עם ההתחממות הבטחונית שהלכה וגברה מהדרום, יצא הפעיל החברתי החרדי עזריאל שניצר היום (שלישי) לתחנה המרכזית בירושלים וחילק עוגיות ומיני מתיקה לעוברים ושבים, בתגובה לסוכריות והצהלות שמחלקות משפחות המחבלים בעזה וביהודה ושמרון לאחר רצח יהודים.
https://www.facebook.com/100006086853050/videos/2510825239130347/
בפוסט שפרסם שניצר בחשבון הפייסבוק שלו הוא כתב: "חיילי צה"ל, גאים בכם, היה לי חשוב לכבוד חיסול רב מחבלים לחלק מגדנות ולהוקיר אתכם על הפעולה הנועזת למעננו".
בשיחה עם האתר החרדי 'כיכר השבת' תיאר שניצר: "קיבלתי מאות תגובות מפרגנות, לא ידעתי שזה יתפוס חזק, אנשים חילונים אמרו לי: 'כל הכבוד לחרדים שתומכים בפעילות של צה"ל'".
מעשה שפל ולא יהודי. אל תשמח בנפול אויבך וההנמקה שלו שכך עושים הערבים משווה אותו להתנהגות הזפלה ביותר. זהו: ימין שפל ולא יהודי. סרוגים: אתם בשפל המדרגה המוסרית