חדשות

לוחמי מג"ב עצרו 2 ערבים החשודים בסחר בנשק

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו במחסום הקיוסק באבו דיס (בפאתי ירושלים) 2 פלסטינים, בחשד לסחר באמצעי לחימה כשברשותם עשרות אלפי שקלים החשודים ככספי טרור

לוחמי מג"ב עצרו 2 ערבים החשודים בסחר בנשק
צילום: (צילום: דוברות המשטרה)

שיתוף פעולה מודיעיני בין משטרת ישראל לצה"ל הביא אמש להיערכות מיוחדת של לוחמי משמר הגבול המוצבים במחסום הקיוסק שבאבו דיס.

הלוחמים שזיהו את הרכב החשוד, עצרו אותו לבדיקה ובתוכו אכן היו 2 החשודים אותם חיפשו. בחיפוש ברכב אותר תיק ובתוכו סכום גדול של כסף שכלל כ- 80,000 ש"ח במזומן, 2,700 יורו, 3,350 דולר, כמה עשרות דינר ועשרות צ'קים.

WhatsApp Video 2019-10-02 at 09.15.33
WhatsApp Video 2019-10-02 at 09.15.33| צילום: צילום: דוברות מג"ב

במערכת הביטחון חושדים שמדובר בחשודים שעוסקים בסחר באמצעי לחימה וכי הכסף שנמצא ברשותם משמש למימון טרור.

הלוחמים עצרו את שני החשודים ברכב, פלסטינים תושבי ג'נין בשנות ה-30-20 לחייהם להמשך חקירת גורמי הביטחון.

במשטרה אומרים: "שיתוף הפעולה בין ארגוני הביטחון הפועלים בגזרת יהודה ושומרון לרבות זה שבין משטרת ישראל לצה"ל תורם רבות לסיכול טרור ולחיזוק ביטחון אזרחי ישראל."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות