
פעילי עוצמה יהודית יצאו ביום שישי האחרון לחלק סוכריות לעוברים ושבים בשוק מחנה יהודה, וזאת בשל חיסולו של מפקד כוח קודס האיראני, קאסם סולימאני.
עוד באותו נושא
ללא מילים: כך הגיב טראמפ לדיווח על חיסול סולימאניחדשות סרוגים

אחד הפעילים שהשתתף ביוזמה, מסר לסרוגים: "שמענו את הדיווחים על חיסולו של מי שידוע כאחד מגדולי שונאי ישראל ועל פי הדיווחים כאדריכל תכנית להשמדת ישראל, והבנו שחייבים לחגוג את החיסול שלו לפחות באופן סמלי. לכן יצאנו לחלק ממתקים לעם ישראל, ולקיים את ציווי הפסוק "באבוד רשעים רינה".

פעילי עוצמה יהודית בשוק מחנה יהודה ללא קרדיט| צילום: פעילי עוצמה יהודית בשוק מחנה יהודה (ללא קרדיט)
תןתחים תותחים