אונס בת ה-7 מבנימין: 3 חשודים עוכבו לחקירה - סרוגים

אונס בת ה-7 מבנימין: 3 חשודים עוכבו לחקירה

למעלה מארבעה חודשים לאחר שהמשטרה והפרקליטות הצבאית חזרו בהם מכתב האישום נגד מוחמד קטוסה, הבוקר (שלישי) נעצרו שלושה חשודים במעשה, שני פלסטינים ונהג הסעות יהודי

אונס בת ה-7 מבנימין: 3 חשודים עוכבו לחקירה
  צילום: שאטרסטוק

יותר מארבעה חודשים לאחר שהפרקליטות הצבאית והמשטרה חזרו בהם מכתב האישום נגד מוחמד קטוסה, המשטרה עכבה הבוקר (שלישי) לחקירה שלושה חשודים באונס הילדה בת ה-7 מאזור בנימין.  העצורים הם שני פלסטינים ונהג הסעות ישראלי- המתגורר ביישוב בה מתגוררת הילדה.

בסוף יוני האחרון הפרקליט הצבאי הראשי החליט  החליט לחזור מכתב האישום נגד מחמוד קטוסה תושב מדיר קדיס בן 44. קטוסה שהה 55 ימים במעצר ולאחר מכן שוחרר לביתו.

בתחילת אוגוסט, כחודש וחצי לאחר שחרור קטוסה, דווח על שני חשודים פלסטינים מכפר קביה שנחקרו במשטרה בפרשה. ממשטרת ישראל נמסר אז: "משטרת ישראל ממשיכה לחקור את תיק האונס כל העת ובכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה במאמץ להגיע לחקר האמת. במסגרת חקירה זו נעצרו היום שני חשודים בחשד לסיוע באירוע. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות".

עוד באותו נושא

אונס הילדה: כל הפרטים שהביאו לביטול כתב האישום


7

עורכי הדין טל גבאי ויהודה פריד המייצגים את משפחתה של הילדה אמרו הבוקר: "העובדה שחלפה כחצי שנה מאז הגשת התלונה שהרעידה מדינה שלמה ועדיין החקירה מצויה במבוי סתום היא פועל יוצא של הכישלון החקירתי שליווה את הפרשה למן היום הראשון. כל מעצר וכל שחרור מטלטל את המשפחה טלטלה עזה. אנחנו מקווים כי המעצרים בוצעו לא כתוצאה מההתעוררות התקשורתית אלא כתוצאה ממהלכים משטרתיים אמיתיים. כבר יותר משלושה חודשים לא עדכנו את המשפחה בשום התפתחות בחקירה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו