הליכוד העולמי ציין את יום העלייה בגוש עציון - סרוגים

הליכוד העולמי ציין את יום העלייה בגוש עציון

מאות עולים וחברי הליכוד העולמי ציינו את יום העלייה בגוש עציון, בכדי להצדיע להתיישבות ביהודה ובשומרון כאות הזדהות. במהלך האירוע המשתתפים סיירו בהרודיון וכן נערך יריד אומנים מקומיים

הליכוד העולמי ציין את יום העלייה בגוש עציון
  (צילום: נתנאל כהן)

מאות עולים וחברי הליכוד העולמי באו לחגוג ולציין את "יום העלייה" בהרודיון ובחוות שדה בר בגוש עציון, בכדי להצדיע להתיישבות ביהודה ובשומרון כאות הזדהות- זאת לאחר שהוועד הפועל הציוני של ההתסדרות הציונית העולמית קיבל בשבוע שעבר את החלטתו להחלת הריבונות הישראלית בבקעת הירדן ושימוש בשם ההולם יהודה ושומרון.

האירוע נערך בשיתוף בארגון הליכוד העולמי, המועצה האזורית גוש עציון ועמותת התיירות גוש עציון ובהשתתפות: סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית ויו"ר הליכוד העולמי יעקב חגואל, ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן, יו"ר עמית הליכוד העולמי וחבר ההנהלה הציונית-ז'אק קופפר, יו"ר מזכירות הליכוד העולמי וסגן יו"ר קק"ל ארנון פלמן, מנכ"לית הליכוד העולמי יפעת עובדיה-לוסקי, מנכ"ל עמותת התיירות גוש עציון משה ברוס, מנכ״ל בית״ר העולמית נריה מאיר ואורחים נוספים. במהלך האירוע המשתתפים סיירו בהרודיון וכן נערך יריד אומנים מגוש עציון.

"איזו חגיגה ציונית נהדרת בחבל ארץ זה גוש עציון" אמר חגואל. "התחלנו את היום בצומת גוש עציון בעוז וגאון איפה שנחטפו 3 הנערים בכדי לחזק את השורשים. באנו לכאן לגדל ילדים ולא לרצוח הילדים באנו להרחיב את ההתיישבות. ראינו איך לפני 2,000 שנה ניסו לעצור את שושלת היהודיות ולפני 71 שנה חזרנו ובגדול".

"אנחנו כאן גדלנו ולא זכינו לעלות לארץ, אתם זכיתם" פנה לעולים. "זה לא פשוט לעזוב בית, שפה, תרבות ואורח חיים לארץ אחרת .זה לא פשוט כל הכבוד לכם! אני גאה בכם שבאתם לכאן לגדל את ילדכם ונכדכם. זה הבית של העם היהודי. אנחנו במוסדות הלאומיים מנסים לחזק את יהודי התפוצות. זכינו בשבוע שעבר להעביר שתי החלטות היסטוריות. אחת שם ההולם של יהודה ושומרון ולא השטחים הכבושים – הגדה המערבית . החלטה שנייה להחלת ריבונות בבקעת הירדן ומפעל התיישבות. יחד אתכם נרים את הראש בגאווה לזהות יהודית".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר כי "יום העלייה היינו יום חג לאומי וגם פרטי שלי. אין ספק שיום זה משמעותי למען הוקרה לאותם אנשים שעזבו הכול יעברו לגור בארץ הקודש בתור שליחות פרטית וכללית . נמשיך לחזק את העולים כאן בגוש עציון בפרט ובהתיישבות בכלל. נקווה שהשיירה הזאת רק תגדל ותצמח לעוד רבים מיהודים שנמצאים מעבר לים".

(צילום: נתנאל כהן)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו