דובר צה"ל: "הירי יתגבר, נערכים לכמה ימי קרב" - סרוגים

דובר צה"ל: "הירי יתגבר, נערכים לכמה ימי קרב"

דובר צה"ל הדי זילברמן מערכיך כי "הג׳יהאד האסלאמי יגביר במהלך היום את ירי", כשהוא מציין כי "ייתכן ירי גם על גוש דן". עד כה נורו מרצועת עזה לעבר ישראל כ- 250 שיגורים

author-image
דובר צה"ל: "הירי יתגבר, נערכים לכמה ימי קרב"
  (צילום: דובר צה"ל)

לאחר לילה שקט, הפרו הבוקר (רביעי) אזעקות צבע אדום את השלווה באזור מטה יהודה, בית שמש והשפלה. בצה"ל מעריכים: "הג'יהד האסלאמי ימשיך בירי גם היום".

לדברי ‏דובר צה״ל, הדי זילברמן  בעוד "חמאס אינו מעורב, הג׳יהאד האסלאמי לא סגר את האירוע, הוא מנהל כלכלת חימושים לכמה ימי קרב". לגבי היערכות חירום בחלקים מהארץ אמר כי "הירי היום יהיה פחות ספוראדי ויותר סדור".

עם זאת, טען כי  "הג׳יהאד האסלאמי יגביר במהלך היום את ירי", כשהוא מציין כי "ייתכן ירי גם על גוש דן ועד כה נורו מרצועת עזה לעבר ישראל כ- 250 שיגורים".

מהשעה 23 בלילה עד לשעה 6 בבוקר לא נשמעו אזעקות צבע אדום, אך התרעה בקיבוץ כרם שלום הפרה את השקט, וחצי שעה לאחר מכן נשמע גם אזעקה באזור השפלה, בית שמש ומטה יהודה.

במהלך הלילה תקפו כלי טיס של צה"ל עמדות טרור של  הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה, בין היעדים: עמדות שיגור רקטות תת-קרקעיות ועמדת שיגור עילית, תשתית טרור תת-קרקעית וחמ"לים צבאיים של הארגון.

עד כה, חוסלו על ידי צה"ל 11 פעילי טרור שהיו בדרכם לשיגור רקטות מיידי ובכך סוכלה פעילותם,. לפי משרד הבריאות הפלסטיני, עוד 46 פלסטיני נפצעו.

כמו כן, יממה מאז החלה הלחימה בעזה, זוהו כ- 250 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. סוללות כיפת ברזל יירטו עשרות שיגורים, כאשר אחוזי היירוט עומדים על מעל ל-90 אחוז. כמו כן הודגש כי מעל 50 אחוז מכלל השיגורים נפלו בשטחים פתוחים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עם ביבי ובנט בהנהגה הבטחונית ננצח את הטרור
אבנר | 13-11-2019 8:33
בשעה טובה כל הגורמים החלשים יצאו מהמשוואה. ביבי ובנט יעשו הפעם סדר ברצועה שישקיט את הערלים ל 40 שנה.