למרות הלחימה בדרום: בבני עקיבא שבת ארגון כרגיל - סרוגים

למרות הלחימה בדרום: בבני עקיבא שבת ארגון כרגיל

למרות המצב בדרום, וביטול הלימודים, בבני עקיבא לא מתכוונים לדחות את שבת הארגון. חניכים מסניף הדרום יתארחו בסניפי הצפון והמרכז. המזכ"ל הירשברג: "פעילותה של תנועת בני עקיבא התקיימה במהלך המלחמות השונות בארץ ואין בכוונותינו להפסיק את פעילותה גם הפעם.

למרות הלחימה בדרום: בבני עקיבא שבת ארגון כרגיל
  לא מבטלים שבת ארגון. (סרוגים)

בבני עקיבא לא מתכוונים לדחות או לבטל את שבת הארגון.

בתחילת השבוע, עלה לכותרות סטטוס שכתבה כרמל אברג'ל, מדריכה בסניף נתיבות בו ביקשה ממזכ"ל התנועה לדחות את שבת הארגון בגלל המצב.

הירשברג ענה בתחילה כי ישקול את עניין דחיית שבת הארגון, אך לאחר מכן הודיע כי השבת לא תדחה, דני הירשברג מזכל התנועה: ״70 אלף חניכי התנועה מחבקים את כלל תושבי הדרום ובפרט את אלפי החניכים הנמצאים בקו האש. מתוך נאמנות לדרך ומתוך תפיסה כי אויבינו לא יצליחו לשבש את חיינו אנו נקיים את חגיגות שבת הארגון שיעמדו בסימן נאמנות לדרך ונאמנות לעם."

הערב עם פתיחת מבצע 'עמוד ענן' שוב כתבה כרמל אברג'ל בקשה למזכ"ל לדחות את שבת הארגו: "המצב מחמיר מרגע לרגע, ואם הבנתי נכון – זה ממש לא הולך להיגמר בשעות הקרובות."

"דני הירשברג, מזכ"ל תנועת בני עקיבא, אני פונה ישירות אלייך – תגיד לי, איך תוכלו לחגוג את שבת ארגון ברחבי הארץ, כשכ"כ הרבה סניפים מושבתים? עד עכשיו אולי היה מדובר רק בסניף שלנו, נתיבות (ואולי בעוד מס' מועט של סניפים שלא ידוע לי עליהם) אבל לפי מה שאני מבינה – בכל הסניפים בדרום (ובכללי בכל הפעילויות הפורמאליות והבלתי פורמאליות) הולכת להיות שביתה, עקב המצב."

"אני מבקשת ומציעה שוב את אותו רעיון שסירבתם אליו- לדחות את שבת ארגון ברחבי הארץ, ולא רק בדרום שעושה זאת בלית ברירה. האם זה מה שחשוב עכשיו? לדאוג להפסד כספי כזה או אחר של הסניפים?"

אנא מכם, שקלו זאת שוב. בתור מחאה, בתור הזדהות, בתור תנועה הנאמנה לעם שלה, לכל העם שלה! נאמנות זאת מילת המפתח, בייחוד השנה. אל תפקירו את הדרום, אנחנו עם אחד."

בתגובה לדברים הודיעו בבני עקיבא כי לא ידחו או יבטלו את שבת הארגון. בהודעה שמסרה דוברת התנועה, דניאל וייס, נמסר: "השבת הקרובה, שבת הארגון, שבת השיא של פעילות תנועת בני עקיבא תתקיים כסדרה, אלפי חניכי התנועה ממחוז הדרום יתארחו בהמוניהם בסניפים השונים במרכז וצפון ארץ ויהנו משבת שקטה ובטוחה."

דני הירשברג מזכ״ל התנועה: ״פעילותה של תנועת בני עקיבא התקיימה במהלך המלחמות השונות בארץ ואין בכוונותינו להפסיק את פעילותה גם הפעם. אנו נערכים לאירוח חניכי הדרום לאזורים השקטים בארץ כיוון שחייבים להמשיך בשגרה ולא לתת לטרור לעצור אותנו״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
צודק
אוהד | 14-11-2012 21:41
אסור גם לשכוח מילדי הבר-מצוות של פרשת ויצא! אי אפשר לתקוע להם בהתראה שלהשבוע שבת ארגון זה יהרוס הכל... אני מצדיע לתושביי הדרום!:)
2
חבל שבכל המחוזות האחרים יחגגו את שבת ארגון
לורה | 15-11-2012 12:16
מחוז דרום ומחוז יהודה יהיו במקלט. 2 מחוזות!!! למה שחניכי שבט הראה באשדוד,נתיבות ,באר שבע,שדרות (ועוד הרבה ערים ומועצות איזוריות אחרות) יגלו את השם החדש שלהם בפייסבוק ???הם לא בחרו את זה... למה שכל הראה בארץ בדרכם להשבעה , חניכי הדרום בדרכם למקלט?? בנ"ע תנועה של עם ,לא? אמן וננסה כולנו להיות נאמנים לעם ולארץ.