מועמדת סרוגה בליכוד: קטי שטרית מבית שמש - סרוגים

מועמדת סרוגה בליכוד: קטי שטרית מבית שמש

קטי שטרית שהייתה ראש המטה נגד הגירוש מגוש קטיף בליכוד, הכריזה על מועמדות לרשימת הליכוד לכנסת. תתמודד על המקום ה-25 או ה-31 המשוריין לאשה חדשה ברשימה

author-image
מועמדת סרוגה בליכוד: קטי שטרית מבית שמש
  צילום: יח"צ

לאחר שנים ארוכות בתפקידי מפתח בשירות הציבורי, בעולם העסקי ועם רקע שנטוע עמוק בשורשים הליכודיים, קטי (קטרין) שטרית מעמידה עצמה לבחירת חברי תנועת הליכוד בבחירות לכנסת ה-21 למקום המשוריין לאישה חדשה (25 או 31).

קטי שטרית בת 58, נשואה לאשר, אם ל-3 וסבתא לשני נכדים, מתגוררת בעיר בית שמש. החלה בפעילות אידיאולוגית כשהקימה עוד כנערה צעירה מעו"ז בית"ר.

קטי הייתה מורה חיילת בדימונה ושם החלה את דרכה החינוכית – במסגרתה העמידה קטי דורות של תלמידים כמורה, מחנכת ורכזת בבתי הספר מרצה למינהל ציבור , גישות ניהול באוני׳ בר אילן, המכללה למינהל ,במכון התמר בירושלים, במפעם השרון ובעוד מוסדות אקדמאיים רבים.

"תחום החינוך נוגע בנימי נפשי. עוד מימיי כמורה חיילת, ראיתי את טובת הילד לנגד עיניי. מערכת החינוך של היום מדברת רבות על ציונים, שזה דבר חשוב, אבל לא הדבר העיקרי. ילד מהפריפריה הגאוגרפית של מדינת ישראל, צריך שיקבל נקודת פתיחה דומה לזו שמקבל ילד ממרכז הארץ, בכנסת הקרובה, אפעל בע"ה לחזק ולחדד את הנושא הזה, מתוך הניסין הרב שלי בתחום החינוך – הן כמורה ומרצה, והן כראש מטה שר החינוך"

את הקפיצה לזירה הציבורית עשתה קטי שטרית בעיר בית שמש, בה נקשרה נפשה והפכה להיות מזוהה איתה יותר מכל עיר אחרת, כשניהלה במשך 15 שנים את מטה ראש העיר דאז ויו״ר איגוד מנהלי מטות בשלטון המקומי במשך 10 שנים. בזמן הגירוש מגוש קטיף עמדה קטי בראש המטה נגד הגירוש בליכוד.

"פצע הגירוש עדיין לא הגליד. אני זוכרת את הימים האלה, בהם הקמנו את המטה בביתי ומשם ניהלנו את הפעילות בשטח כנגד הגירוש, כאילו היו אתמול. היום יותר מתמיד ברור שההתיישבות ביהודה ושומרון היא רצועת הבטחון שלנו. חונכתי וגדלתי על מורשתו של זאב ז'בוטינסקי ובמהלך השנים, כאשר חזרתי בתשובה, הקשר ההיסטורי בין מורשתו של ז'בוטינסקי לכתבי התנ"ך, חידדו לי את הדעה הנחרצת, שארץ ישראל שייכת לעם ישראל ולא לשום עם אחר. אני מתנגדת למדינה פלסטינית ואפעל בכל כוחי להחלת הריבונות והחוק הישראלי ברחבי יו"ש."

משם המשיכה קטי לנהל את מטה שר החינוך גדעון סער. כמי שקשורה בנימי נפשה לתחום החינוך ניצחה קטי על מטה השר והייתה  מעורבת ברפורמות רבות, כגון : ישיבות ההסדר והישיבות הגבוהות הציוניות, חידון ירושלים ועוד. בהמשך עברה למשרד התחבורה, שם שימשה כראש המטה של השר ישראל כץ, הייתה מעורבת בפרויקטים רבים וניהלה עובדים להם היא משמשת מנטורית עד היום.

לאחר שסיימה את תפקידיה במשרדי הממשלה עברה למגזר הפרטי וכיהנה בשנים האחרונות כסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת BRM. במקביל שימשה כיד ימינו של ניר ברקת לאחר הכרזתו על הצטרפותו לתנועת הליכוד. לאחר מחשבות ולבטים רבים החליטה קטי לפרוש מחברת BRM ולהכריז על רצונה לממש את פסגת שאיפותיה ולהעמיד את עצמה לבחירת הציבור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
במסרגה אחת בלבד?
השוורצה כיפה | 24-01-2019 15:18
מה סרוג אצלה,מסרגות זה מסוכן וביחוד במקום הקדוש ההוא ,זה יכול לגרום להפלת העובר