פוטין: "נעמה ממשפחה טובה, הכל יהיה בסדר" - סרוגים

פוטין: "נעמה ממשפחה טובה, הכל יהיה בסדר"

לאחר שנפגש עם אם המשפחה, נשיא רוסיה התייחס לחנינה אפשרית לנעמה יששכר ואמר כי "ברור לי שנעמה היא ממשפחה טובה. ניקח הכל בחשבון בזמן קבלת החלטה. הכל יהיה בסדר"

פוטין: "נעמה ממשפחה טובה, הכל יהיה בסדר"
  (צילום: באדיבות המשפחה)

נעמה יששכר חוזרת הביתה? עדיין לא בטוח: נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש היום (חמישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם יפה יששכר, כשהצדדים דנו בנושא החנינה לנעמה יששכר, השוהה כבר 9 חודשים בכלא במוסקבה לאחר שנתפסה עם 9.5 גרם קנאביס בשדה התעופה ונידונה ל-7.5 שנות מאסר.

למרות הציפייה שיודיע על חנינה, פוטין עדיין לא אישר את ההחלטה בשלב הזה. "זה ברור שנעמה יוצאת ממשפחה מאוד טובה. ידועה לי העמדה של כבוד ראש הממשלה – להחליט בצורה המתאימה כל זה נלקח בחשבון בזמן קבלת החלטה" אמר פוטין בתום הפגישה. "היום תבקר נעמה את מי שאחראית על שמירת זכויות האדם ברוסיה. אמה מאוד מרגשת ותומכת בבת שלה. אמרתי לה ואני אגיד את זה עוד הפעם – הכל יהיה בסדר".

בלשכת ראש הממשלה מסרו לאחר הפגישה כי "ראש הממשלה מביע סיפוק רב מאמירתו של הנשיא פוטין, ומודה לו על נכונתנו". גורמים מדיניים אמרו כי "פוטין הניח את התשתית למתן חנינה על רקע הומניטרי", אך הבהירו כי "יש עוד פרוצדורות ברוסיה שייקחו עוד זמן". במקביל, נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב להצהרה ואמר כי "אנחנו מאוד מעריכים את מאמציך להבין שבישראל אנחנו מרגישים שכל אחד הוא הילד שלנו". האם יפה אמרה בתום הפגישה עם פוטין כי היא "עדיין אופטימית" – אך לא פירטה מעבר לכך.

אמש דווח כי בישראל גיבשו חבילת מחוות מדיניות משמעותיות לרוסיה בהחזקות שטחים שיינתנו לרוסים והקלה בכניסה לישראל. על פי הדיווח אמש בערוץ 12, בישראל מתכוונים לשנות את היחס כלפי מספר נכסים רוסיים בירושלים, כמו העברת חצר אלכסנדר שנרשמה ברשומות לפני כשלושה שבועות על שמה של הכנסייה הרוסית,  כמו גם אזור במגרש הרוסים שאינו חלק ממתחם המעצר.

עוד דווח כי הרוסים דרשו וקיבלו הקלות פרוצדורליות על נכסים שיש להם זיקה רוסית. בנוסף, ישראל מתחייבת להקל על הגישה למנזר ולכנסייה הרוסית בשכונת עין כרם במערב הבירה וישראל תגמיש את הקריטריונים לגבי כניסה לישראל של אזרחי רוסיה.

כזכור, כבר בשבוע שעבר דווח לראשונה בעיתון הרוסי "קומרסאנט" דווח כי הנשיא הרוסי שוקל לתת חנינה לצעירה הישראלית, זאת כמחווה לקראת ביקורו המדיני בישראל. גורמים רשמיים בקרמלין ששוחחו עם העיתון אמרו כי במוסקבה "לא שוללים מתן חנינה לנעמה יששכר לקראת הביקור בישראל של הנשיא פוטין". עם זאת, הגורמים גם הביעו ביקורת על הסגרתו לארה"ב של ההאקר הרוסי אלכסיי בורקוב, ואמרו כי "היינו מקווים שזה יהיה כביש דו-סטרי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם פוטין על הנושא מספר פעמים בשבועות האחרונים. לדברי הגורמים בקרמלין, "השיחות היו באווירה טובה. כתוצאה, אנו אופטימיים שהצדדים נמצאים בדרך לפתרון שיאפשר את שחרורה של נעמה". אמה יפה אמרה אמש כי היא "אני במתח, ציפייה ואופטימיות זהירה" לקראת חנינה אפשרית. "אני מבקשת לחזק את ידי ראש הממשלה וראש המל"ל ומצפה לבשורות טובות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
נעמה
יחיאל | 23-01-2020 11:47
בה' בה' שנעמה תשתחרר עשתה טעות מגיע לה מחילה וצריכה להשתחרר אבל החילים שלנו השבוים בעזה נלחמו על עם ישראל ולא הבריחו סמים מגיע להם גם את כל האנרגיות והחיוכים והנשיקות עם פוטין שראש הממשלה מוציא על נעמה איפה האחריות בצדק רב ההורים של החילים ממורמרים זה יפה ולא נאה וממש כואב
2
ממשפחה של נהג ראש הממשלה
אחת | 23-01-2020 11:53
דין אחר למקורבים ממרכז הליכוד
3
לא לתת לפוטין שום שטחים בירושלים
סחיטה | 23-01-2020 11:54
מחר כל ישראלי שיתפס בעולם עם סמים - ישראל תצטרך לשלם בשטחים
הסחיטה עלתה יפה. ישראל פיון במשחק הגלובלי
המגלומניה נחשפת במער | 23-01-2020 12:22
במערומיה
4
הפריץ הגיע לארץ והיהודי משחק אותה גיבור
איזו השפלה | 23-01-2020 12:19
אמת הפרשה - חשיפת הממדים האמיתיים של משינת ישראל
5
נעמה יששכר
באר שבע | 23-01-2020 12:29
לא יתכן שגברת יפה יששכר כך כאזרחית ישראלית לשעבר תקבל כזה מחווה ענקיתתתתת מראש הממשלה....אני מבינה אותה כאם עליה להלחם על הילדה שלה אבל ממרום גילי והבנצי ולאור הנעשה במדינה לגבי שבויים או גופותיהם לא ראיתי מאמץ כזה.!!! מי את גברת יפה יששכר שלא שמענו עלייך...??? ליבי ליבי איתך ואשמך בשמחתך שיקויים הפסוק מתיר אסורים....אך אני תוהה מאיפה כל הקשרים הללו שאת מפעילה...??? איך את נפגשת עם פוטין נשיא רוסיה...???? אולי משהו מהקהל יענה לי ...???
6
לא יאומן ממש בת ערובה כנגד רוסי אחר
שחר | 23-01-2020 12:58
מלוכלכים
7
מחלק חלקים מירושלים
בוזגלו בוכה | 25-01-2020 10:29
הנאשם נתן חלקים מירושלים לפוטין בשביל לשרוד... שמאל לא נתנו את ירושלים BB נתן עצוב
8
נעמה
בוס | 25-01-2020 11:06
יש כמובן יתרון לזה שדוד שלה הוא הנהג של ביבי. את זה לא מספרים כי לאנשים וחיילים בעזה אין עוזרת לשרה ומשרת לביבי ויאיר.
9
ביבי
בוס | 25-01-2020 11:09
תקחו בחשבון שכדי לקבל צילום עם הילדה ולסחות את הלימון עוד קצת לפני הבחירות ביבי מחלק את ירושליים לכול דיכפין.
10
הגזמנו לגמרי - שתהיה בריאה!
השתגעתם עם נעמה.... | 27-01-2020 9:33
הסתבכה - לא נעים... היא לא שבויית צהל ולא חטופה ולא גיבורה ולא יותר מסכנה מכמה ישראלים שגרים פה אתנו ואף אחד לא עוזר להם יותר מדי, מה התלהבתם, כי היא בחורה? כי סחבה סמים שגם אתם נוהגים לסחוב? לא הבנתי....