אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

בן גביר בטור אורח: "אסור למסור את ארצו של הקב"ה"

קריאות השמחה שנשמעו אתמול מכל עבר, גרמו לנו דאגה גדולה. מה קרה לימין במהלך השנים? התעייפנו? איבדנו את האמונה שהארץ שייכת לנו ובגלל זה אנחנו מסתפקים בפירורים שמתובלים במילים יפות?

בן גביר בטור אורח: "אסור למסור את ארצו של הקב"ה"
  צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90

נקודת ההתחלה צריכה להיות ברורה ובהירה: ארץ ישראל היא הארץ שהקב"ה נתן לעם היהודי. אין לנו רשות למסור את מתנתו של ה' לאף אחד. לא לאויב ולא לאוהב.

לכן, קריאות השמחה שנשמעו אתמול מכל עבר, גרמו לנו דאגה גדולה. מה קרה לימין במהלך השנים? התעייפנו? איבדנו את האמונה שהארץ שייכת לנו ובגלל זה אנחנו מסתפקים בפירורים שמתובלים במילים יפות ובחיוכים?

במבט ראשון, הרגע הזה היסטורי: סוף סוף מכירים בישובים היהודיים ביו"ש! השמחה מאפשרת התעלמות רגעית מהמחיר שאנו נדרש לשלם.

עוד באותו נושא

עסקת המאה: "לא יעקרו ישראלים, י-ם בירת ישראל"


32

ובכל זאת, אסור לנו להתעלם מהמחיר הכבד של "תוכנית המאה": אנחנו מוסרים, במו ידינו, בכהונת ממשלת ימין, את הרוב המוחלט של שטחי יו"ש, כ-70%! ונראה שאפילו בלי צער מיוחד על הארץ הטובה הזאת, ערש ההסטוריה היהודית, שעמנו חרף נפשו עליה שנים רבות.

לא רק זה, אנחנו גם מודים קבל עם ועולם שהר הבית, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי, שייך למלך הירדני.

בעצם ההסכמה על מסירת הארץ, אנחנו מוותרים על זכותנו המוחלטת, מכוח התנ"ך, על ארץ ישראל והופכים אותה לסחירה; אנחנו מאשרים שכך צריך להיות: אנחנו בחלק המצומצם והמגודר שלנו, והם במדינה משלהם בשטח רחב ידיים וחופשי…

חוץ מהפגיעה בארץ, אנחנו פוגעים גם בעם ישראל: אנחנו רומסים את הכבוד הלאומי ומסכימים באופן רשמי לדבר על חלוקת הארץ, בתקווה שלצד הערבי יש כבוד לאומי גדול יותר והוא יסרב.

כל רגב אדמה ביש"ע עלה לנו בדם רב. עם ישראל לדורותיו מסר את נפשו כדי לשחרר את הארץ הזו. עצוב לאבד חלק מהארץ בגלל הפסד במלחמה, אבל לא פחות עצוב לאבד חלק עצום מהארץ בגלל "ניצחון" השלום.

בהסכמה לתכנית הזו, אנחנו מוותרים על הכרזת הבעלות שלנו על כל יהודה ושומרון תמורת סיפוח חלקי בלבד.

היום קל לנו לספר לעצמנו, שמילא הערבים לא יסכימו להסכם, ולכן רק נרוויח סיפוח חלקי ארץ מבלי למסור כלום בתמורה. אבל חייבים לזכור, יכולה לקום ממשלת שמאל, שתחריף את הוויתור על הארץ, באמירה שאפילו הימין כמו בנט וסמוטריץ הסכימו כבר לוותר על רוב שטחי יו"ש, ועל הר הבית. אז מה כי נלין עליהם, אם מה שנדרש בשביל השלום המיוחל הוא עוד קצת וויתורים פה ושם?

תושבי הרשות שאינם מקבלים עליהם את המדינה היהודית, יוכלו לבחור כל ארץ אחרת להגר אליה בתמיכה חד פעמית. יש לנו הזדמנות היסטורית לתקן את העוול הזועק של קריעת חלקי ארץ ישראל מהעם היהודי, ולהכריז קבל עם ועולם: ארץ ישראל כולה שלי.

הכותב הוא ראש רשימת עוצמה יהודית לכנסת

אם בכתבה נמצאה טעות או פרסומת לא ראויה. דווחו לנו >
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
59 תגובות - 35 דיונים מיין לפי
1
סוף סוף מישהו שאומר את האמת ולכן נצביע רק לו
כל הכבוד לבן גביר | 29-01-2020 11:10
אפילו סמוטריץ אמר אתמול היינו כחולמים, ובנט אמר שזה כמו לזכות בפיס. לכן לא אצביע לימינה
אף מילה על שלום.....
התמים | 30-01-2020 10:27
איפה ערך השלום ? רק שטחים בראש שלכם. מה השיגעון הזה ? ומי המוכיח בשער ? בן גביר, גזען שלא שירת בצבא, לא סיכן את עצמו ולא היה מעודו אחראי לדבר. רק לקשקש כל היום. בן גביר, אם אתה נאמן לתורה - הכיצד אתה תומך בממשלת מושחתים - ביבי, דרעי, כץ, ביטן, ליצמן ? טחו עיניך מראות שיש לנו תורה שלימה וערכים רבים אחרים חוץ משלימות הארץ. צריך לאזן בין הדברים ואם ניתן להשיג שלום - הוא תמיד עדיף על מלחמה. בדבריך אין מילה על שלום ועצירת הקזת הדם. כמובן, אתה וילדיך לא מסתכנים.....
אצביע הפעם עוצמה יהודית ולא לליכוד
רונית תל אביב | 30-01-2020 0:54
בזכות איתמר הצדיק הפעם החלטתי להצביע עוצמה יהודית.
כל העולם הוא של הקב״ה
תלל | 29-01-2020 17:03
אולי נכבוש את כל העולם? גם את הירח והכוכבים?
מעשה מאוד חכם ואמיץ לזרוק את הקול שלך לפח
יעקב | 29-01-2020 16:19
במקום להשפיע באמת אנשים מצביעים לעוצמה ושורפים קולות לימין, כולם יודעים שהם לא עוברים את אחוז החסימה
תתביש אחרי
עופרה | 29-01-2020 15:49
שהליכוד שס וימינה המהוללים שלך ברחו לפני ההצבעה בכנסת ! בגללם יש לנו מחבלים בכנסת. רק עוצמה יהודית לא צבועים כמו ימינה שלך.
2
איתמר איש אמת
דנה | 29-01-2020 11:12
ארץ ישראל, עם ישראל עפ תורת ישראל. בלי בלבולי שכל.
האם ימינה תפרוש מהממשלה בגלל עסקת 100? כנסו
כנסו וענו על השאלה | 30-01-2020 4:50
אם במסגרת תוכנית המאה לא יפונו ישוביים , אבל תקום מדינה פלסטינית, מה שיחנוק את היישובים ויגרום להם לרצות להתפנות מעצמם אחרי כמה זמן (יחסוך למדינה מראות קשים של פינוי, והרבה כסף עלויות פינוי), כפי שנראה בנט במפה . האם לדעתכם מפלגת ימינה תסכים לצאת מהממשלה ולוותר על התיקים: א. תהיה להם התלבטות אך בסוף יישארו בממשלה. ב. אין סיכוי שיסכימו לצאת. ג. ככל הנראה לא יסכימו לצאת. ד. מנסיון העבר לא יצאו,כמו שלא יצאו כשפינו את עופרה , נתיב האבות ועוד
איתמר החליף את מינו לדנה? למה לא סיפרו לי?
פאטמה בן-גביר | 29-01-2020 11:18
בן-גביר כותבת תגובות תמיכה לעצמוונדמה לו שכולם מטומטמים כמוו ולא ירגישו
3
תודה לרב רפי פרץ
טרונצ׳ו | 29-01-2020 11:13
שזרק את התחש הזה, הכלומניק חסר ההבנה הבסיסית. הרב פרץ ראה קודם את מה שאנחנו רואים רק עכשיו
אתה מהליכוד או משס???
רב לא מפר הסכמים | 29-01-2020 11:25
פרץ קבר את הפוליטיקה הציונית דתית קבורת חמור ופיזר את הציבור הנפלא הזה בין אינספור מפלגות ואותן מפלגות באמת צריכות להודות לו
למה לא פרסמת גם בערוץ 7?
יהונתן | 29-01-2020 11:24
מה גם הפעם הם מסננים אותך? אחרכ הם יגידו שהם תקשורת ריאלית שנותנת מקום לכולם... עצוב.
4
חסדי ה׳ שבן-גביר לא היה בתש״ח
חסיד בוהוש | 29-01-2020 11:15
לפי הגישה של בן-דלפון לא היתה קמה המדינה בתש״ח. חסד גדול עשה עימנו ה׳ שהוא לא היה אז
הפוך פעם הליכודניקים היו יותר ימניים מבן גביר
דוד | 30-01-2020 4:54
כל האצל והלחי היו ימניים שהיום אין כאלה,אפילו לא בן גביר. כולם עם השנים בהשפעת שטיפות מוח -שברו שמאלה ולא שמו לב. תקרא ספרי היסטוריה יותר לעומק. אם היום הפוליטיקאים שלנו היו לפני קום המדינה, לא היתה קמה מדינה-מחשש שהגויים יתרגזו.
מה הקשר? לא דומה בכלל!
משה | 29-01-2020 19:19
בתשח נתנו לנו, וכל מה שאפשר לקחת לוקחים! עכשיו דורשים מאתנו תנו וקבלו, ואין לנו מה לתת! עם זאת, הויכוח על בנט ושאר הבובות לא צודק כי גם הם מתנגדים למתנות אבל מברכים על הקבלות שאינן תלויות בהן
יאיר שטרן
היה את הלח״י | 29-01-2020 12:50
ברוחו הוא היה, רוח הלח״י היא רוחה של עוצמה יהודית. הלח״י הם אלו שבזכותם הבריטים ברחו מפה והם אלו שבזכותם קמה מדינת ישראל. לו הלח״י היו בהנהגה ולא בן גוריון וחבריו ממפא״י, היום הייתה לנו ארץ ישראל בגבולות התורה מהפרת ועד הנהר הגדול. אז של נעליך כשאתה מדבר עליו ועל צדיקים שכמותו.
צודק
ישי | 29-01-2020 11:57
אתה צודק לגמרי
5
איתמר קיצוני ברמות
רונית | 29-01-2020 11:41
אם הוא שונא ערבים - למה הוא דוחה את הפתרון להיפטר מכל הפלסטינים ותושבי המשולש והכפרים המסריחים שלהם?
6
מעניין באיזו יחידה שרת בו גביר ואנשיו
חשוב לדעת | 29-01-2020 11:43
לא שמעתי אף פעם באיזו יחידה שרת בן גביר ותומכיו
7
בן גביר זה הזמן לתקוף בכל הכוח תליכוד השמאלני
ביתרי | 29-01-2020 12:07
ואת ימינה הבוגדים ,אל תגיד רק איתנו יש 61 ,תעיף תימנים מהליכוד ,אלו שעברו לליכוד מימינה כי נגעלו מהם ,תעיף תציבור הימני מהליכוד חזרה לימין ,אבל אנשים כבר לא סומכים על ימינה ,תנהל את הקמפיין הכי מטורף שאתם יכולים עכשיו זה הזמן על כל הקופה ,גם לא סומכים על ימינה וגם אוסלו ב בפתח ,כי זה מה שזה ,תכוון ל7 או 8 מנדטים כדי שבטוח תעבור לפחות עם 4
8
מה קורה איתך?
יוחאי סיני | 29-01-2020 12:26
סמוטריץ ובנט אמרו שהם לא מוכנים למסור שום שטח מהמדינה ואפילו לא להצהיר על כך. ובשונה ממך הם יודעים להסתכל על העיסקה בעין טובה ולקחת מימנה את הדברים הטובים.
9
תגובה עניינית לבן גביר
לללל | 29-01-2020 12:45
הצהרת בלפור דיברה על מדינה יהודית בשטח גדול שמשתרע על מה שהיום ירדן ואף עיראק. בסופו של דבר, ובגלל אינטרסים מלוכלכים של הבריטים, הישוב היהודי עמד להסכים לתוכנית החלוקה שנדחתה ע׳׳ הערבים. בכל מקרה, רק אחריי 67 התאפשר בכלל לדבר על התיישבות יהודית ביו׳׳ש.... וקרה דבר יפה שאנשים חלוציים וערכיים שהלכו להפריח את השממה, ולצערנו היו אנשים אחרים שקראו להם משיחיים וכו׳. קרה גם, ולא באשמת המתיישבים, שהערבים השתוללו ותקפו אותנו, וצהל נדרש לשמור על הביטחון. קרה גם שהיו חיילים שנתנו להם כוח בידיים וניצלו אותו לרעה. קרה גם שהערבים הם אוכלוסייה שיש לה ריבוי טבעי. בעוד והתוכנית של טראמפ היא קונקרטית, לך אין תוכניות קונקרטיות שניתן ליישם בשביל לפתור את הבעיות שלנו.
לא היה גם הגיוני להקים פה ב48 מדינה
נצח | 30-01-2020 7:05
הערבים יוכלו לגור פה תחת שלטון יהודי מצויין עם תושבות וזכויות מעולות למה לתת להם מדינה? השם ישמור!!!
10
נאה דורש ולא נאה מקיים
ישראלי | 29-01-2020 13:12
ומה הכותב הנכבד עושה במו ידיו כשהוא מביא פעם אחר פעם לזריקה אל הפח של עשרות אלפי קולות נאמני ארץ ישראל? במו ידיו הוא מוסר את הארץ לשלטון השמאל והערבים. רב לך, מר בן גביר. בל תשחית.
מי שהעלה את אחוז החסימה זורק את הקולות לפח
הגיון בריא | 29-01-2020 15:04
וגם מי שמנע חיבור
11
אכן צודק.
מרדכי | 29-01-2020 13:57
רק עוצמה יהודית, זה ימין.
12
קנאתך בבן גביר מעבירה אותך על דעתך
לפאטמה הנוכל | 29-01-2020 14:31
ולכן אתה מגיב באתר זה כל מיני שמות. מפאת כבוד האתר לא אכתוב כאן את דעתי על מושחת כמוך .
13
מי שמצביע לביבי בעקבות זה פראייר!
תצביעו בנט/ליברמן/גנ | 29-01-2020 14:32
אם הוא מספח עכשיו:ה*ושי עשה את שלו ולכן אין צורך להצביע לו.אם לא:לא יספח לעולם והכל דיבורים ולכן אין טעם להצביע לו
14
צודק לגמרי. רק עוצמה יהודית!
יוסף | 29-01-2020 14:52
מי שמצביע ימינה הוא הזוי חסר ערכים. רק עוצמה יהודית! כי רק הם אנשי אמת.
חצוף
יוסף | 31-01-2020 11:56
להגיד על גדולי ישראל שהם חסרי ערכים זאת בושה!!!!!!!
15
תגובה
עמוס | 29-01-2020 15:22
אנחנו עדיין בגלות ולכן הארץ הזו תהיה שלנו רק בבוא המשיח. הסיבה שגם אני מתנגד לחלק אותה היא ההוכחה שמסירת שטחים מובילה למחיר דמים.
16
לא קרה כלום לימין
א | 29-01-2020 15:22
מה שקרה זה לדת, הציונות הדתית הופכת לפחות ופחות דתית וליותר ויותר רק ימין. כל השאר זה תוצאה של זה
17
תגובה "אסור למסור את ארצו של הקב"ה"
אליהו | 29-01-2020 15:25
איתמר היקר דע לך שאני מאוד מעריך אותך ומוקיר את פעולך הרב במשך שנים. אני בטוח שאתה לא רוצה שנוותר על אדמת ארץ ישראל ולכן חשוב שהקולות שלך ושל מפלגתלך לא ילכו חינם (כפי שכבר קרה). אנה ממך מצא את הדרך לבקש את חבריך לרשימה ולדרך ואת המתפקדים להצביע לאחת ממפלגות הימין ולזכיית הימין בבחירות שבכך בוודאי תמנע מסירה של חלקים מארץ ישראל ובכיה לדורות.
מי מוסר חלקי מולדת?הליכוד,החרדים וימינה שנגרר
יצחק | 30-01-2020 4:36
שנגררים כולם אחרי ביבי בשביל ג'ובים. זהו נגמר הימין בכנסת. יש רק שמאל ושמאל קיצוני ושמאל מאוד קיצוני. מפלגה ימנית יש רק אחת-עוצמה יהודית!
18
צודק בן גביר
עופרה | 29-01-2020 15:28
אם היה אפשר לשמוע את אלה שנרצחו על קידוש ארץ ישראל ועל קידוש השם. הם לא היו נותנים שמותם יהיה נצחון למחבלים נצביע עוצמה יהודית כי דם עמנו לא הפקר.
אם היה אפשר לשמוע את הקולות של הרוגי תאונות
חחח | 29-01-2020 16:45
20 הרוגים על הדרכים רק מתחילת השנה.
19
בן גביר צודק לגמרי
יואב | 29-01-2020 15:30
לא ברורות הצהלות אם במו ידינו אנו מאפשרים מדינה פלסטינית. רק עוצמה יהודית תשמור על ארץ ישראל ועל עם ישראל
20
הגיע הזמן שתתבגר אי אפשר לקבל הכל בחיים.
חנן | 29-01-2020 15:32
כדאי שתפרוש מהמרוץ כדי לא לגרום נזק לימין ולאיבוד קולות.
21
דובי לא לא.
דרור | 29-01-2020 15:38
עכשיו ברצינות,מר בן גביר,יש לך הצעה פרקטית ועניינית להציע? או שאצלך המחאה זה העיקר? האם עד היום הצעת משהו אחר שהוא ישים במציאות הישראלית העכשווית? או שאתה מחכה לגאולה? אתה מוזמן להניח הצעה,ונראה אם הציבור יצביע עבורך
ברוך מרזל כתב פיתרון מדיני של עשרות עמודים
דוד | 30-01-2020 4:40
אתה מוזמן לקרוא את כל מה שכתב. מאוד מעשי וישים. פיתרון הרבה יותר טוב מעסקת המאה. שהיא אוסלו ג' חבל שהימין לא מאמץ את תכנית השלום של מרזל. ולמרזל יש הרבה חברים ערבים והוא עוזר להם. הרעיון הוא לעודד הגירה מרצון בתכנית של שלבים ובאמצעים שונים.
כן, מחאה
חיים | 29-01-2020 15:59
בגלל שכמה טיפשים העלו את אחוז החסימה , וגם תקעו סכין לעוצמה יהודית , מה שנשאר לנו זה רק למחות על אובדן האמונה בצדקת הדרך , ועל אובדן הציונות .
22
אשריך אחי היקר אמת
ציוני בנשמה | 29-01-2020 15:39
אמת כל ארץ ישראל שייכת לעם ישראל גם בצבא לחמנו והגנו על היישובים באיוש כלוחם לשעבר בנצח יהודה וכיהודי מאמין אסור לתת ולא אפילו סנטי מטר מאדמת הקודש שבורא עולם נתן לנו אסור ליפול לתוכנית ההזוייה הזאת ובטח כמו שקרה לאריק שרון שנתן מאדמת הקודש לאוייבינו יימח שמם ושם זכרם ועד היום מטווחים את הדרום פעם ברקטות ופעם בבלוני נפץ יימח שמם מי שייתן חלק מאדמת הקודש ישלם במחיר כבד אסור לתת לזה לקרות ושלום עם אוייבינו לא יהיה הם פרא ליפני שהם אדם השם יעזרנו על דבר כבוד שמו שתורתינו הקדושה תגן בעדינו שלא ייצא דבר כזה לפועל אמן ישועת השם כהרף עין
23
הכלבים נובחים והשיירה עוברת
אביאל | 29-01-2020 15:42
כאדם מאמין, אני בטוח בבייאת משיח צידקנו! לכן, אל תידאג שהכלבים נובחים, השיירה עוברת! ארץ ישראל היא של הקבה שנתן אותה לעם ישראל ואף אחד לא יכול לתת אותה לאף אחד.
24
כנס בן גביר.
אלון | 29-01-2020 15:49
בבקשה הסר מועמדות כי אתה תגרום לכל מה שהזהרת מפניו לקרות. כל מי שתומך בך בסקרים זה אנשי 0מאל(הטעות במקור)כבר פעמיים לא עברת את אחוז החסימה , אדם חכם לא יחזור על אותן טעויות ויצפה לתוצאות שונות. . מתפלל שתעשה את המעשה הנכון ותציל את ארץ ישראל , תסיר מועמדות ולפרוש כמעשה הגינגי ת קיץ ממאיר
לא נצביע למפלגות פח שלכם
נתי | 31-01-2020 14:15
ההבדל היחיד בין גנץ לביבי, הוא שגנץ יהרוס אותנו מטימטום ואילו ביבי מבחירה, תוך הסברים למה זה בעצם טוב לנו
בן גביר
ת | 29-01-2020 17:25
זה מדינה שלי העם שלי ולא ניתן לכם לחלק את העם שלי וארץ הקודש שלי אני יצרך לאלוהים שיציל אותנו מערב רב וישמעלים וגויים כמוכם עם את רוצה שהוא יצא סימן שאתם פוחדים שהיהדות שלנו ארץ הקודש מהתנך ואלוהים ינצחו את הגויים כמוכם ערב רב לא כולנו שווים היהדות האורתודוקסית היא היהדות לא הליברלים הומניזם מי שכותב ככה הוא לא חלק מעם ישראל את התורה אמת והתנך אסור לשנות מי שמשנה השכלה הנאורים שכולכם בתחת שלי אתם נעלמים מעולם לא הבנתם עדיין עמלקים ערב רב הוא לא יצא ואנחנו נתמוך בו
אין שום מפלגה ימנית
דוד | 29-01-2020 16:17
כולם באים אליו. כנס לדף הפייסבוק שלו, הכל אש!
25
אתה תהיה הגורם למסירה
בן אברהם | 29-01-2020 15:54
עם כל הצער על הדרך המבזה שנהגו בך, הריצה חסרת הסיכוי שלך לכנסת היא הגורם המסוכן ביותר לאי הצלחה בבחירות ועליית השמאל. תראה גדלות נפש מול אתגרי השעה ותפרוש מבחירות אלו. היינו כבר במשחקים האלו וראינו את התוצאות האיומות.
כמה משלמים לך לתגובה?!
דוד רוזנבלום | 29-01-2020 16:18
כל הרשת עוצמה יהודית...
26
אוזניים ערלות
בעילום | 29-01-2020 16:05
כמה מבני עמינו מבינים או מזדהים עם הזעקה שלך 1%?! ,אולי,החילוניים יהודים ליברליים בני תרבות מערב (שבגרונם כל האנשים בעולם וכל מיני חיות יש להם זכויות שוות וגם לאויבים שלנו אותם הזכויות ),אולי החרידים ישראלים שחיים בארץ ישראל אבל לא מכירים במדינת היהודים (שהתנגדו להקמת המדינה),אולי יהדות גולה שכאשר לפני 80 שנה ציייוניים התחננו לעלות לישראל סירבו ונשרפו במשרפות(ואותו הדבר הם מתנהגים גם עכשיו).מי יעצור הדרדרות?! מי!?
27
בן גביר
משה כהן | 29-01-2020 16:38
לדעתי צריך שיהיה אדם כמוהו בכנסת , כמו שיש לערבים נציגות של כל מיני אנשים ...... ונא לא לעשות אפליות .....
28
איתמר
גו עמר | 29-01-2020 17:09
אני בוחר בכם כבר 3 פעמים וגם מת תתכוון ברביעית אבל ואבל הגדול אם אתם ממשיכים ללכת עם הראש בקיר חבל על הזמן הרי הערבים לעולם לא יסכימו לתנאים קח רק את פרוק החמס לדוגמה.על מה אתה מדבר זו אחלה תוכנית פוליטית להעיף אותם מכאן אין שום מצב שנקבל משהו טוב יותר עד ביאת המשיח ביחוד עם העם היקר שלנו שלצערי נהיה לפלף אז תרגע ותתמוך לפעמים צריך לקמבן אין ברירה
29
יישר כוח לבן גביר.צודק. האמירות חשובות ממעשים
שלום | 29-01-2020 18:38
יישר כוח לבן גביר.צודק. האמירות חשובות ממעשים. האמירה שתוכנית המאה טובה כשטמונה בה העברת נחלתינו לאוייבים, הוא דבר חמור ואובדן הדרך של הציונות הדתית. השמחה שישובי יוש יוכרו לסיפוח, מעלה ספקות רבות למניעים של המתנחלים בכל השנים מאז אוסלו. האם עצם הכרת ישובינו, וקרי עצם האיכות חיים שלנו שנוכר כישוב במדינת ישראל, מצביע על כך שכל המחאות בשנים האחרונות של אוסלו היו ריקות מתוכן ערכי ? רק האינטרס הקטן שלנו הוא החשוב ? אין לאף אחד סמכות לוותר על ארץ ישראל, לא בדורינו ולא בדורות הבאים. כל המדבר על הסכמת התוכנית יורק בסופו של דבר על ה', ועל המתנה שקיבלנו ב 67.
30
מנדנבלט לכלא !!!
אזרח | 29-01-2020 18:53
יש רוב בישראל שרוצה לשלוח את המנדנבט ישר לכלא, מיד !!!!!!!!!!!!!!
31
בן גביר צודק ,בזיון ככה למכור את ארץ ישראל
נתנאל | 29-01-2020 19:57
אסור לוותר אפי על גרגיר מהארץ לא טראמפ ולא אף אחד אחר יחליטו או יתנו לנו אישור על ארצינו רק הקבה ,איך מי שמכנה עצמו ימני מסוגל לעשות גבר כזה ,אתם פשןט יורקים לנן בפרצוף אנחנו מקריבים את חיינו יום יום ביהודה ושומרון ,חברים שלי נרצחו על הארץ הזו כדי לשמור עליה ובעזה לכבוש את כולה ואנשים לא מתביישים לשמוח על זה ויורקים לנו ולהם בפנים !!!
32
סמוטריץ שמאלני
ידידיה | 29-01-2020 20:37
עוצמה יהודית
33
לתלל-כל העולם של הקב"ה וא"י נתנה לנו
יעקב | 30-01-2020 4:51
לא הכל שלנו בעולם, אבל כל אי היא שלנו.
34
האשכנזים הדותים לא בטוח שהם יהודים
עמי | 31-01-2020 13:13
צריך לבדוק אם לומדי התורה שלא מתגייסים הם יהודים
35
מצביעים נץ
תיקון לחיים | 22-02-2020 19:43
לכל המתלבטים מצביעים נץ עוברים בה את אחוז החסימה