ליצמן מאשר: שלחנו רופא ליפן, מו"מ לשחרור הישראלים הנותרים

ליצמן מאשר: שלחנו רופא ליפן, מו"מ לשחרור הישראלים הנותרים

שר הבריאות יעקב ליצמן אישר כי 3 ישראלים נדבקו על "ספינת הקורונה" ביפן, כשלדבריו "אנחנו שולחים רופא גם מכאן לטפל בהם. הנחת העבודה אומרת שתהיה כאן קורונה, אבל אנחנו עשינו את כל ההכנות"

ליצמן: רופא נשלח ליפן, מו"מ לשחרור הישראלים
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

בפתח ישיבת הממשלה, שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס הבוקר (ראשון) למקרי ההידבקות של שלושה מהישראלים שנמצאים על "ספינת הקורונה" ביפן, והבהיר כי המשרד פועל להחזרתם של הנוסעים שלא נדבקו לנגיף לישראל. בדבריו אישר את הידבקותם של הישראלים ואמר כי משרד הבריאות שולח רופא ליפן לסייע בהליך האשפוז והטיפול.

"אנחנו יודעים על שלושה מקרים של קורונה בתוך הספינה. אנחנו שולחים רופא גם מכאן לטפל בהם, ומנהלים משא ומתן עם היפנים שאת כל שאר הנוסעים נחזיר הביתה" אמר. "הנחת העבודה אומרת שתהיה כאן קורונה, אבל אנחנו עשינו את כל ההכנות".

עוד באותו נושא

2 מהישראלים על "ספינת הקורונה" נדבקו בנגיף


3

עוד הגיב לאמירתו של ליברמן על ההצעה שקיבלו החרדים מיו"ר כחול לבן בני גנץ, לפיה "יש על השולחן הצעות שקיבלו ש"ס ויהדות התורה, שניתנו לחרדים מגנץ עצמו ומגבי אשכנזי. מדובר בהצעות מרחיקות לכת לא פחות מאלה של הליכוד". ליצמן אמר כי "ליברמן מעולם לא אמר אמת, וזה עוד אחד מהשקרים שלו שהוא מפיץ כל הזמן. אני מפסיק להכחיש כל מה שהוא אומר. פעם הוא עם הימין, פעם אחדות, פעם עם השמאל, פעם עם מרצ. הוא מסתכל בלילה בסקרים ורואה שהוא יורד אז הוא יורה".

במקביל, שר ישראל כץ התייחס גם כן למאמצים המתנהלים לשחרורם של הישראלים שלא נדבקו מספינת הקורונה ביפן. "הפעולה שלנו היא לחלץ את הישראלים שלכודים בספינה כדי לדאוג לחייהם" טען. "השלושה שנדבקו מועברים על ידי היפנים לטיפול, ואת השאר הישראלים מהספינה נביא לארץ. נשים אותם בבידוד בארץ בלי לסכן אף אחד, תוך ארגון מטוס במימון חברת הביטוח על מנת להביא אותם באופן מפוקח וישיר".

כאמור, הבוקר שגרירות ישראל ביפן עדכנה הבוקר (ראשון) כי קיים חשש לכך ששלושה מהישראלים שנותרו בבידוד על "ספינת הקורונה" שעוגנת מול חופי המדינה נדבקו בנגיף הקטלני – ובהמשך הדיווח אושר על ידי משרד החוץ ומשרד הבריאות. לפי הודעת השגרירות, החשש להידבקות של הישראלים עלה בעקבות בדיקות שנערכו על הספינה כחלק מההכנות להורדתם של הנוסעים מהאונייה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אחת ולתמיד אנחנו חייבים-לברר; ולהודיע לציבור
אחת ולתמיד אנחנו חיי | 16-02-2020 11:19
אחת ולתמיד אנחנו חייבים-לברר; ולהודיע לציבור החרדי... מי הוא גנץ????? אולמרט מגלה את פרצופו של גנץ. טובה גדולה עשה לנו אהוד אולמרט, שטס לארצות הברית לקיים מסיבת עיתונאים יחד עם הערבי וכו' אבו מאזן, לחזק אותו נגד מדינת ישראל, דהיינו נגד מדינת השמד, ונגד תכנית המאה של הנשיא טראמפ. כי אם עוד היה למי ספק מיהו אהוד אולמרט ומה הן השקפותיו, ומה הוא ביקש כאשר היה ראש הממשלה, אז הוא קיבל זאת בצורה הכי גלויה, עד כדי שהוא אומר בצורה ברורה, כי הוא בעד לשוב לגבולות 67 דבר שאפילו השמאלנים הכי קיצונים כבר מפחדים לדבר על זה. אבל לא רק על זה, מפני שתקופת אולמרט כבר עברה ואין לו כל סיכוי לשוב לפוליטיקה הישראלית ובודאי שלא לראשות הממשלה, מה שחשוב הוא לדעת מי הם החברים של בני גנץ, מי הם יועציו ומה הוא מתכווין לעשות אם חלילה תהיה לו אפשרות להקים ממשלה. אהוד אולמרט אומר כי הוא פועל ועושה הכל שבני גנץ יבחר, הוא רוצה שיצביעו למענו ומוסיף כי הוא ידידו הקרוב ואף מייעץ לו וימשיך לעשות זאת ברגע שתהיה אפשרות לגנץ להרכיב ממשלה, שפירושו כי מסביבו של גנץ יסתובבו נחשים ועקרבים מי שלא ירצו עוד לשמוע על תכנית המאה אלא יבקשו לשוב לקווי 67, וכפי שאולמרט מודה בעצמו, כי הוא ויתר על הכותל לערבים דבר שרק מרחיקי לכת היו מעיזים להציע הצעה כזו… אהוד אולמרט מגלה לנו את פרצופו של בני גנץ, אם אתה רוצה לדעת מיהו בני גנץ, תסתכל על אולמרט זה הפרצוף שתמצא אחרי הבחירות, גנץ ואולמרט חושבים אותו דבר ועושים אותו דבר. גם נחוץ להדגיש: שגנץ שלא ירקוד על שתי חתונות, אי אפשר להכריז שיקים ממשלה חילונית ולדרוש תחבורה ציבורית בשבת, ועוד, ואחר כך לבוא לקושש קולות חרדים, התחברת עם לפיד שונא הדת, עוכר ישראל, וכו' וכו' אז שב בשקט אתו, אל תבלבל את המח ואל תעשה טובות עם ההנחת תפילין, תמשיך לגמגם עם לפיד וחבריך השלומיאלים, אי אפשר לרקוד על שתי חתונות, החרדים לא פריירים. הדיבורים היום הם של לפני בחירות, שמבטיחים ככה ובטוח שיעשו אחרת, וכפי שנהגו קודמיהם להבטיח לפני הבחירות אבל לא הבטיחו לקיים אחרי הבחירות לא דבר ולא חצי דבר בקיצור לא מקיימים כלום. ומי הוא ליצמן??? מי חביריו????