יו"ר סיעת הליכוד: "יש שיח פתוח ורציני עם ליברמן" - סרוגים

יו"ר סיעת הליכוד: "יש שיח פתוח ורציני עם ליברמן"

יו"ר סיעת הליכוד חה"כ מיקי זוהר אומר כי מתקיים שיח פתוח ורציני עם ליברמן ומוסיף, "החרדים יצטרכו לעשות פשרות ולפעמים אפילו פשרות קצת כואבות, כמו למשל להעביר את חוק הגיוס"

יו"ר סיעת הליכוד: "יש שיח פתוח ורציני עם ליברמן"
  נתניהו וליברמן בימים יפים (צילום: הדס פורוש/ פלאש 90)

לאחר שבנאומו התקיף אמש (ראשון) בכינוס החירום בליכוד, נתניהו נמנע מלתקוף את ליברמן, כפי שעשה עד עתה, היום ב'חדשות הבוקר' של קשת אומר יו"ר סיעת הליכוד חה"כ מיקי זוהר, כי יש שיח פתוח ורציני עם ליברמן.

"לא הייתי בחדר ולכן אני לא יודע לומר, אבל מהרחשים שאני שומע ומהעדויות שמגיעות אלי, יש שיח פתוח ורציני שימנע בעזרת השם הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה הערבית המשותפת, שמסוכנת מאוד למדינת ישראל", אומר זוהר. "זה ימנע גם בחירות הרסניות ומיותרות באמצעות הקמת ממשלת אחדות או לחלופין, ממשלה צרה עם ליברמן. החרדים יצטרכו לעשות פשרות ולפעמים אפילו פשרות קצת כואבות, כמו למשל להעביר את חוק הגיוס".

עוד באותו נושא

עודה רומז: ננשום אנחת רווחה ביום שיילך נתניהו

לדבריו ליברמן רואה שבצד השני אף אחד לא רוצה להקים ממשלה, אלא רוצים ממשלת שמאל צרה עם ערבים שעלולה לסכן את ביטחון המדינה, לכן להערכתו "ליברמן לא יכול לפסול את האפשרות של ממשלת ימין, למרות שהוא מעדיף ממשלת אחדות רחבה, וגם אנחנו", אומר זוהר.

אמש תקף נתניהו את חברי כחול לבן ואת החיבור האפשרי של ממשלת מיעוט עם חברי הכנסת הערבים: "אני לא מדבר על ערבים, הם יכולים להיות ציונים ואוהבי ישראל אבל אלו – חברי הרשימה המשותפת – אינם ציונים ואינם אוהבי ישראל. להיות תלויים בהם, זאת סכנה למדינת ישראל".

היום בשעה 14:30 יתקיים כינוס סיעות המחנה הלאומי בכנסת, גם את זה הזכיר ראש הממשלה בנאומו בכנס החירום: "אנחנו כאן כאיש אחד ומחר ניפגש בכנסת, כל הסיעות כולן כי אנחנו מבינים שאנחנו חייבים להתכנס לפעולת חירום במצב חירום".

בכחול לבן הגיבו לדברים "תושבי הדרום לא זכו לכנס חירום, גם לא החולים שזרוקים במסדרונות בתי החולים, לא הקשישים ולא הנכים. כרגיל, נתניהו דואג רק לנתניהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ליברמן לפי הבן שלו צריך לרצות ביהדות לפי ההלכ
שלום | 18-11-2019 9:33
ההלכה לכן ההתנהלות מוזרה