גנץ: נכנס את ועדת הכנסת לדיון על חסינות נתניהו - סרוגים

גנץ: נכנס את ועדת הכנסת לדיון על חסינות נתניהו

יושב ראש כחול לבן, חבר הכנסת בני גנץ, ציין בחשבון הטוויטר שלו כי תוקם ועדת הכנסת בכדי לדון בחסינותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "נתניהו ביקש-נתניהו יקבל"

גנץ: נכנס את ועדת הכנסת לדיון על חסינות נתניהו
  Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הודיע כי הנחה את יו"ר סייעתו לכנס את הוועדה המסדרת בכדי להקים את ועדת הכנסת שתדון בחסינותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

גנץ צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הנחיתי את יו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ אבי ניסנקורן, לכנס בהקדם האפשרי את הוועדה המסדרת ולהקים את ועדת הכנסת בכדי לדון בחסינות נתניהו. נתניהו ביקש-נתניהו יקבל".

עוד באותו נושא

יועמ"ש הכנסת: אדלשטיין לא יכול למנוע את דיון החסינות


7

מח״כ אבי ניסנקורן נמסר: "על יו״ר הכנסת להתנהל כעת בצורה הממלכתית המתחייבת ולאפשר את כינוס הוועדה המסדרת באופן מיידי. אפעל להקמת ועדת הכנסת החל ממחר ונקיים את דיוני החסינות בצורה הוגנת ויעילה".

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה הגיב: "אם למדנו משהו מהמאבק בפשיעה בחברה הערבית זה שעבריינים לא מתנדבים להיכנס לכלא בעצמם. חברי הרשימה המשותפת יצביעו בעד הסרת החסינות של נתניהו. הגיע הזמן להתקדם ולעבוד על הנושאים הבוערים לציבור שלנו וכל האוכלוסיות המוחלשות במדינה".

מוקדם יותר פרסם היועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד איל ינון, חוות דעת ולפיה, יו״ר הכנסת אינו יכול למנוע את כינוסה של הוועדה המסדרת לצורך קיום דיון בהקמת הוועדות הקבועות, לרבות ועדת הכנסת. המשמעות: הועדה המסדרת תוכל להתכנס ולהצביע על הקדמת ועדת כנסת ולדון בחסינות.

לעניין כינוס המליאה, הודיע היועמ"ש כי ככל שהוועדה המסדרת תגבש הצעה בדבר הרכב הוועדות הקבועות, יוכלו הממשלה או 25 חברי כנסת לבקש את כינוס המליאה וגם כאן יהיה על יו"ר הכנסת להיענות לדרישה. כעת ההכרעה בנושא עוברת לידי יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין – שלפי עמדתו של ינון לא יכול למנוע את המהלך. היו"ר יודיע בשעה 17:00 על הכרעתו – כשעל פי ההערכות אדלשטיין צפוי לאמץ את עמדת היועמ"ש, אך במקביל יביע מחאה על כך.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איך יתכן שמתחרים של נתניהו ידונו בחסינות שלו???!!!!
ארז | 12-01-2020 17:07
אסור לתת לגאנץ ולכל מי שגילה את דעתו נגד ביבי מראש, לדון בחסינות של ביבי... הם לא באים לשולחן בנקיון כפיים... הם באים באופן מגמתי להגות את ביבי מהמסילה, ולא לתת לעם לבחור בו