוע את חשיפת הילדים שלנו בדרכם או בצאתם ממוסדות החינוך. האיסור יחול על כל ארגון או עמותה להציב דוכני הסברה בסמוך למוסדות חינוך."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
תפילין וסובלנות
תושבת קרית שמונה | 20-02-2020 10:00
קרית שמונה-?סובלנות אין שום סובלנו בעיר הזו? מה שכן...מזל שיש דוכני הנחת תפילין כי דבר אחר אין לעשות פה.. מפעלים- נסגרים... מסעדה בשבת-לא תמצא..מלון-אין..קולנוע נסגר לפני 20 שנה..אה כן- יש הרבה רשתות מזון
2
בכל מקום מותר להניח תפילין. אסור לפתוח דוכנים
משה רבנו | 20-02-2020 10:11
1
3
תפילין
סיגל | 20-02-2020 10:23
ראש עיר שאכל לדברו בשר כלב .לא מן הראוי .שיאפשר להניח תפילין ,בעיר הקודש תל אביב
4
הרבי
נועם | 05-10-2021 19:27
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
5
אביחי
נועם | 06-01-2022 17:35
אביחי שטרן ג'ים ג'ונס