תגובה מפתיעה שקיבל הרב עמיחי אליהו בשבת - סרוגים

תגובה מפתיעה שקיבל הרב עמיחי אליהו בשבת

בצל הסערה במערכת הבחירות סביב סוגיות דת ומדינה אמש נשלחה תגובה ממקום לא צפוי ליו"ר איגוד רבני קהילות הרב עמיחי אליהו "הפורום החילוני מנסים להפוך אותנו(החילונים) ללא יהודים"

תגובה מפתיעה שקיבל הרב עמיחי אליהו בשבת
  הרב עמיחי אליהו (באדיבות: איגוד רבני קהילות)

לפני שבוע תקף יו"ר איגוד רבני קהילות הרב עמיחי אליהו את מנכ"ל חדו"ש ואמר כי הם לא מפחדים מהדתה אלא הם מכחישי יהדות, שכן רוב הציבור במדינת ישראל אינו שונא את הדת ואינו מסכים עם קומץ אנשי השמאל המנסים להשניא את הדת על כולם ולהפוך את המדינה לכלל אזרחיה.

ההד הציבורי בעקבות הדברים שאמר אליהו הביאו עשרות פניות דווקא מהמגזר החילוני שחיזקו את דבריו. השדרנית מזל מועלם אמרה בתכניתה כי היא לא ראתה את ההדתה שנכנסה לבית הספר של ביתה הלומדת בתל אביב וכי היא מנסה להבין איפה זה קורה והנה אמש (שבת) קיבל הרב אליהו תגובה בה נכתב, "עמיחי אליהו, בוקר טוב, שבת שלום, אנשים בטח יחשבו שהשתגעתי שאני כותב לך בשבת !!! אבל ברשותך אספר סיפור קטן שקרה לי ולך .ביום שישי בערב אחרי סעודת יום שישי יצאתי מביתי לכיוון הבית שלך, הגעתי אליכם והייתם בדיוק באמצע ארוחת שישי, הוזמנתי לשבת בשולחן וכשישבתי בכסא הרגשתי שהטלפון מפריע לי לשבת, הוצאתי את הנייד והנחתי אותו על השולחן של יום שישי, הרגשתי נבוך והתנצלתי, מיד אמרת שזה בסדר ולא קרה כלום ולא ביישת אותי !!!"

גאה להיות יהודי חילוני ששומר על המסורת

עוד נכתב:" עמיחי נתקלתי בך בלא מעט פעמים בסיטואציות כאלו ואחרות … ותמיד ידעת לכבד ולקבל את השונה ממך (דתי חילוני ) תמיד אתה מכבד, תמיד נעים לדבר איתך ואף פעם לא הרגשתי התנשאות או כפיה או כל דבר אחר, תמיד כיף לדבר איתך. איך פעם אמרת לי ואני מצטט, אני רוצה שהילדים שלי יגדלו ויכירו אנשים טובים שיש לנו בארץ, גם אם הם חילונים ושזה לא הופך אותם ללא טובים, (בניגוד למה שמנסים לעשות בפורום החילונים ) אז כן, בניגוד אליהם, אתם לא כופים, הכפיה החילונית היא הבעיה, ואני לא דתי, אני חילוני שגדל בבית עם מסורת, והמסורת תמשיך לנצח.

מי שלא מעוניין במסורת זו בעיה שלו, הם מעדיפים לעשות את כיפור בחו"ל. במקום לשים ראש של דג בשולחן ראש השנה (אם בכלל חוגגים ) הם מעדיפים לקנות בטיב טעם ראש אחר. אני חילוני ששומר על מסורת ועושה קידוש כל יום שישי וכותב תגובה בשבת בבוקר לעמיחי. אני גאה להיות יהודי חילוני ששומר על המסורת , וכן , ילדיי יודעים מה זה שבת (גם אם לא שומרים שבת ) שומרים על כשרות , יודעים מה זה כיפור וצמים בכיפור, חגי ישראל, קידוש בשבת ואפילו יודעים את הברכות בע"פ, קריאת שמע ועוד ועוד, זה לא מונע ממני ומהם לחיות בשלום ובאחווה עם דתים, אנחנו מקבלים אחד את השני כמו שאנחנו"

בסוף המכתב תקף בחריפות את הפורום החילוני וכתב: "אפשר לכתוב עוד המון בנושא אז אסכם בקצרה , הבעיה היא עם הפורום החילוני שמנסים להפוך אותנו (החילונים ) ללא יהודים"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
עמיחי אליהו שלח לעצמו
חילוני מאמין | 15-09-2019 12:22
או מישהו ממשפחתו/ ארגון הרבנים שלח לו. הם עם יועצי תקשורת ומייצרים כותרות, מזמינים את התגובות.. אני לא מופתע. פרגנו לעצמכם עוד.
עוד חסיד אידיוט של טל ?
יוסי | 15-09-2019 16:30
כואב לך שמצאו את הרב של עם המכנסיים למטה ?
תגובה
קשקשן | 15-09-2019 15:16
הרב עמיחי גר בישוב רימונים. הישוב שלנו הוא ישוב חילוני.והכותב הוא חילוני מהישוב. אז במקום להמציא שקרים על משפחת אליהו לך ותחפש להוסיף טוב בעולם.
2
מוצב כגולם ברשימת ימינה
עמיחי נרקומן פרסום | 15-09-2019 15:12
ימכור את אמא שלו תמורת פרסום וכבוד,איך נכד של הרב מרדכי אליהו זצל נמצא ברשימת ימינה שרוני ססובר מס' 9 בימינה מעלה תמונה לאינסטגרם בפרהסיא ארבעה ימים לפני הבחירות? והרבנים שותקים כי השוחד מעוור,עמיחי הקים ארגון קיקיוני,כדי לסדר לעצמו ג'וב ומנעמי שלטון ,אין בו תורה ולא ריח תורה,רק פרסום ,כבוד ויוהרה, שיראה את תעודת הרב שלו שהוא עשה את מבחני הרבנות בהיכל שלמה,או שהוא קיבל כושר לרב ברומבינה בלי ללמוד.סבו מתהפך בקיברו,תועבה ה' וטומאת הארץ.
3
יישר כוח לעמיחי אליהו! זה הפנים היפות
ק | 15-09-2019 15:35
של עמי
4
שלמה אבינר
נועם | 15-09-2019 17:22
שלמה אבינר
5
כל הפוסל במומו פוסל
יפית | 18-09-2019 9:54
בטוחה שאם כתבת הודעה כל כך שקרית ורמוסה מלאה בשנאה וטינה וקנאה ,אין לי ספק שאתה צריך לעשות בדק בית רציני לתיקון . מציעה לך לקבוע פגישה שתאיר את נשמתך המכוסה עם הרב שמואל אליהו. בהצלחה
6
הרב עמיחי אחיהו צודק במליון אחוז. החילונים
עמליה | 20-09-2019 20:24
עברו את גבול הטעם הטוב. הם כל כך אנטי. שהם עושים אך ורק לעצמם את הבעיות.הם שיא השיפלות בשמאלניות בזמן הזה. שונאי ישראל.