החתונה ניצלה, אחות הכלה לסרוגים: "כולם יגיעו" - סרוגים

החתונה ניצלה, אחות הכלה לסרוגים: "כולם יגיעו"

האזעקות ועדכון הנחיות כוחות הבטחון הביאו את מוריה בן חמו וישי עוזרי להעתיק את חתונתם מאולם סמוך לשדרות לירושלים. הודעות נשלחו למאות האורחים ובמשפחה מקווים, ש"השמחה תהיה כפולה ומכופלת"

author-image
החתונה ניצלה, אחות הכלה לסרוגים: "כולם יגיעו"
  הכלה מוריה מחוץ לרכב בנתיבות (צילום: שיראל בן חמו)

מוריה בן חמו וישי עוזרי מתכננים כבר חודשים את החתונה המרגשת והשמחה שלהם, שהייתה אמורה להתקיים הערב (שלישי) בקיבוץ ברור חיל, הסמוך לעיר שדרות. האזעקות ועדכון הנחיות פיקוד העורף הביאו אותם להעתיק את כל החתונה לירושלים, והודעות נשלחו למאות האורחים.

"הסתדרנו על אולם בירושלים", מספרת לסרוגים שיראל בן חמו, אחות הכלה. "שלחו הודעות לכולם וכל האורחים בעזרת השם יגיעו, אנחנו ברוך השם בסדר".

ההזמנה לחתונה, אולם ברור חיל

ההזמנה לחתונה, אולם ברור חיל

אביו של החתן, מנכ"ל איגוד ישיבות ההסדר לשעבר, איתן עוזרי תיאר בערוץ הכנסת את המצב: "פתחנו את החדשות ב- 6 בבוקר, ראינו את המציאות שבה אנחנו נמצאים והגענו למסקנה שכנראה לעשות את האירוע במקום שבו הוא מתכונן זה היה קשה עד בלתי אפשרי".

במשפחה מבינים כי האיסור לקיים אירועים מעל 100 איש מופנה אליהם. "אז מהר מאד חיפשנו מקומות אלטרנטיביים", יש הרבה אנשים טובים שעזרו לנו ולשמחתנו מצאנו אולם בירושלים".

עוזרי התייחס לאיומים על שיגורים לעבר ירושלים: "אנחנו ממשיכים, החיים ממשיכים. השמחה תהיה כפולה ומכופלת גם במקום ולאור האירועים. בעזרת ה' עם ישראל יתחזק מהעניין הזה", הוא מאחל.

ההודעה שנשלחה למאות האורחים על הזזת התאריך

בעקבות כך, במשפחה ניסחו הודעה לחברים והמשפחה, לפיה החתונה "מדלגת לאולמי אופוריה בירושלים בכתובת פייר קניג 39. הלוז נשאר כמתוכנן, נתחיל קבלת פנים בשעה 18:30 והחופה תתקיים בזמן בשעה 19:00. נשמח לראותכם בין אורחינו", כתבו להמונים והתפנו בשעה טובה לשאר הסידורים המרגשים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אני כוסס צפורניים חתונה של אחין שלי בנס ציונה
אריק | 12-11-2019 14:25
הפינג פונג אצל פיקוד העורף לא פשוט
2
חתונה
חסוי | 12-11-2019 15:20
מזל טוב ברוך ה' שלא התבטל אשריהם ישראל
תשובה ל"עובדה"
עובדות | 13-11-2019 7:23
בלי אלקים לא היית פה בכלל בלי אלקים לא היתה יכולה להתקיים פה מדינה יהודית בתוך מעל מליארד מוסלמים בלי אלקים לא היינו מצליחים מעטים מול רבים בלי אלקים ובלי התורה שהוא נתן לנו וההבטחה על ארץ ישראל לא היתה לנו הלגיטימציה לחזור הנה. אז אנא שטוף את הפה ותתחיל ללמוד היסטוריה.
לא לסמוך על אלוהים
עובדה | 12-11-2019 15:48
אם תסמכו עליו תיפגעו קשות...סימכו על עצמכם...מלחמה לא יוצאים...הישארו בבתים
3
אין עוד מלבדו!
אמונה | 12-11-2019 16:31
בורא עולם בקנין השלם זה הבניין. כל מה שה' עושה לטובה הוא עושה! בעזה שתהיה שמחה גדולה! מזל טוב