מתן כהנא באולפן: "אנחנו לא הולכים עם כחול לבן" - סרוגים

מתן כהנא באולפן: "אנחנו לא הולכים עם כחול לבן"

הוא לא מכיר חיזורים מצד כחול לבן והליכוד, משגר אזהרות לגורל מחנה הימין אם ייצאו לבחירות שלישיות ומנסה לעבוד בכנסת מקרטעת. ח"כ מתן כהנא מהימין החדש באולפן סרוגים. צפו בראיון

מתן כהנא באולפן: "אנחנו לא הולכים עם כחול לבן"
  (צילום ועריכה: אריאל ליבא)

הוא לא מכיר חיזורים מצד כחול לבן והליכוד, משגר אזהרות לגורל מחנה הימין אם ייצאו לבחירות שלישיות, משוחח עם איילת שקד כל יום, ומנסה להתחיל לעבוד בכנסת המקרטעת. ח"כ מתן כהנא מהימין החדש באולפן סרוגים בראיון "מלא מלא".

לדבריו, "אנחנו מחויבים מלא באופן מוחלט ומלא למחנה הלאומי ועדיין הימין החדש תעשה כל מה שנדרש, כדי שתקום פה ממשלת אחדות לאומית בראשות בנימין נתניהו יחד עם בני גנץ, עם הליכוד וכחול לבן ועם החברים הרלוונטיים".

"אמר אתמול בנט אם אנחנו באיזה שהיא דרך מהווים את החסם, הרי הוא משחרר את התחייבותו".

ממשלת אחדות? אם נוכל – נצטרף, אם לא – זה המחיר

זה מה שנקרא לפרק את בלוק הימין, כך שבנט יוכל ללכת לנהל משא ומתן מול כחול לבן

"בדיוק הפוך, תראי את הגדולה של מה שעשה נפתלי בנט, הוא אמר לנתניהו שאנחנו מחויבים מלא מלא מלא לבלוק הימין, אבל הוא זה שילך ויעשה את המשא ומתן. עד עכשיו, כחול לבן נתלים בבלוק ה- 55 בתואנה המרכזית שלהם שאי אפשר להקים ממשלה. 'למרות שזה פוגע בי' אומר נפתלי בנט לכו תקימו ממשלת אחדות לאומית אם נוכל להצטרף – נצטרף, אם לא – זה המחיר".

אנחנו לא הולכים עם כחול לבן, פועלים לטובת הקמת ממשלת אחדות לאומית, עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי שזה מה שיהיה פה, כי זה רצון העם". כך גם הבהיר כי "זה לא רלוונטי ממשלת מיעוט עם מפלגות השמאל".

הוא מזהיר מקריסת מחנה הימין בבחירות שלישיות: "אנשי הימין צריכים להבין, אם יהיה סיבוב שלישי יכול להיות שהימין יעמוד בפני קטסטרופה אמתית, יש נטייה של אנשים לעזוב את הליכוד ולעבור לכחול לבן. גם לימין קריטי שתקום פה עכשיו ממשלת אחדות לאומית שלא נגיע לעוד אסון אוסלו".

עוד באותו נושא

בנט: משחרר את נתניהו ממחויבות לבלוק הימין

כשאתה ונפתל בנט אומרים דברים דומים על "אסון לאומי", זה בעצם חרדה מכך שלא תשרדו מערכת בחירות שלישית?

"אנחנו מאד בטוחים בכוחנו, יודעים שיש לנו בייס חזק של 4 מנדטים שיעברו איתנו לכל מקום שנלך, ואנחנו גם יודעים שנגדיל אותו במידת הצורך. אני מקווה שזה לא מה שיקרה כי נדרשת ממשלת אחדות".

על הכוונות של איילת שקד לחזור לבית היהודי או לפרוש מהחיים הפוליטיים על מנת לחזור ולהתפקד לליכוד: "אני לא מכיר דברים כאלו, אני מדבר עם איילת כמעט כל יום, האי נשארת בפוליטיקה בימין החדש. אם היא תזעורב זה היה רע מאד למדינת ישראל, היא פוליטיקאית בכירה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
23 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
לא ולא רק עם ביבי מלך ישראל לעולם ועד!
לא ולא | 03-11-2019 20:53
הולכים עם ביבי , אפילו לכלא, רק לא עם גנץ הרשע
ביבי
אור | 03-11-2019 23:31
לך עם ביבי לכלא,שלא ישתעמם שם.תוכל להראות איפה נשאר השכל שלך.
טיפשות ראוי להצניע, אז לך עם נתניהו לכלא
אחד | 03-11-2019 21:55
טיפשות ראוי להצניע, אז לך עם נתניהו לכלא, לקרוא לגנץ רשע ? שאל את חברי הגוש הימני שכן מדברים עם גנץ, הם מדברים על אישיות כריזמתית, על שוני גדול ביותר בינו לבין נתניהו, אין בו היסטריה, הוא לא עסוק בעצמו אלא במדינה , הוא לא עוסק בשנאה והפחדה , גנץ הוא איש נעים הליכות, טוב שכל ויכול להיות מנהיג הרבה יותר ראוי מנתניהו שלגמרי איבד את היושרה ועסוק רק בעצמו ובהשחתת המערכת הציבורית
2
בלי עוצמה יהודית אין ולא תהיה ממשלה ימנית!
עוצמה יהודית | 03-11-2019 21:05
זה מה שאמרנו לפני הבחירות ועובדה שצדקנו
3
במועד א' זרקתם לפח 4 מנדטים של הימין
ליאור | 03-11-2019 21:12
אלמלא הפלגנות שלכם כבר לפני יותר מחצי שנה יכלה להיות כאן ממשלת ימין יציבה
4
מתן בחור רציני
ס תחמן | 03-11-2019 21:12
טוב שנבחר לכנסת. אין ספק שיביא תועלת. חשוב לייצב את המטוס. לא פוזלים לליכוד. לא קורצים לגנציאדה ונזהרים מטעויות. זה שאינך רואה הוא שיפיל אותך אומרים בטייסת ומתן עד כה זהיר. והכי חשוב לחבר את ההתיישבות עם הציבור הכללי. עידן ההתנתקות וההתכנסות הסתיים. סופית
יכול להיות חבר בועדה לקידום נשים
בהצלחה | 03-11-2019 21:31
עם קצת לחץ, יוכל לקבל סגן ישב ראש ועדה בראשות גילה גמליאל. בהצלחה למתן !!
5
אל"מ מתן כהנא מול בצלאל סמוטריץ'
מור | 03-11-2019 21:34
מה יש להשוות בינהם בכלל מתן כהנא משכמו ומעלה איש אשכולות איש צבא בכיר לעומת בצלאל סמוטריץ' דוחה הגיוס בשקר והקומבינטור חסר הנסיון
ומי ממן אותך ר. ???? שפוט של סמוטריץ
י. | 04-11-2019 11:19
פעם אחת תתייחסו לאמת ולעובדות ולא רק להגן על הנוד הנפוח הזה
תרגעו כבר מסמוטריץ
ר. | 04-11-2019 10:18
האובססיביות של התגובות נגדו כבר מעוררת חדש שמישהו מממן את זה. חבל שאין חוק נגד תגובות ממומנות.
שמתן היה בסיירת סמוטריץ למד משפטים כאברך
ישראל | 04-11-2019 9:07
בזמן שמתן כהנא שירת בסיירת מטכל סמוטריץ הצהיר שתורתו אומנותו והיה רשום כאברך ישיבה וכך קיבל מלגת אברכים ממשרד הדתות ודחה גיוס ובזמן הזה הלך ללמוד משפטים בקריה האקדמית אונו ברוב רמאותו והדברים ידועים בושה לציונות הדתית ואפילו לפלג החרדלים שאחד כזה משמש נציגם בכנסת
אין מה להשוות סמוטריץ לא מתקרב לקרסוליים שלו
שומרון | 04-11-2019 7:28
מהיכרות אישית סמוטריץ רודף כבוד עם פה גדול ולשון משומנת מעבר לזה הוא אפס בכל התחומים
6
תקימו את הימין החדש מחדש
חיים | 03-11-2019 21:46
נקווה שהפעם תעברו את אחוז החסימה...
7
מתן כהנא, לא מתאים לך לתמוך בשחיתות
דתי, ציוני, וישר | 03-11-2019 21:48
מתן כהנא, לא מתאים לך לתמוך בשחיתות, אתה ששימשת בתפקיד חינוכי במטח, זאת הדוגמה החינוכית שאתה נותן ? בוש והיכלם. מי שתומך במושחתים לדעתי מחפה על איזו שחיתות שלו עצמו. אמרו שאתה ישר וחכם, לא ישר כנראה, ולגבי החוכמה צריך לבדוק, אם זה מה שיש לך לומר. תומך במשפחת המושחתים וכך אתה ומפלגתך נראים.
קשקוש
ר. | 04-11-2019 10:23
שחיתות זה להשתמש בכל מערכת המשטרה והמשפט נגד איש אחד - לא למצוא כלום - ולתפור תיקים על כלום. זה נקרא שחיתות. ומנגד, פוטין מממן פה חצי מהפוליטיקאים מהשמאל (כולל גנץ עצמו שמומן על ידי דחליל של פוטין בימי המימד החמישי העליזים) ואף אחד לא פוצה פה. מושחתים, נמאסתם.
8
אכול ראש
יי | 03-11-2019 22:46
יש בך משהו מהחכמה, אבל להאחז ברעיון של אחדות רק עם ביבי בראשות ממשלה מוכיחה שהחכמה קנויה בשקל. אדם כמו ביבי אינו ראוי רק בגלל כח ההסטה שהוא מפעיל והארס שהוא מטיף אינו ראוי להנהיג עם ולכן הוא מנהיג כנופיה ומחזיק אתכם בביצים. אינכם מודעים ליכולת הכישוף שלו ולכוחו השיווקי. תתעוררו הוא מזיק לכולם , אתם מבחינתו רהיטים לתצוגה, כל קישקושיו כמומחהלטרור עוד בצעירותו וכל התפארותו שהוא יחסל את הטרור הכל דיבוריי סרק הבל הבלים כל מעשיו הובילו להתעלמות הטרור להתקרבות אירן לגבולנו וכל ההרתעה שנבנתה לפניו קורסת לנו בפנים. מתיסכולו הוא משלם לטרור וממעיט במכותיו בהם. מכות פינצטה רק מעצימים את האויב ומחדירים בהם מוטיבציה. הפעילו את הרגש ואת ההגיון כי רק כשביבי יזוז הצידה אתם תצליחו להשפיע בתוך האיחוד עם כחול לבן שעמדתם המדינית ונאמנותם למדינה עולה עשרות למאות מונים על הליכוד בראשות נתניהו. עם קשה עורף כל הסימנים לפניכם שילחו את ביבי לנוח. שוחררו את עמי.
די עם הדמגוגיה
ר. | 04-11-2019 10:25
תבדוק את הסטטיסטיקה לפני שאתה פותח את הפה. ביבי אמנם זכה והכניע את הטרור, תודה לקל. תשווה את תקופתו לימי קורבנות הטרור של רבין, ואז תדבר.
אתה יכול לפרט
אלי | 03-11-2019 23:22
ולו פעם אחת שנתניהו הוציא ארסמ מפיו. הרי השמאל כל יום מוציא ארס עליו ועל משפחתו כל שעה... כל דקה.
9
הימין לא יחפש סתם הפחדות מי שסרב לנשיא
רמי | 03-11-2019 22:46
זה כחול לבן יש הקלטות כחול לבן בסוף תתפרק זה חיבור של אנשים רק בשביל שהעסק דופק בנתיים לא בגלל חיבור זה סבל בשבילם
10
חד וחלק
ידידיה | 03-11-2019 23:25
הימין החדש יבגדו בבלוק הימין ויחברו לכחול לבן.
11
הימין בסכנה.
יעל | 03-11-2019 23:34
אין שום סכנה לימין ההפך הוא הנכון ברגע שיהיו בחירות שלישיות הימין יעלה בגדול.
12
לא הימין בסכנה
מוטי | 03-11-2019 23:49
הימין החדש בסכנה. אין להם סיכוי לעבור את אחוז החסימה. הם אומרים שהימין בסכנה, כי הם מכשירים את הקרקע שלהם להצטרפות לכחול לבן ופירוק בלוק הימין. יש מצב שאיתמר בן גביר ניבא על זה לפני הבחירות?!
13
אזרח
אזרח | 04-11-2019 9:49
הימים משחק בנדמה לי.לעם נמאס.בבחירות ג יכול להיתרחש מהפך שמאל שלם נוסח 1992.זה מה שאתם רוצים?בחירות ג יגרמו לכך.העם מתרחק מהליכוד.ביבי חייב לעדות מאמץ להקים ממשלת אחדות.