"שמחה כפולה": החתונה עברה משדרות לירושלים. צפו

"שמחה כפולה": החתונה עברה משדרות לירושלים. צפו

מאות אורחים ובני משפחה הגיעו לשמוח ולרקוד עם מוריה בן חמו ושי עוזרי בחתונתם בירושלים, לאחר שבמהירות שיא היא הועתקה מהדרום, בעזרת אנשים טובים זאת בעקבות ההסלמה הבטחונית

author-image
מזל טוב: החתונה עברה משדרות לירושלים. צפו
  בשעה טובה. החתונה בירושלים

מאות אורחים ובני משפחה הגיעו הערב (שלישי) לשמוח ולרקוד עם מוריה בן חמו ושי עוזרי  בירושלים. השניים קבעו את חתונתם באולם 4 עונות בקיבוץ ברור חיל שליד שדרות, אולם ההסלמה בדרום אילצה אותם להעביר את החתונה לירושלים, ושלגר רק כמה שעות לפני לכל האורחים על העתקת האירוע.

בן חמו מהיישוב עותניאל ועוזרי מירושלים ניסחו בצהריים הודעה לחברים והמשפחה, לפיה החתונה "מדלגת לאולמי אופוריה בירושלים בכתובת פייר קניג 39. הלוז נשאר כמתוכנן, נתחיל קבלת פנים בשעה 18:30 והחופה תתקיים בזמן בשעה 19:00. נשמח לראותכם בין אורחינו", כתבו להמונים והתפנו מאז בשעה טובה לשאר הסידורים המרגשים.

אביו של החתן, מנכ"ל איגוד ישיבות ההסדר לשעבר, איתן עוזרי תיאר בערוץ הכנסת את המצב: "פתחנו את החדשות ב- 6 בבוקר, ראינו את המציאות שבה אנחנו נמצאים והגענו למסקנה שכנראה לעשות את האירוע במקום שבו הוא מתכונן זה היה קשה עד בלתי אפשרי".

במשפחה מבינים כי האיסור לקיים אירועים מעל 100 איש מופנה אליהם. "אז מהר מאד חיפשנו מקומות אלטרנטיביים", יש הרבה אנשים טובים שעזרו לנו ולשמחתנו מצאנו אולם בירושלים".

עוזרי התייחס לאיומים על שיגורים לעבר ירושלים: "אנחנו ממשיכים, החיים ממשיכים. השמחה תהיה כפולה ומכופלת גם במקום ולאור האירועים. בעזרת ה' עם ישראל יתחזק מהעניין הזה", הוא מאחל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו