אופקים 2
אמש (מוצ"ש) במהלך הופעות מוצאי חודש ארגון, מחבלים ערבים ירו רקטות מעזה לעבר העיר שדרות והופעלה אזעקת צבע אדום שאילצה את חניכי התנועה לעצור את ההופעות עליהן הם עמלו במהלך החודש האחרון ולרוץ למרחבים המוגנים.
עוד באותו נושא
תיעוד: החניכים נמלטים ושרים תחת אזעקה בשדרותחדשות סרוגים

בסניף בני עקיבא באופקים החליטו גם הם לעצור את ההופעות למספר דקות כאות הזדהות עם חברי התנועה בשדרות. מאחורי הקלעים הוכן שלט גדול עליו נכתבו המילים "יד אחים לכם שלוחה", הלקוחות מתוך המנון התנועה.
תגובות