המשטרה הקליטה את נווה בניגוד לחוק, "פגיעה קשה" - סרוגים

המשטרה הקליטה את נווה בניגוד לחוק, "פגיעה קשה"

המשטרה הקליטה בניגוד לחוק שיחה בין אפי נוה ובין עורך דינו, ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי: "חציית קו אדום, פגיעה קשה בחיסון לקוח", המשטרה מכחישה כי השיחה הוקלטה

author-image
המשטרה הקליטה את נווה בניגוד לחוק, "פגיעה קשה"
  צילום: Flash90

יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, מגיב בחריפות הערב (שני) לפרסום כי המשטרה הקליטה שיחה אישית בין אפי נווה ועורך דינו: "פגיעה קשה".

עוד באותו נושא

הפרקליטות: כתב אישום נגד אפי נווה והשופטת כרייף


5

על פי הדיווח הערב, במזכר המשטרה מופיע כי פקד אבישי שטראובר התבקש על ידי רפ"ק אודליה שטרנברג להפעיל מכשיר הקלטה ולהקליט שיחה אישית בין ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, עו"ד אפי נווה ובין עורך דינו בועז בן צור וכי הוא אכן עשה זאת.

ראש לשכת עורכי הדין, אבי חימי, הגיב בחומרה לפרסום: "זה עתה פורסם כי משטרת ישראל הקליטה, במודע ובכוונת מכוון, שיחת ייעוץ בין ראש הלשכה לשעבר, עורך דין אפי נוה, לבין סניגורו, עורך הדין בועז בן צור. ‏הזעזוע שאני חש, שאין לי מילים לתאר אותו, הוא על הפגיעה הקשה בקודש הקודשים של מקצוע עריכת הדין, ושאי אפשר להפריז בחשיבותו – חיסיון בין עורך דין ללקוח".

לדבריו,"זוהי חציית קו אדום ואיני מתכוון לעמוד מנגד, ומיד עם כינון הממשלה הבאה אפעל לקידום הצעת חוק זכויות הנחקר שיסדיר אחת ולתמיד נושא זה".

מזכר המשטרה בו עולה החשד שהוקלטה שיחה. צילום מסך

בדיווח של עיתונאי חברת החדשות הערב, גיא פלג, עולה כי מסמך מחקירת נווה מעלה את החשד כי הוקלטה השיחה, אך המשטרה מכחישה זאת: "לא הוקלטה שיחה בין נוה לפרקליטו, זוהי טעות בניסוח".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו