"אמשיך את המורשת שלך": לברון נפרד מקובי בראיינט - סרוגים

"אמשיך את המורשת שלך": לברון נפרד מקובי בראיינט

יומיים אחרי מותו של קובי בראיינט, כוכב הלייקרס לברון ג'יימס הספיד את מותו בפוסט מרגש: "אני שבור לב וממוטט, אהבתי אותך כמו אחי הגדול. אני מבטיח לך שאמשיך את המורשת שלך"

author-image
"אמשיך את המורשת שלך": לברון נפרד מקובי בראיינט
  לברון ג'יימס וקובי בראיינט (צילום: מתוך אינסטגרם)

יומיים לאחר מותו הטרגי של קובי בראיינט, עולם הכדורסל ממשיך להספיד את כוכב העבר: לברון ג'יימס, הכוכב הגדול של הלייקרס כיום, העלה הלילה (שלישי) פוסט לאינסטגרם בו הספיד את חברו. בדבריו סיפר על השיחה האחרונה שלו עם בראיינט והתחייב: "אמשיך את המורשת שלך".

עוד באותו נושא

באמצע המשחק: השחקנים עמדו דום לזכר קובי בראיינט

"אני לא מוכן, אבל הולך על זה. קובי, אני יושב כאן ומנסה לכתוב משהו לפוסט הזה, אבל בכל פעם שאני מנסה – אני מתחיל לבכות שוב ורק חושב עליך, על ג'יג'י (הכינוי של בתו של בראיינט, ג'יאנה, שנהרגה גם כן בהתרסקות המטוס עם אביה – א"ב) והחברות/שותפות/אחווה שהייתה לנו" כתב. "בבוקר יום ראשון שמעתי את קולך, לפני שעזבתי את פילדלפיה כדי לחזור ללוס אנג'לס. לא חשבתי לרגע שזו תהיה השיחה האחרונה שלנו".

https://www.instagram.com/p/B72NUtWA0gS/?utm_source=ig_web_copy_link

"אני שבור לב וממוטט. אהבתי אותך כמו אחי הגדול" המשיך לברון, לצד סדרה של אימוג'ים בוכים ולבבות שבורים. "הלב שלי יוצא לוונסה ולילדות. אני מבטיח לך שאמשיך את המורשת שלך. היית כל כך חשוב לכולנו פה, ובעיקר לאוהדים של הלייקרס, וזו אחריותי לשים את כל זה על גבי ולהמשיך לקדם אותה".

"בבקשה, תתן לי את הכוח מגן העדן ותשמור עליי מלמעלה" פנה לבראיינט בסיכום דבריו. "יש כל כך הרבה דברים נוספים שאני רוצה לומר לך, אבל אני לא יכול בשלב זה כי אני לא מסוגל להתמודד עם זה. עד שניפגש שוב, אח שלי – 'ממבה' לנצח, וג'י'גי לנצח".

את הידיעה על מותו של בראיינט קיבל לברון ג'יימס בתזמון מצמרר: בשבת האחרונה, יום לפני מותו, לברון עקף את בראיינט בטבלת קלעי הנקודות של כל הזמנים ב-NBA ועלה למקום השלישי בדירוג. "המלך ג'יימס ממשיך לקדם את המשחק. כבוד גדול אחי" כתב בראיינט בתגובה בטוויטר, במה שהפך להיות הציוץ האחרון שלו.

https://twitter.com/kobebryant/status/1221276426164269056

אמש לברון עלה למשחק כשהוא לבוש בנעליים שעליהם כתב את מספרי הגופיות של בראיינט, 8 ו-24, לצד ראשי התיבות "ק.ב" וכיתוב: "האדם שאני לפניו. ממבה לנצח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו