מח"ש: כתב אישום נגד השוטר שירה בסלומון טקה - סרוגים

מח"ש: כתב אישום נגד השוטר שירה בסלומון טקה

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה כתב אישום נגד השוטר שירה למוות בסלומון טקה בגין גרימת מוות ברשלנות. בפרקליטות מציינים כי נלקח בחשבון שהנאדם היה עם בני משפחתו והותקף באבנים

author-image
מח"ש: כתב אישום נגד השוטר שירה בסלומון טקה
  סלומון טקה ז"ל (ללא קרדיט)

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד קצין משטרה בגין גרימת מותו ברשלנות של סלומון טקה ז"ל בקריית חיים ביוני 2019. הודעה על כך נמסרה לבאי כוחם של משפחת טקה ז"ל.

ממח"ש נמסר כי ההחלטה התקבלה לאחר בחינה מעמיקה של חומר הראיות, שקלול מכלול נסיבות האירוע והטענות שנשמעו בהליך השימוע בעניינים אלה ואחרים.

עוד באותו נושא

דמם של צעירים יוצאי אתיופיה לא הפקר

בכתב האישום נאמר כי קצין המשטרה גרם ברשלנות למותו של טקה ז"ל, כאשר רשלנותו באה לידי ביטוי בעיקר בכך שביצע ירי לעבר האספלט, ולא הסתפק, לכל היותר, בירי אזהרה באוויר לצורך נטרול הסכנה שבפניה עמד, והכל בניגוד לפקודות המשטרה המחייבות בנושא ולנהלי המשטרה בנוגע לירי, שאינם מתירים ירי לעבר הקרקע, בנסיבות ובאופן בהם פעל הנאשם.

עוד הוסיפו במח"ש כי בהחלטה נלקחה בחשבון העובדה שהנאשם היה במקום עם בני משפחתו, הותקף באבנים על ידי המנוח ונערים אחרים ואף נפצע באירוע, בטרם השתמש באקדחו, אך במכלול הנסיבות נמצא, כאמור, כי יש מקום להעמידו לדין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בית המשפט הישראלי עבריין בחסות החוק
m | 04-02-2020 12:34
יופי באמת כל הכבוד לאתיופים האלה עושים לנו רק נזקים צריך להחזיר את הקומץ הבעייתי של האתיופים לאפריקה לשם הם שייכים הם והתרבות הרעה שלהם ועוד דבר בית המשפט הישראלי הוא העבריין המרכזי כך שצריך לסגור אותו
איך בית משפט קשור לאישום
התמים | 04-02-2020 14:06
קצת מידע למי שאינו יודע : לא בית המשפט מגיש כתב אישום. התביעה היא זו שמגישה כתב אישום. במקרה דנא זו המחלקה לחקירות שוטרים. הבושה היא בכך שנכנעו ללחץ של האתיופים ולפראות שלהם.
2
בושה וחרפה הגשת כתב האישום !
רפ | 04-02-2020 13:22
החלטה אומללה להגיש כתב אישום על סעיף גרימת מוות ברשלנות. הלחץ שהפעילו על מחש עבד וגם זה בגדר אסון ! אני לא מבין . . . השוטר היה שם עם הילדים הקטנים שלו והאווירה היתה אווירת לינץ' לכל דבר ועניין !!!! וגם היו מסטולים האתיופים !!! בושה וחרפה !!!!
3
הליך מזוהם ומביש
אלמוני | 04-02-2020 15:08
בושה וחרפה. הבריונות פועלת. אם לא די באוזלת היד הנוכחית של המשטרה, כעת היא תסורס לחלוטין. צפו לשוטר נס מפניו של עבריין. צפו למדינה ללא כל חוק וללא כל סדר. צפו למדינה בה המשטרה מפעילה את כוחה אך ורק נגד נבחרי הציבור, ולא נגד עבריינים אלימים. בושה.
4
מה יהיה עם מח"ש והעסקניים שבראשותו
אייל | 04-02-2020 22:55
מה יהיה עם מחש והעסקניים שבראשותו שלא מצליחים לעמוד בלחץ שנוצר עליהם מגורמים עם אינטרסים אישיים גרידא , ונאלצים כברירת מחדל להתנער מהקצין ולתת לבית המשפט לעשות את התפקיד של מחש, בפרשת סלומון טקה .כמו כן , המדינה מביאה את האזרח התמים לשאול האם השוטרים באמת בפעם הבאה ייתנו כתף ויושיטו לנו עזרה כשנזדקק ,וגם האם כדאי להתגייס לגוף שנפל לבאר שחט.