המאמן הישראלי, דיוויד בלאט, מונה ליועץ מקצועי בקבוצת ה- NBA ניו יורק ניקס. בלאט הודיע כי הוא פורש רשמית מאימון כדורסל.
בראיון שהעניק היום (חמישי) ל'כאן רשת ב', סיפר בלאט על התפקיד החדש, התמודדותו עם מחלת הטרשת הנפוצה והרצון לייצג את ישראל.
עוד באותו נושא
דרמה בכדורסל: דיוויד בלאט פוטר מאולימיפיאקוסאוריאל בארי

בלאט סיפר: "באתי לניו יורק ניקס כדי לסייע לנשיא המועדון ומנהל המקצועי בכל דרך בה אדרש, במידע, ברעיונות ובהסתכלות. אני במערכת בתור יועץ ואעשה את המקסימום".
בלאט התייחס למצבו הבריאותי, זאת על רקע הודעתו בחודש אוגוסט כי חלה במחלת הטרשת הנפוצה, ואמר: "אני מרגיש טוב, אני מתמודד. התפקיד החדש הוא המשך הקריירה שלי אבל בדרך קצת אחרת".
עוד באותו נושא
המאמן דיוויד בלאט חושף: אני חולה בטרשת נפוצהאוריאל בארי

תגובות