הטרדת פילבר: 4 בכירי ליכוד נחקרו, מכשיריהם הוחרמו - סרוגים

הטרדת פילבר: 4 בכירי ליכוד נחקרו, מכשיריהם הוחרמו

שני בכירים נוספים במטה הבחירות של הליכוד, אחראי הניו-מדיה של ראש הממשלה נתניהו טופז לוק ואסטרטג הקמפיין ישראל איינהורן נחקרו גם הם בחשד הטרדה נגד עד המדינה שלמה פילבר

הטרדת פילבר: 4 בכירי ליכוד נחקרו, מכשיריהם הוחרמו
  שלמה פילבר, ארכיון (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

שני בכירים נוספים במטה הבחירות של הליכוד, אחראי הניו-מדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו טופז לוק ואסטרטג הקמפיין ישראל איינהורן נחקרו גם הם בחשד למעורבות בהטרדה נגד עד המדינה שלמה פילבר.

חרף הביקורת הציבורית בדבר החרמת המכשירים הסלולריים, של הנחקרים הראשונים יונתן אוריך ועופר גולן, גם מכשירי הטלפון של טופז לוק ואיינהורן נלקחו מהם.

איינהורן (צילום: בועז ארד)

כל זאת במסגרת החקירה החושדת כי הארבעה הטרידו בחודש אוגוסט האחרון, את פילבר כשהעמידו מול ביתו רכב עם רמקולים שהקריא צעקות נגדו, ובכך עברו על סעיף 249 לחוק העונשין שקובע כי: "המטריד אדם בנוגע להודעה שמסר האדם, או עומד למסור, בחקירה על פי דין, או בנוגע לעדות שמסר האדם, או עמד למסור, בהליך שיפוטי, דינו – מאסר 3 שנים".

לפי כאן 11,  פילבר דיווח לאורך התקופה על כמה התקלויות והתנכלויות לכאורה לו ולמשפחתו, בעיקר ברשתות החברתיות, אך עורך דינו אמר מוקדם יותר הבוקר בגל"צ, כי "פילבר לא הרגיש מוטרד בזמן אמת וגם לא בדיעבד. ההפגנה מול ביתו לא שונה משום מחאה אחרת מול משכנם של ממלאי תפקידים".

עוד באותו נושא

הטרדת פילבר: 4 בכירי ליכוד נחקרו, מכשיריהם הוחרמו

באופן חריג הוציאה המשטרה ודוברות משרד המשפטים הודעה משותפת, בה הן מבהירות" "רשויות אכיפת החוק רואות בחומרה רבה כל ניסיון להלך אימים על עדים, לנסות לגרום להם לשנות עדותם או להטרידם בכל דרך. חומרה יתרה יש לראות מטבע הדברים כשהדבר נעשה כלפי עדי מדינה, במטרה להשפיע על עדותם.

בהמשך נכתב: "באשר לחקירה שבה מדובר, הרי שהיא עודנה מתנהלת ומטבע הדברים בשלב זה לא נוכל לפרט לגבי מהלכיה. העדויות הראשונות שנגבו בעקבות תלונת עד המדינה למשטרה אודות אירוע ההטרדה שהתרחש בכניסה לבית מגוריו, היו קשורות לרכב שנעשה בו שימוש, והן אלה שהובילו לגורמים שנחקרו בימים האחרונים.

נוכח הרגישות הברורה החקירה מתנהלת תחת פיקוח של הדרגים הבכירים ביותר במערכת אכיפת החוק, והיא תימשך ככל שהדבר יידרש לשם הגעה לחקר האמת."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו