צפו: הרמטכ"ל ערך בוחן פתע בזרוע הים - סרוגים

צפו: הרמטכ"ל ערך בוחן פתע בזרוע הים

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, ערך אתמול 'בוחן רמטכ״ל', במתכונת פתע, לבחינת מוכנות זרוע הים. מדובר בבוחן הראשון בסדרת בחני רמטכ"ל שיתקיימו בכלל צה"ל אחת למספר חודשים

author-image

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, ערך אתמול (רביעי) 'בוחן רמטכ״ל', במתכונת פתע, לבחינת מוכנות זרוע הים בתרחישי לחימה בזירה הצפונית, במעבר משגרה לחירום ובמענה למגוון רחב של תרחישי קיצון לאורך גבולו הימי והיבשתי הצפוני של מדינת ישראל.

(צילום: דובר צה"ל)

בעת הביקור בתרגיל הוצגו לרמטכ"ל המסקנות הראשונות שמהן עולה שכשירותה של זרוע הים גבוהה. זירת חיפה בזרוע הים הובילה והפעילה את יכולות הזרוע מעל ומתחת למים, באוויר וביבשה.

בתרגיל נטלו חלק כוחות ימיים רבים, אשר פעלו בשילוביות עם כוחות יבשתיים מפיקוד צפון, בשיתוף כוחות חיל-האוויר וגורמי החירום האזרחיים. במהלך התרגיל בוצעו משימות הגנה והתקפה, תורגלו תכניות אופרטיביות, הופעלו אמצעי לחימה מתקדמים, ותורגלו תרחישים מורכבים.

מדובר צה"ל נמסר כי בוחן זה הינו הראשון בסדרת בחני רמטכ"ל שיתקיימו בכלל צה"ל אחת למספר חודשים. הבוחן שם דגש לביקורת במתכונת של הפעלה מבצעית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בוחן פתע אלכ
אמנון | 26-09-2019 19:32
תפשו ילדים תמימים ושמו אותם לשמור על המולדת בכדי שדרעי וילדיו ימשיכו להפליץ בנחת בישיבות ובסופי שבוע ינפשו בספסופה אם יש דבר שעליו אני מצטער שנתתי למדינה המושחתת הזו 3 שנים סדיר ו25 שנה מילואים בכדי שאנשי קבע יצאו לפנסיה בגיל 45 ויקחו משכורות עתק נו אירן תסובבי יותר מהר את הצנטריפוגות כולה פצצת אטום כמה זמן לוקח להכין
2
ירושלים
נועם | 29-09-2019 10:17
ירושלים עיר הקודש ליהודים
3
חורפיש
נועם | 29-09-2019 10:17
חורפיש כפר הקודש לדרוזים
4
אוראל
נועם | 29-09-2019 10:18
אוראל כהן זדה = נועם שמואלי צליל = נועם שמואלי איתן יהושע = נועם שמואלי יהודה פוליקר = נועם שמואלי