כששלמה פגש את שאול המלך: הזמר והיוצר שלמה ארצי שחוגג היום 70, צפוי לחזור לתאטרון הפעם בתפקיד חדש ומסקרן בהצגה על המלך התנ"כי- שאול המלך. כך פורסם לראשונה בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" (קשת 12).
ארצי שכיכב כבר כשחקן (בחסמבה) וכמדובב, צפוי כעת להיכנס לתפקיד המספר. בעוד שלתפקיד הראשי כשאול המלך לוהק הזמר מוקי. וגם השחקן מוריס כהן צפוי להשתתף.

המחזמר צפוי לעלות בהמשך השנה בתיאטרון הסינמה סיטי ברמת השרון.





תגובות
תמיד היה יהודי חם לא מעניין אותי כחול לבן הוא אחלה אדם חבל ש גנץ לא אימץ את סגנון שלמה ארצי והלך לסגנון יאיר לפיד
כנסו צודק מאד!!!!
שיר אדם משכמו ומעלה. אוהב ליצור לשיר ולשמח לבב. הרבה בריאות ארצי!!
כבוד איזה כבוד וריגוש...יופי לך נשיא המדינה...אם מגיע למישהו אז זה שלמה ארצי. 5 עשורים של גאוה! יןם הולדת שמחב לעוד שנים של יצירה