שבוע מכריע לבני גנץ והימין: לוח הזמנים הפוליטי - סרוגים

שבוע מכריע לבני גנץ והימין: לוח הזמנים הפוליטי

עד יום רביעי הלו"ז עמוס מגעים וכנסים שיכולים להביא לתפנית מפתיעה. בין איחוד בלוק הימין נגד ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים וישיבות מו"מ של כחול לבן עם העבודה וישראל ביתנו

שבוע מכריע לבני גנץ והימין: לוח הזמנים הפוליטי
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

בעוד שלושה ימים יפוג המנדט שהעניק הנשיא ריבלין ליו"ר כחול לבן בני גנץ להרכיב ממשלה. עד יום רביעי הקרוב לוח הזמנים הפוליטי עמוס מגעים, פגישות וכנסים שעלולים להביא לתפנית מפתיעה עם הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים או לחילופין אפילו להחלטה של אביגדור ליברמן להצטרף לממשלת ימין – חרדים.

10:30- את השבוע יפתח ראש הממשלה נתניהו בישיבת הממשלה השבועית. לראשונה עסק בפוליטיקה בישיבה שהתקיימה ביום רביעי האחרון במהלכה תקף את האפשרות לממשלת מיעוט "בתמיכתכם של אחמד טיבי, איימן עודה וחבריהם תומכי הטרור, ושקיומה יהיה תלוי בהם".

אמירות דומות נשמע לכל אורך השבוע הקרוב, כל עוד מפלגת כחול לבן לא מורידה את האפשרות מסדר היום. משכך, המשך היום נובע מהאפשרות הזאת והמאמצים לסיכולה.

11:45- לאחר ישיבת הממשלה, בה חברים מרבית מחברי בלוק הימין הם ירדו קומה אחת למטה ויתכנסו במשרדו של נתניהו לביצור וחיזוק אחדותם, לשם יצטרפו ח"כ איילת שקד ואריאל אטיאס, נציגו של השר אריה דרעי מש"ס שאינם שרים בממשלה הנוכחית.

עוד באותו נושא

התרגיל של כחול לבן להקמת ממשלת מיעוט


50

קופצים לכחול לבן, שם בהיעדר הימין מקדמים ממשלה עם מפלגות השמאל ומנהלים מגעים לכניסה אופציונלית לממשלה מכפר המכביה – בירת המשא ומתן הישראלית.

14:30- תתקיים פגישה עם צוותי המשא ומתן של ישראל ביתנו.

16:00- תתקיים פגישה עם צוותי המשא ומתן של העבודה גשר.

17:00- עוד זה מדבר ואביגדור ליברמן זומן בשעה זו לפגישה עם ראש הממשלה במשרדו, לאחר החלפת מהלומות בין השניים, הערכה הגוברת היא שהפגישה תתבטל לבסוף, אך אף אחד מהצדדים לא ירצה להיות זה שחוסם את האפשרות וייזכר כמי שמנע ביטול מבחירות שלישיות.

19:00- כינוס חירום של הליכוד בשיתוף כלל מפלגות "המחנה הלאומי", בהן יהדות התורה, ש"ס, הימין החדש והבית היהודי – האיחוד הלאומי שזומנו גם הן לצאת נגד ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות הישר מגני התערוכה. ראשי המפלגות, מלבד הליכוד, טרם אישרו את הגעתם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
טיבי וביבי
ס.תחמן | 17-11-2019 8:24
במשך עשור הלאומנות הערבית הקיצונית הרימה ראש. דגל.עזות מצח ותפיסה שהם בעלי הביית ולא דיירים במדינת היהודים. האחראי המוחלט הוא ראש הממשלה . זה שיצא להפגין מול איראן ולא טיפל בעליית האיימנים. זןעבים.זחלקה. בארכה ו טיבי גם. יקיר התקשורת מאז היה יןעץ לערפאת וכנופיות רמאללה. סיכום: האסון הזה הוא נטו מפלגת כולנן ז ל. יחד עם מלכות בלפור הראשונה. יאללה להשאיר מפתחות ונעבור לאוגנדה שדה התעופה אנטבה מחכה לנו. אינשאללה
2
הבעיה של גנץ זה לפיד ושלח לך תסביר לו את זה
רמי | 17-11-2019 8:38
הם אומרים לו ביבי על הקרשים וזה לא יהיה מדויק הוא יהיה ראש אופוזיציה עם אפשרות לקמבק של הליכוד או שלו או של אחר בצורה מדהימה
Bb נתן מה שיש לו ב-13 שנות שלטונו. זה מה יש.
Bb מספיק ודי | 17-11-2019 23:36
העובדה שארגוני הטרור התעצמו תחת שלטון bb פי 10, מעידה על הפער בין המלל הימני המתלהם, לבין המציאות הקרה. Bb כבר לא יאחד את העם ולא יחזיר לעצמו אמינותו.
3
הבעיה למה ליברמן עקשן לא נראה לי הגיוני
פיני | 17-11-2019 8:40
לא רומז על כלום אבל מה הוא שינה את דעתו מקצה לקצה כולל בעניין ערביי ישראל
ליברמן לא מאמין לאף הבטחה של bb, גם חתומה
מכיר את bb | 17-11-2019 23:41
ליברמן היה האיש שהכניס את bb לליכוד והיה מנכל משרד ראש הממשלה הראשון. בהמשך הוא נפגע מbb שוב ושוב ולכן גם דחף לבחירות. אחרי שהיה שר ביטחון מנוטרל, קשה לראות מה יש לbb להציע לו.
4
זמן זה כסף
אליהו | 17-11-2019 9:06
בחירות נוספות : הוצאה כספית גדולה ומיותרת , זאת ועוד : שינויים משמעותיים בדיעות של האזרחים , שואפים לכמעט אפס . מצד אחד לליכוד יש קשיים בהרכבת הממשלה ; ומאידך לכחול לבן יש יכולת להרכיב ממשלה בעזרת הרשימה המשותפת ( מאוד מאוד לא רצוי ) ,בזמן מאוד מאוד מוגבל . בתיקווה ובאיחולים מעודדים ; ובזמן הקצר שנותר ; הליכוד וכחול לבן , יפעילו את ההיגיון , ויתגברו על הרגשות , ירכיבו ממשלה ; על מנת לטפל בבעיות רבות : ביטחון ; כלכלה ; חינוך ; מדיניות לנוכח המדינות הרבות ששואפות לחסל את מדינת ישראל .