סוכל פיגוע: המחבל רץ לעבר הכוח, נורה וחוסל - סרוגים

סוכל פיגוע: המחבל רץ לעבר הכוח, נורה וחוסל

משרד הבטחון פירסם כי מחבל חמוש בסכין ניסה לתקוף לוחמים במחסום תאנים. הם ביצעו נוהל מעצר חשוד, אך הוא לא עצר והחיילים בתגובה ירו לעברו וחיסלו אותו

סוכל פיגוע: המחבל רץ לעבר הכוח, נורה וחוסל
  זירת הפיגוע, מעבר תאנים (קרדיט: משרד הבטחון)

מחבל פלסטיני חמוש בסכין רץ אתמול (שישי) בערב לכיוון הלוחמים, סמוך לטול כרם במחסום תאנים. הכוח ביצע לכיוונו נוהל מעצר חשוד, אך הוא לא עצר, החיילים בתגובה ירו לעברו ונטרלו אותו.

המחבל, ראאד אל-בחרי בן כ- 25 הגיע במטרה לפגוע במאבטחים במקום. לפי הודעת משרד הבטחון נכתב כי "מפרטים ראשונים עולה כי מחבל פלסטיני, עם סכין בידו, רץ לעבר המעבר, על פי החשד במטרה לפגוע במאבטחים. אחד המאבטחים, ביצע לעברו נוהל מעצר חשוד ומשזה לא עצר, ירה לעברו וניטרל אותו"

נורה וחוסל, המחבל

לפני יומיים, במהלך פשיטה של  לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב על מחנה הפליטים 'אל- אמערי' הסמוך לרמאללה, הגיח רכב אל עבר הכוח בניסיון על פי החשד לדרוס את הלוחמים. הרכב התנגש בעוצמה ברכב הממוגן של הכוח שזיהה את המחבל מבצע תנועה חשודה ואוחז בידו חפץ חשוד שהתברר שהיה סכין. הלוחמים ביצעו לעבר המחבל ירי והביאו לנטרולו.

המחבל, תושב מזרח ירושלים בשנות ה- 20 לחייו נפצע באורח קשה(על פי גורמי רפואה) ופונה לבית החולים שערי צדק. לא היו נפגעים בקרב כוחותינו.

בראש השנה הגיע מחבל כבן 15 שהגיע הבוקר לאחת מעמדות הבידוק במתחם מערת המכפלה בחברון, בחיפוש שביצעו הלוחמים בתיק בית הספר של הנער נמצאה סכין שהוסלקה בין ספרי הלימוד. הוא נעצר להמשך חקירת גורמי הביטחון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
למה אתם נותנים כבוד למחבל ,תעיפו תתמונה
הצופה | 19-10-2019 19:52
מה אכפת לנו איך הוא ניראה. עוד ערבי , עוד מחבל. מצד שני פרסום התמונה עושה אותו סלב ואת המשפחה. תסירו את התמונה ... תחשבו קצת שם בסרוגים
נכון אחי
איצקו | 19-10-2019 20:30
צודק ב 1000 אחוז