"בבית היהודי סגרו חשבונות במקום להסיק מסקנות" - סרוגים

"בבית היהודי סגרו חשבונות במקום להסיק מסקנות"

"בבית היהודי החליטו לסגור חשבונות במקום להסיק מסקנות. לבסוף, "ניקוי האורוות" נעשה מהר מהמצופה ומכתב המסיר את חברותי במפלגת הבית היהודי כבר נשלח": רון לובה בטור מיוחד לסרוגים על הפסקת חברותו בבית היהודי

"בבית היהודי סגרו חשבונות במקום להסיק מסקנות"
  מפגש פעילי הבית היהודי. ארכיון (צילום: דוברות הבית היהודי)

"בבית היהודי החליטו לסגור חשבונות במקום להסיק מסקנות. לבסוף, "ניקוי האורוות" נעשה מהר מהמצופה ומכתב המסיר את חברותי במפלגת הבית היהודי כבר נשלח.

האמת, זה מעניין שמי שפירקו ונטשו את המפלגה והקימו מפלגה מתחרה ופעלו להעביר לשורותיהם פעילים מרכזיים ונבחרים מוניציפליים לא רק שלא סולקו אלא הוזמנו להנהיג את מפלגת הבית היהודי המתחדשת והתוצאות של המהלך כבר ידועות: 2 חברי כנסת מטעם הבית היהודי, פיצול המחנה, ומעל הכל – הצל של האופוזיציה מאיים מאי פעם.

האם האשמים האמיתיים לוקחים אחריות או שמחפשים שעיר לעזאזל כדי לחפות על הכישלונות? האם השימוש הציני באמצעי התקשורת כדי לסגור חשבונות פנימיים תוך מפלגתיים הם לגיטימיים? האם ראוי בערב ראש השנה להפיץ שם רע על מי שהעז לחשוב אחרת? למי שלא הסכים לקבל את המנהיגות שנטשה ופילגה את המחנה? בהחלט שבעיניי זה לא ראוי ובהחלט שלא חינוכי.

במהלך הקמפיין היה קשה לי

לקחתי על עצמי משימה לא פשוטה, לפעול ככל יכולתי כדי להרחיב את השורות של מוקדי ההשפעה של הציונות הדתית גם במפלגת ישראל ביתנו. מודה שבמהלך הקמפיין נאמרו דברים שבהחלט היה קשה לי לקבל ולהסכים. אך מאמין גם כן שניתן לבנות את הגשרים וכן להגיע להבנות ולשיתופי פעולה שיעזרו לקדם את עולם התורה הציוני. אני מתכוון למינוי רב ראשי ציוני ,למינוי רבנים ודיינים ציוניים, נושא של השוויון בחינוך ופתיחת איזורי רישום גם לחמ"ד וגם לחינוך הכללי כדי לקדם את המסגרות המשלבות המסורתיות וכן מתן אפשרויות חינוכיות כל אחד לפי השקפתו ואורח חייו וכן החלת יום לימודים ארוך לכולם בלי אפליות,הבדלים מגדריים ומיקום גיאוגרפי.

פתרונות ליוקר המחייה בשומרון

אני מדבר על מתן הכרה ליישובי השומרון ובנימין. להיות פריפריה חברתית, מה שיקל משמעותית את חיי הרווחה וימשוך זוגות צעירים רבים להגיע ולגור בשומרון ,זה לא מספיק לדבר על עוד חצי מיליון תושבים, זה חשוב לתת פתרונות אמיתיים ומידיים ליוקר המחייה שגם הגיע לישובי השומרון, וזה בא לידי ביטוי בארנונה גבוהה, אגרות שמירה, הוצאות רכב גבוהות בנוסף לכל האתגרים החינוכיים והביטחוניים שהמתיישבים נאלצים להתמודד ביום יום.

אני מדבר על הרחבת המסלולים בישיבות ההסדר גם ליחידות הטכנולוגיה והסייבר, אני מדבר על חיזוק מערך הנישואין של רבנות צוהר שתפס חזק בקרב אוכלוסיות חילוניות. היום אנו עומדים בימים גורליים גם לעתיד ההתיישבות בפרט ולעתיד המדינה בכלל. חשוב ביותר שמפלגות הימין ובניהם מפלגת ישראל ביתנו תעמודנה איתנות, עם מסר אחד ברור לכל האויבים מבית ומחוץ ,עם ישראל חי וקיים ואנו כאן להישאר לעד ולנצח נצחים.

שנה טובה ומבורכת לכל עם ישראל,שיתקבלו תפילתנו לטובה אמן כן יהי רצון".

רון לובה, הקים את סיעת הבית המשותף (החילוני) בבית אריה וכיהן כחבר מועצה מטעם הבית היהודי. בבחירות האחרונות, תמך בישראל ביתנו לריצה לכנסת

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מרוב קשקוש לא הבנתי מה אתה מביע.
אריק | 24-09-2019 10:50
2
ברוך השם אני לא חבר בעמותה או מפלגה
אריק | 24-09-2019 11:23
ם
3
למען השם ! ימינה צריכה לזרוק את בנט ושקד
תקע בשופר גדול | 25-09-2019 16:35
עדין ניתן להציל את הציונות הדתית. עלינו להכות על חטא שהעמדנו בראש המפלגה מחללת שבת ואוכלת נבלות שקצים ורמשים. הרי מרן הראי''ה זצ''ל בוכה במרומים. ושואל זה שכרי מכל עמלי? בא לנו לבכות
4
מי זה רון לובה? מי מכיר אותו בכלל?
ורדה | 25-09-2019 18:15
תישאר בבית אריה עם החילונים שלך= מה אתה מחפש במפלגה דתית ציונית (נניח) עם חילונית בראש, אין פלא שאתה מטיף כעת מוסר לסרוגים. תלך עם ליברמן שלך ונראה אותך.