הרב רפי קורא לבני גנץ לאמץ את הצעת הליכוד - סרוגים

הרב רפי קורא לבני גנץ לאמץ את הצעת הליכוד

שר החינוך התייחס למשבר הפוליטי: "קורא מפה לבני גנץ חברי מהצבא, אל תקשיב למי שמייעץ לך" ולאמץ את הסכם הרוטציה עם הליכוד, לפיו נתניהו יכהן חמישה חודשים ראשונים

author-image
הרב רפי קורא לבני גנץ לאמץ את הצעת הליכוד

אחד עשר ימים לפיזור הכנסת, שר החינוך רפי פרץ התייחס הערב (ראשון) למשבר הפוליטי: "קורא מפה לבני גנץ חברי מהצבא, אל תקשיב למי שמייעץ לך", ולאמץ את הסכם הרוטציה עם הליכוד, לפיו נתניהו יכהן חמישה חודשים ראשונים.

בפורום סגני ראשי ערים שהתקיים באילת אמר: "מדינת ישראל נקלעה לסיטואציה פוליטית בלתי אפשרית. חוסר היציבות השלטוני והפוליטי הוא פריבלגיה ששמורה למדינות בלי איומים כמו שיש לנו. אנחנו לא בריטניה או איטליה. מדינת ישראל ניצבת מול אתגרים בטחוניים, חברתיים, וכלכליים.

על הצעת הפשרה החדשה שהליכוד נתנו לכחול לבן, הוסיף בפליאה: "אנחנו כבר מדברים על חמישה חודשים. במידה ויהיו בחירות ממילא ראש הממשלה יהיה נתניהו בפרק הזמן הזה, ולכן אין כאן מקום להתעקשות. אני קורא מפה לבני גנץ חברי מהצבא, אל תקשיב למי שמייעץ לך להתעקש עוד ועוד, כולנו יודעים מי הוא המייעץ…", כשהוא מרמז לח"כ יאיר לפיד.

"אני מכיר אותך טוב, ראיתי אותך מפקד על "צוק איתן",  אחריות לאומית היא חלק ממך, אל תיתן יד לבחירות שלישיות. עם ישראל לא יסלח לך ולנו על כך. ממשלת אחריות לאומית זה הצורך כרגע!״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו