בגלל המצב: בבני עקיבא שוקלים לדחות את שבת הארגון - סרוגים

בגלל המצב: בבני עקיבא שוקלים לדחות את שבת הארגון

סטטוס מרגש של מדריכה מסניף נתיבות ביקש מההנהלה הארצית לדחות את שבת הארגון בשל המצב. המזכ"ל דני הירשברג השיב "נשקול את ההצעה למרות שעל פניה היא מורכבת מאוד."

author-image
בגלל המצב: בבני עקיבא שוקלים לדחות את שבת הארגון
  חודש ארגון יידחה? (סרוגים)

האם שבת הארגון של בני עקיבא תדחה?

כרמל אברג'ל, מדריכה מסניף נתיבות שבדרום כתבה סטטוס מרגש בפייסבוק, שזכה לעשרות לייקים ושיתופים.

"אנחנו מסניף נתיבות שבדרום ובימים האחרונים אנחנו סובלים לא מעט מירי חוזר ונמשך.", היא כותבת, "שוב שגרת החיים שלנו משתבשת, ושוב הכל חוזר על עצמו. אולי בתור אנשים שלא חוו את זה אף פעם אתם לא מודעים להרגשה, אבל זה פשוט איום ונורא."

"אתמול התבטלו לנו החזרות עם החניכים (מי שמע שמבטלים חזרות בשבוע ארגון?!), היום בבוקר נפל גראד ברחוב שבו ממוקם הסניף, לפני חודש נפל גראד בבית שצמוד לסניף (כן, גם הסניף ספג קצת תחשבו מה היה קורה אם היו נוכחים שם חניכים)."

החשש הגדול שלה ושל חבריה למחוז "ששבת אירגון שלנו בלבד תידחה. אנחנו מודים, אין לנו שום עניין לעשות חגיגות שבוע אחרי כולם, כשכולם כבר יודעים את השם של השבט החדש, וההרגשה הכללית שתהיה זה שזה פשוט חסר טעם."

"אז אולי בתור מחאה, כל הסניפים בארץ יבקשו לדחות את שבת הארגון יחד? שזה יהיה מתואם, כדי להביע את הכעס על העוול שנעשה לתושבי הדרום בשנים האחרונות, על המצב הלא שיגרתי, על שהממשלה לא עושה שום דבר כדי לעצור את הירי אחת ולתמיד אלא משתיקה את זה כל פעם מחדש ולא שמה לזה קץ.

הדברים פורסמו בדף "דוסים מצייצים" שהביאו את תגובת מזכ"ל התנועה דני הירשברג.

"שלום כרמל, כולנו עמכם בשעות הקשות שעוברות על תושבי הדרום, ביום חמישי האחרון סיירתי בסניפי הדרום ואנו נערכים כעת לפעילות בכל רחבי הארץ לעצור את חודש ארגון מחר אחרי הצהריים ולצאת לצמתים מרכזיות בארץ."

"נשקול את ההצעה שהועלתה כאן למרות שעל פניה היא מורכבת מאוד משום שבמוסדות רבים השבת הבאה איננה חופשית וסניפים רבים סגרו אולמות להופעות וכדו'."

"ליבנו עמכם ובעזרת ה' נקווה שכולנו נחגוג בשבת הקרובה בהשקט ובבטחה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו