קטי שטרית לסרוגים: "יש ניסים נסתרים, אני צרחתי" - סרוגים

קטי שטרית לסרוגים: "יש ניסים נסתרים, אני צרחתי"

עם פרסום תוצאות האמת, המנדט ה- 32 של הליכוד חזר ואיתו גם ח"כ קטי שטרית שחשבה שהיא בחוץ. בראיון לסרוגים היא אומרת: "הוא מה זה ריגש אותי, הוא לא דיבר אלי כראש ממשלה ויצאתי עם עוד יותר מוטיבציה"

author-image

"אני ארבע פעמים הייתי בחוץ ובפנים", מתארת חברת הכנסת קטי שטרית בראיון לסרוגים, את מסכת העליות והירידות, שבוע ויום לאחר מועד הבחירות. "נכנסנו לשבת מתוך ידיעה שאני 31, וכבר ביום ראשון התחלתי לדרוש את הפרוטוקולים אחרי שקבלתי עשרות פניות של תלונות ואי – סדרים. הגשתי בקשה והתחילו לבדוק אותן".

"יש ניסים נסתרים, לא יאומן. כבר התחלתי להשלים, כעסתי על עצמי 'יש עוד כל כך הרבה דברים שצריך לעשות', 'את לא מספיקה לעשות'.

'תשמעי קטי, ניצחנו!'

מי הודיעה לך?

"זה היה מדהים, נסעתי לאירוע של אחד החברים שלנו שחיתן את בנו, משם עברתי לשיעור סליחות ויצאתי לפני הזמן עם הבת שלי. ב – 24:30 בדרכי הביתה, מתקשר אלי אחד מהחברים בוועדה, ובקול חלוש הוא מספר לי 'תראי קטי, השופט כבר הוציא את ההחלטה', ואני השבתי לו: 'נכון, אנחנו צריכים ללכת שוב לבית משפט', ואז פתאום הוא צועק 'תשמעי קטי, ניצחנו!' ואני צרחתי על כביש 1, אפילו הכוכבים שבשמיים שמעו את הצרחות שלי, הייתי בשוק טוטלי".

שטרית, מקום 32 בליכוד (יח"צ)

לא דיבר אלי כראש ממשלה

כבר נפרדת בסיעה מראש הממשלה, שמת עליו ידיים שאת הולכת הביתה

"נכון, והוא מאד הצטער, ואמר שהם יעשו את הכל, אבל לא העלה רעיונות ואני גם לא ציפיתי שהוא יגיד אותם, כי לא באתי לסידור עבודה, אלא מתוך שליחות. אמרתי לו 'שהממשלה שלנו תקבל ממשלה ימנית, ושתמשיך לשמור על ארץ ישראל ועם ישראל'. והוא אמר 'אנחנו נעשה הכל, אני יודע שאת עוברת ימים קשים'".

עוד באותו נושא

תוצאות האמת: הליכוד עולה ל-32, יהדות התורה ירדה ל-7


13

"הוא מה זה ריגש אותי, הוא לא דיבר אלי כראש ממשלה, דיבר אלי כאל בן אדם. כאדם אל אדם וזה באמת היה נוגע ללב. יצאתי עם עוד יותר מוטיבציה, כי אני כבר השלמתי ואני אדם מאמין". קבלתי זרי פרחים הביתה, תנחומים, אבל את יודעת..".

"באתי ממקום טוב של חינוך, בריאות ועשייה ולא ממנעמי השלטון, יש אני לא אומרת שאין, אבל אני לא שם".

גם פינדרוס יהיה שם ויגיע

מה יש לך להגיד ליצחק פינדרוס שנשאר בחוץ?

"אני הייתי בחוץ עד לפני פחות ממספר שעות, ליבי, באמת ליבי, כל אדם שרוצה להיות בעשייה אני אשמח לראות אותו בכנסת, אני בטוחה שגם הוא יהיה שם ויגיע. יש לו המון נקודות זכות, אפילו יותר ממני ובעזרת השם גם האו יהיה. זה לא משהו אישי לאדם כזה או אחר, זה מנדטים שלא הצביעו לקטי, אלא לכל רשימת הליכוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לעמיר פרץ הזדמנות יחידה ואחרונה
דודו | 25-09-2019 18:33
ליישם את האג'נדה שלו ושל אורלי לוי. להצטרף לליכוד ולהגיע ל 61. בכל אפשרות אחרת הוא לא יעיל. לגנץ אין אפשרות להקים ממשלת מרכז שמאל, אין מספיק מנדטים. לבנימין נתניהו גם אין אפשרות להקים ממשלת ימין מאותה סיבה ( רק אם ליברמן חוזר הבייתה). אם תהייה אחדות , זאת אומרת ממשלה רחבה, שבה לעמיר לא יהיה כוח ותפקיד בכיר על מנת ליישם את האג'נדה שלו. האפשרות האחרונה בחירות נוספות. אם כך כל האפשרויות לא טובות לעמיר מלבד הצטרפות לליכוד. צא ולמד מה טוב לך.
2
איזה אושר קטי שטרית
שעמי | 25-09-2019 20:32
השתנו סדרי עולם המשיח הגיע
3
אשה ראוייה
דנימ | 01-10-2019 13:51
אשה ראוייה שמח מאוד שהיא חברת כנסת מטעמם הליכוד