עידן עמדי עומד לצד הרב פירר: "אשמח להופיע בהתנדבות"

עידן עמדי עומד לצד הרב פירר: "אשמח להופיע בהתנדבות"

לרקע הסערה והביטולים, הזמר והיוצר עידן עמדי החליט לצאת להגנת הרב פירר והודיע: "אגיע בשמחה להופיע בהתנדבות מלאה, ממש כמו שהרב עושה כל חייו"

author-image
עידן עמדי לצד הרב פירר: "אשמח להופיע בהתנדבות"
  (צילום: יחצ)

בעקבות הטענות להדרת נשים במופע ההתרמה של ארגון 'עזרה למרפא' של איש החסד החרדי הרב אלימלך פירר והודעתם של מספר אומנים על ביטול הופעתם באירוע, הזמר והיוצר עידן עמדי החליט לצאת להגנתו של הרב פירר ומודיע כי ישמח להגיע להופיע בהתנדבות מלאה במופע ההתרמה.

עוד באותו נושא

"הדרת נשים"? זו לא הסיבה לגל הביטולים | טור דעה


48

"גילוי נאות לא הייתי מהאמנים המתוכננים להשתתף באירוע המקורי" כתב היום (ה') עמדי לרקע הסערה "כמו כל עם ישראל ישבתי בבית קראתי ושמעתי את מה שכלי התקשורת בחרו לפרסם על האירוע, את המילים, הניסוחים ובעיקר הטעיית הדעת והציבור. ואולי דווקא כי הייתי מהצד יכולתי להרגיש כמה הסיטואציה הזאת לא הוגנת בעיני ופוגעת בשורש המטרה שלנו כעם".

"כואב לי על האמנים שנפלו למלכודת הזאת"

עמדי המשיך וסיפר על ההכרות שלו עם פועלו של הרב "אני מכיר את הרב פירר מכמה מפגשים ובעיקר מכיר את פועלו. אדם שמקדיש את כל חייו לעם ישראל. כולו. לכל נשיו ואנשיו, לכל ילדיו. אדם ששם את עצמו כדי לעשות טוב ולהשפיע לטובה על המציאות של כולנו. כדי להקל ולו במעט על מי שנמצא בזמנים קשים. ואותו אדם הוא גם אדם דתי. .

אני האחרון לתמוך בהדרת נשים. אבל גם הראשון לתמוך בכיבוד אמונה ותפיסת עולם של אדם אחר. אמונה שאין בה מטרה לפגוע, אלא רק לבקש את הזכות לכבדה.

כואב לי על האמנים שנפלו למלכודת הזאת שטמנו להם אנשים שידם קלה על גפרורי השנאה וכמובן שאם ירצו בי, אגיע בשמחה להופיע בהתנדבות מלאה ממש כמו שהרב עושה כל חייו" סיכם עמדי.

כאמור, בחודש הבא צפוי להתקיים ערב ההתרמה השנתי לאגודת ‘עזרה למרפא’, של איש החסד החרדי הרב אלימלך פירר. במסגרת האירוע ייערך מופע מחווה לשלמה ארצי במלאות 50 שנות קריירה.

שלשום נחשף בתכנית של גיא פינס בקשת 12, כי בערב ההתרמה ישתתפו רק זמרים בעוד זמרות לא הוזמנו לשיר באירוע, וזאת מפאת אורח החיים הדתי אותו מנהל הרב פירר. בעקבות החשיפה התעוררה סערה וחלק מהאמנים שהיו אמורים להופיע בערב ההתרמה הודיעו כי לא יגיעו לאירוע, מה שמעמיד את קיומו של הערב בסכנת ביטול.

שלמה ארצי התייחס בעצמו לסערה והבטיח לעשות כל שביכולתו לשנות את אופי האירוע: "כל חיי שרתי והופעתי על במות עם נשים ואף כתבתי דואטים רבים אותם שרתי עם זמרות. אמנם זהו ערב למען מטרה נעלה ואכן כל אחד רשאי להשתמש בשיריי, אבל אני מתכוון כעת לעשות כל שביכולתי לשכנע את כבוד הרב לשנות את דעתו".
.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
19 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
אדם ישר ואמיץ
יהודי פשוט | 31-10-2019 12:57
יישר כוחך, עידן. לא נפלת במלכודת ההסתה, אלא כיבדת את 'האדרת הנשים והמכבד יכובד
2
תגובה
בני | 31-10-2019 13:11
אשריך כל הכבוד ה' איתך גיבור החיל קשה למצוא היום אנשים ובמקום שאין אנשים היה איש
3
אמן אמיתי וישר שמחפש אחדות בעם ישראל!!
אביטל | 31-10-2019 13:13
אמן שלא מפחד להגיד את האמת בתוך כל הצביעות שהולכת ומתגברת בדור הזה!! מתי אנשים יתחילו להפנים 'אחדות בעם ישראל משמע לכבד כל אדם בדרך בה הוא חיי את חיו, להכיר באמונתו ולהכיל אותה בסבלנות על אף השוני שיש בה! שהיטלר רצה לרצוח יהודים הוא לא הבדיל מי דתי ומי לא, מי יהודי חרדי ומי מתבולל, אלא הוא רצח את כולם, דתים, חילונים, מתבוללים ואפילו כאלה שהיו להם רק שורשים יהודים רחוקים!! ואחרי שזכינו למדינה משלנו בה כולם יהודים בידיים שלנו אנחנו רוצחים ופוגעים אחד בשני, מה נסגר איתנו?! למה כל השנאה התהומית הזו?! במקום שאנשים יעסקו בבעיה האמיתית שיש בעם וזה המצב הקשה שיש לנוער בארץ, וחוסר האחדות פה מתעסקים בטינופת! שכל אחד יעשה את החשבון נפש שלו!
לשלהבת החולנית
אלמוני | 31-10-2019 16:11
אף אחד לא מדיר נשים. אי אפשר לאלץ גבר להאזין לשירת נשים, כשם שאי אפשר לאלץ גבר לקיים יחסי מין עם אחיותיו, ולהגיד שהוא מדיר את אחיותיו אם איננו מסכים. הטמטום בתגובה שלך הוא חולני, אבל התקשורת טמטמה אותך.
כי חוסר אחדות זה להדיר נשים, חצי מהעם.
שלהבת | 31-10-2019 14:16
מה קרה לנו, איפה האחדות והכבוד לכולנו?!..
4
אם כך, תמוך גם בקווי מהדרין ובחלוקת מדרכות
מכבד אמונתם? ומה | 31-10-2019 14:02
אתנו?
נו באמת
דגנית | 05-11-2019 8:51
אפשר לחשוב שזה פוגע במי שלא רוצה את זה. במרחב הציבורי שלנו יש הרבה יותר כפי חילונית מכפייה דתית. החל מפרסומות בוטות וכלה במופעים בימים ממלכתיים שכלל לא מתאימים לציבור שאומר תורה .אז נו באמת.
.
אריאל | 31-10-2019 19:32
אין קשר,יש איסור של שירת נשים,והרבה מבקש לכבודו...אין קשר להפרדת מדרכות
5
כל הכבוד לעמדי שאינו חושש מהתקשורת הדרכונית
ליאת פרידמן | 31-10-2019 14:09
כל הכבוד לעידן עמדי שאינו חושש מהתקשורת המאיימת.
6
יישר כוח!
לוי | 31-10-2019 15:33
כל הכבוד לעידן עמדי שלא נסחף בעגל השנאה. עם זאת, יש לציין, כי צריך לכבד את אמונתו של האדם גם אם הוא אינו הרב פירר. רק לכבד את אמונתו.
כי מכבדים אכבד....
כי מכבדים אכבד.... | 31-10-2019 16:25
צריך לכבד כל אדם , למעט מי שלא מכבד אחרים מי שמכיר את הנפשות הפועלות ,הרב פורר מכבד כל אדם ובוודאי נשים , וכל כבודה של בת מלך .... זו דרכו לכבד , מנגד כל בעלי הלשון , ומומחי המקלדת למינהם אין בהם שום רגש וכבוד אדם מינימאלי, אם אין להם את הרגש , להבין ולקבל את דרך , חלק ניכר בעם ישראל בקיצור , מסכים שצריך לכבד גם את מי שלא מבין את דרך הכיבוד שלנו את נשינו אך אל לנו לכבד כלל ועיקר את אלו שלא מכבדים!
7
כל הכבוד. אדם ישר, הוגן ואמיץ.
אלמוני | 31-10-2019 16:05
ברוך השם, התקשורת עוד לא הצליחה להחריב כל חלקה טובה בעם ישראל.
די לכפייה החילונית והתייפיפות הנפש
שרי | 01-11-2019 2:22
ל 8. אין בעיה שתנגני על במה... יש בעיה שגברים ישמעו את קולך... אם תשירי. די לכפייה חילונית!!! זו תורתינו. ואמונתינו. ותפסיקו לרקד למחול השדים של התקשורת שונאת החרדים. אתם סתם מלבים אש ושנאה.!
8
הצביעות חוגגת
מיה | 31-10-2019 21:23
לפני כמה שנים ניגנתי באירוע של עזר מציון. אני אישה ולא היתה שום בעיה עם זה. העולם החרדי הולך ומתרחק ומשניא עצמו על אלו שאינם חרדים. כיבוד האדם והערכים היהודיים שאתם מתהדרים בהם רחוקים באמת מהמציאות . כאישה אני מרגישה מושפלת מהיחס הזה באירוע ציבורי שאינו מיועד לקהל החרדי בלבד. אם הייתי מחליפה את המילה נשים ביהודים גם הייתם אומרים שזה בסדר?
הדרה
תום | 01-11-2019 15:29
לדעתי את יכולה להמשיך בדרכך..אף אדם לא כופה את דעתו עלייך..לכבד כל אדם לפי המסורת שהוא מקיים
העיקר לדבר אהההה?
מישהו | 01-11-2019 13:56
יש הבדל ענק בין נגינה לבין שירה!!! תפתחי קצת ספרים תביני את ההלכות ואחר כך תדברי
9
כל הכבוד
איריב | 01-11-2019 11:51
מה קרה אם יכבדו את אורח חייו של הרב האיש הענק הזה. כל הכבוד עידן עמדי
10
הרב איש החסד
תום | 01-11-2019 15:25
לכבודו של הרב שאלהים ישמור אותו מכל אויביו מסביב..וכמו שכתוב במסכת סוטה אויבי איש אנשי עירו..לבקש את עזרתו וייעוצו הרפואי.מכל איש ואישה מבלי הבדל בין דתיים חילונים.מכל מוצא ועדה..הוא עושה זאת לאהבת הבריות..היום אי אפשר לכבד את המסורת שלו..ולכבד אותו..כל אותם אנשי הבוהמה שביטלו את הגעתם..יכולים להמשיך להיות מחוץ לגדר..אך יש בורא עולם שמסדר את כל העניינים
11
איזה רב ואיזה נעליים. סתם עסקן שאנחנו האדרנו
משה | 01-11-2019 18:57
.