בדרך לחנינה? פוטין נפגש עם נתניהו ויפה יששכר - סרוגים

בדרך לחנינה? פוטין נפגש עם נתניהו ויפה יששכר

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש כעת עם ראש הממשלה נתניהו, כשהשניים צפויים לדון על חנינה לנעמה יששכר הכלואה במוסקבה. אמה של הצעירה הישראלית הצטרפה גם כן לפגישה

בדרך לחנינה? פוטין נפגש עם נתניהו ויפה יששכר
  (צילום: עמוס בן גרשום\לע"מ)

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש כעת (חמישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וכן עם יפה יששכר, אמה של נעמה יששכר הכלואה במוסקבה. הצדדים צפויים לדון באפשרות של מתן חנינה לצעירה הישראלית, שנידונה ל-7.5 שנות מאסר על החזקת 9.5 גרם קנאביס.

"ידידנו הגדול נשיא רוסיה, אנו שמחים לארח אותך שוב בביתנו כאן בירושלים ולהודות לך על הקשר האמיץ בין רוסיה וישראל שמשרת את העמים שלנו ואת השלום והיציבות באזור. ברוך בואך לירושלים" אמר נתניהו לפוטין בפתח הפגישה. הנשיא הרוסי אמר בתגובה כי "אנחנו עובדים באופן סדיר, יחד עם רה"מ, לקדם את היחסים שלנו. אנחנו פה כדי להזכיר את נרצחי השואה".

עוד באותו נושא

פוטין ופנס נחתו בנתב"ג: "תמיד נעמוד לצדכם"

כאמור, הפגישה של נתניהו ופוטין צפויה לעסוק במאמצי שחרורה של נעמה יששכר. אמש דווח כי ישראל גיבשה חבילת מחוות מדיניות משמעותיות לרוסיה בהחזקות שטחים שיינתנו לרוסים והקלה בכניסה לישראל כתמורה לשחרורה של נעמה. אמה יפה אמרה אמש כי היא "במתח, ציפייה ואופטימיות זהירה" לקראת חנינה אפשרית. "אני מבקשת לחזק את ידי ראש הממשלה וראש המל"ל ומצפה לבשורות טובות".

כזכור, בשבוע שעבר דווח לראשונה בעיתון הרוסי "קומרסאנט" דווח כי הנשיא הרוסי שוקל לתת חנינה לצעירה הישראלית, זאת כמחווה לקראת ביקורו המדיני בישראל. גורמים רשמיים בקרמלין ששוחחו עם העיתון אמרו כי במוסקבה "לא שוללים מתן חנינה לנעמה יששכר לקראת הביקור בישראל של הנשיא פוטין". עם זאת, הגורמים גם הביעו ביקורת על הסגרתו לארה"ב של ההאקר הרוסי אלכסיי בורקוב, ואמרו כי "היינו מקווים שזה יהיה כביש דו-סטרי".

ראש הממשלה נתניהו שוחח עם פוטין על הנושא מספר פעמים בשבועות האחרונים. לדברי הגורמים בקרמלין, "השיחות היו באווירה טובה. כתוצאה, אנו אופטימיים שהצדדים נמצאים בדרך לפתרון שיאפשר את שחרורה של נעמה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
למה לתת שטחים מירושלים לרוסיה תמורת נעמה
בושה | 23-01-2020 10:40
לא מובן הטמטום של לתת שטחים מירושלים לרוסיה
אבל זהו ביבי
התמים | 23-01-2020 12:37
אלוף בכניעה לסחטנות. אחר כך עוד יתאר זאת כהישג, בעוד שנעמה כלל לא הייתה צריכה להיעצר....
2
סחיטה רוסית לא חדש
דודי | 23-01-2020 10:41
זה קורה הרבה
קורה הרבה
התמים | 23-01-2020 13:04
שנתניהו נכנע לסחיטה : עיסקת שליט, כסף לחמאס והקלות שונות, ועכשיו מול הרוסים. העיקר שמתאר עצמו כחזק מול סחיטה וטרור...חזק עאלק. נכנע לכל איום וסחיטה.
3
רמלה
דג | 23-01-2020 10:51
אלו השטחים וירושליים כולה למוסלמים
4
פוטין השולט
אוחנה | 23-01-2020 11:20
סוף סוף מישהו שולט על ביבי ....ומקבל מה שהוא רוצה!!!!
5
צפיתי הרגע ביפה יששכר ליד פוטין, נעמה משתחררת
היום נעמה משתחררת | 23-01-2020 11:28
היא עמדה ליד שרה נתניהו, אומנם פוטין דיבר באופן רשמי, אבל לפי החיוכים נעמה משתחררת כבר עכשיו ברוסיה.!!!
6
לא כל כך מהר משתחררת-אחרת היה נוקב תאריך
לאשליות | 23-01-2020 14:51
כנראה פוטין מחכה קודם לראות מה יקבל מהנסחט ביבי !! ואז אלי יסכים לשחרר. חוצפה לתת חלק מירושלים תמורת בחורה שהסתבכה בסמים !!