התנצלות ופיצויים: ניר חפץ מאיים בתביעה נגד אמיר אוחנה

התנצלות ופיצויים: ניר חפץ מאיים בתביעה נגד אמיר אוחנה

עורכי דינו של עד המדינה בתיק 4000 שיגרו מכתב התראה לפני תביעה לשר המשפטים בדרישה כי יתנצל על חשיפת הפרטים האישיים: "כוונתך האמיתית הייתה להציגו כשקרן, סחיט ולחיץ שאין לתת אמון בעדותו"

התנצלות ופיצויים: ניר חפץ מאיים בתביעה נגד אוחנה
  (צילום: אבשלום ססוני/ פלאש 90)

עורכי דינו של עד המדינה, ניר חפץ בתיק 4000 שיגרו מכתב התראה לפני תביעה לשר המשפטים אמיר אוחנה בדרישה כי יתנצל על דבריו במהלכם חשף פרטיים אישים אודותיו ויבוא עימם למשא ומתן על הפיצוי "בגין הנזק שנגרם לו".

מדובר ב"דברי רכילות פוגעניים שהובאו במטרה ברורה לבזות ולהשפיל תוך פגיעה קשה וחמורה בפרטיות"', כתבו עורכי הדין רון אביב ואילן סופר במכתב ששוגר גם ליועץ המשפטי לממשלה והיועץ המשפטי לכנסת.

אמר חפץ: "תחת איצטלא כוזבת של דאגה לזכויות הנחקר נמצאת פוגע במכוון ובאופן קשה וחמור, כאשר כוונתך האמיתית, הברורה לכל, הייתה להציגו כשקרן, סחיט ולחיץ שאין לתת אמון בעדותו".

השלושה טוענים בהקשר למניעים הלא קשרים לכאורה של אוחנה: "אין צורך להרחיב, ולמצער בשלב זה בשאלת מניעיך לעשות מעשה נבלה המתועב. יחד עם זאת ברור לחלוטין כי אין דרך אפילו לטעון כי הדבר נעשה במסגרת תפקידך כחבר כנסת או למענו", כשהם רומזים על ראש הממשלה נתניהו. "מטרותיך המובהקות היו אישיות וזרות לחלוטין לחובותיך ואף מנוגדות לתפקידך".

אתמול האריך בית משפט השלום בתל אביב את צו איסור הפרסום עם פרטי חקירתו של חפץ עד להחלטה אחרת. ביציאתו חפץ התייחס לאירועים בימים האחרונים: "אני רוצה קודם כל לומר שכל החשודים, בתיק 1000,2000 ו-4000, כל התיקים שאני איכשהו קשור אליהם – אני מאחל לכולם שיצאו צחים כשלג ושיוכיחו את חפותם. אני לא נגד אף אחד ובוודאי לא נגד ראש הממשלה שעבדתי איתו שנים רבות".

עוד באותו נושא

נתניהו על אוחנה: "יש לכבד את צו איסור הפרסום"


11

על עדותו כעד מדינה אומר חפץ: "במשך ימים ארוכים העדתי עדות שכל כולה אמת מזוקקת ואני משוכנע שאם נגיע לבית המשפט הוא יקבע שעדותי אמינה. שוב, אני מדגיש, שאני מקווה שלא נגיע לבית המשפט ושהחשודים השונים יוכיחו את נקיון כפיהם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אוחנה
התמים | 12-11-2019 6:52
כבלעם בשעתו, בא לקלל ונמצא מברך : דחק את ניר חפץ לפינה ובמקום להפחידו ולהרתיעו ממתן עדות - קיבל אדם זועם שישפוך על ביבי אש וגופרית. בנוסף, צפוי למאבק משפטי מול חפץ בגין התביעה שחפץ יגיש נגדו. כך נאה וכך יאה.
2
ניר חפץ
ניסים | 12-11-2019 8:20
המדינה יורדת מדחי אל דחי בגלל המשפטיזיציה מערכת המשפח והפרקליטות הארורים בני ארורים הרסו כול חלקה טובה במדינה כשיבו מלך המשיח ניפטר מהצרעת הארורה הזות
3
אמר אוחנה וניר חפץ
דנה | 12-11-2019 9:40
ניר חפץ .תתבע את אמיר אוחנה במליונים. רק שיכאב לו בכיס. הוא ילמד לשתוק.