הכתב הפוליטי של עיתון הארץ, חיים לויניסון, הודיע היום (רביעי) כי הוא עוזב את תחנת הרדיו 103FM ובכך יפסיק לשדר יחד עם העיתונאי אראל סגל.
בהמשך אושר כי לוינסון יחליף את עמית סגל בתוכנית הרדיו דקלסגל של רשת ב'. בתאגיד צייצו כי לוינסון יגיש מחר בשעה 8:00 את התוכנית לראשונה עם ירון דקל.
עוד באותו נושא
מפתיע? זה העיתונאי הכי שנוא ברשתחדשות סרוגים

לוינסון כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני נפרד בימים אלה מרדיו 103. אמנם זה רק היה עבודה צידית אבל הכי כיפית שהייתה לי שנים. פאן טהור עם האנשים הכי טובים. רדיו מקצועי מצד אחד ומשפחתי מצד שני, תמיד מעניין ותמיד מפתיע".
עוד הוסיף: "אני רוצה להודות לאראל סגל שהיה כיף לריב איתו למרות שלפעמים נמאס".
תגובות
עוד שמאלן כאילו, שאין מספיק שמאלנים בתאגיד.