הרב שנוולד: קשה לי להאמין שהרב טאו מודע לקמפיין

הרב אליעזר שנוולד, מותח בקורת על אחד מסרטוני הבחירות של מפלגת 'נעם' ואומר כי מדובר בביזוי תלמידי חכמים: "זה נראה לכם נורמלי? אי אפשר להחריש יותר". מפלגת נעם: "נעם היא הבית של מי שחשוב לו ישראל יהודית וישראל ערכית"

הרב שנוולד: קשה לי להאמין שהרב טאו מודע לקמפיין
  (צילום: יוטיוב/ ישיבת ההסדר מאיר הראל מודיעין)

ראש ישיבת ההסדר 'מאיר הראל' במודיעין ובאופקים, הרב אליעזר שנוולד, מותח בקורת על אחד מסרטוני הבחירות של מפלגת 'נעם' ואומר כי מדובר בביזוי תלמידי חכמים. עוד אומר הרב כי קשה לו להאמין שהרב צבי טאו- נשיא ישיבת הר המור שבהוראתו הוקמה המפלגה- מודע לקמפיין המפלגה ואישר אותו.

בדבריו מתייחס הרב שנוולד לסרטון בו נאמר כי הצבעה לרב רפי פרץ היא הצבעה בעד ארגוני ההתבוללות של השמאל הרפורמי, מכיוון שבמפלגתו חברים נפתלי בנט ואיילת שקד שנראים בסרטון כמי שפעלו לטובת הרפורמים.

"מישהו כאן באמת איבד את זה. זה נראה לכם נורמאלי?", כתב הרב שנוולד בעמוד הפייסבוק שלו. לדבריו: "אי אפשר להחריש יותר מול ביזוי ת"ח. קשה להאמין שהרב טאו והרב עודד מודעים לביזיון הזה והוא בהסכמתם".

חלק מהסרטון עליו הרב שנוולד מותח בקורת

בנוסף, בשיחה לסרוגים, אומר הרב שנוולד: "הפעם מישהו כאן באמת איבד את זה. הקמפיין של מפלגת נעם עבר להכפיש את הרב רפי פרץ בסרטון רע שאינו מתאים אף לנמוכה שבמפלגות. בזיון תלמיד חכם רב ראשי לצה"ל שהעמיד אלפי תלמידים. מי שמתיימר לייצג את ערכי התורה והזהות היהודית בצורה יותר קפדנית מכל אחד אחר (נאמר לצורך העניין) מרשה לעצמו לדרוס ברגל גסה את הלכות כבוד תלמיד חכם?! עליו אומרת הגמ' שמי שמבזה תלמיד חכם הוא אפיקורוס! ועל כל איש בישראל מוטלת החובה למחות. ובמיוחד שכעת רוב מנין ובנין של רבני הציונות הדתית יצאו בקריאת תמיכה ברב רפי ובמפלגת ימינה".

הרב שנוולד הוסיף כי "כמי שמתיימר לפעול בשם הנורמליות, זה נראה לכם נורמאלי? אי אפשר להחריש יותר מול ביזוי ת"ח. קשה להאמין שהרב טאו והרב עודד מודעים לביזיון הזה והוא בהסכמתם. מישהו צריך לקחת שם אחריות. זה באמת לא נורמלי".

עוד באותו נושא

הרב שנוולד: "הרב בני לאו, אני פונה אליך חזור בך"


21

"יש מקום לנושאים ש'נעם' מעלה והם לא הראשונים", אומר הרב שנוולד, "אך הצורה גורמת להסתייגות רבה בקרב הציבור הרחב. ולא מאפשרת להם להתקבל. זה מאד חשוב להם להשפיע אולם עליהם לקחת בחשבון שאם בגללם יפגע הציבור בבחירות הוא לא ימחל על פגיעתו ואז אין להם בכלל סיכוי להשפיע בעתיד הקרוב".

ממפלגת 'נעם' נסר בתגובה לסרוגים: "אנו מפנים את הציבור לדבריו של סמוטריץ' לפני כשנה: בנט מקעקע את היהדות, בנט מביא גישה סמו רפורמית ועוד. נעם היא הבית של מי שחשוב לו ישראל יהודית וישראל ערכית".

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
92 תגובות - 70 דיונים מיין לפי
1
למען הפוליטיקה מותר הכל ...גועל
טובה | 06-09-2019 14:35
לא מוכנה לרכל ולדבר את הידוע ואת שאינו ידוע ...אבל לא דרככם נועם ...חבל על הבזבוז והשנאה ....
ראית את הסרט?אין שם שום דבר נגד הרב רפי
. | 08-09-2019 21:14
אבג, כשיוצאים נגד הרב טאו זה לגיטימי, אבל לא משנה. הביקורת היא על שקד ובנט. וגם הביקורת היא לא ביזוי שלהם, אלא הנחה על השולחן של התפיסות הדתיות שלהם. מה הבעיה???
הרב טאו לא חבר שלך ולא ברמה שלך
ביזוי הרב טאו | 08-09-2019 0:08
אל תסתתר מאחורי המקלדת ותכנה את הרב בכינויים. היזהרו והישמרו. הרבנים לא בליגה שלנו....
הרב טאו לא יודע???
מוזר | 06-09-2019 17:10
מוזר מאד שטיל טאו כמו צביקה לא יודע מה קורה מימינו או משמאלו. זה לא הרב הישיש עובדייה יוסף שהובל כמו עז עיוורת בידי דרעי. מדובר כאן בציבקלה יקיר המיגזר.
2
רבנים מימינה יעשו הכל כדי שנעם לא תרוץ
חנה ארנולד | 06-09-2019 14:39
הבת שלי נשואה לבחור מהר המור זוג מתוק ומקסים שירבו כמוהם, הם הסבירו לי על פי הממצאים שלהם שאת המלחמה על היהדות לצערינו הרב רפי וסמוטריץ לא מנהלים כראוי לכן אין ברירה אלא להצביע לנעם
לא יעזור להצביע נעם
סודי | 11-09-2019 10:06
גם אם הם בדיוק מה שאת מחפשת (כבר לא מה שאני מחפש, התחילו ב'נעם' וסיימו בגועל נפש כמו רוב המפלגות), אין מה לזרוק את הקול שלך לפח. אין להם סיכוי לעבור. תני את הקול שלך למפלגה בטוחה, יש כמה מפלגות שמקדמות יהדות, גם אם.לא מספיק.
תמשיכו להשחיר את הר המור
אין לכם בושה | 08-09-2019 14:29
אנחנו נמשיך למען תורת ישראל, אהבת ישראל וארץ ישראל
נתת לבת שלך להתחתן עם חמור מהר המור
יעקב | 07-09-2019 20:43
וזה מה שיוצא....
תנחומי על נישואי הבת. דלא תדעו עוד צער.
אילנה | 06-09-2019 15:03
3
זה לא ביזוי ת"ח
א | 06-09-2019 14:46
בסרטון רואים שלמרות שהרב רפי הוא טוב אי אפשר להצביע להם כי יש שם את בנט ושקד, ולא שיש בעיה ברב רפי
מה זה משנה?
יצחק | 11-09-2019 10:07
כל עוד מצביעים לימינה או עוצמה זה קול לפח. למי אכפת למה? רוצים להשפיע? תצביעו! אבל רק למפלגות שעוברות את אחוז החסימה
אמרת יפה מאוד
ענת , | 08-09-2019 18:12
לא להתבלבל. הרב רפי אדם גדול חשוב וטוב אבל הוא מסונדל. המפלגה בה הוא נמצא לא תתן לו לומר או לעשות כפי אמונתו,
אין בעיה?
דפנה | 08-09-2019 1:13
אין בעיה עם רב הגירוש? אני תוהה האם הוא בכלל רב אחרי שנתן יד לחורבן גוש קטיף וישובי צפון השומרון. בטח שאנשי ימין לא מצביעים לאדם כזה...
4
תגובה
חיים | 06-09-2019 14:54
הרב אלי כדאי להתיחס לתוכן והציטוטים המדויקים בסרטון. בנט תומך בגיור רפורמי בנט מסר חלק מהכותל לרפורמים בנט תומך בהכנסת חינוך להטבים. בנט נותן מקום לרפורמים. ( בסרטון מובאים ציטוטים והקלטות. ( בנט יבחר את תפקיד השר הראשון, בלי הרב רפי הוא לא הצליח להיכנס... לכן החיבור עם הרב רפי מאפשר לו להכנס. מי שתומך בימינה שהרב רפי מראשיה, תומך בבנט ושקד. זה מאוד פשוט. מי שנכנס לבורסקי לא יצא משם מבושם... חכמים הזהרו בדבריכם...
5
איזה ביזוי תלמידי חכמים?
יוס | 06-09-2019 14:58
לא יצאו פה כנגד הרב רפי, אלה אמרו שיש שם את בנט שפועל בדיוק הפוך מהרב רפי. נועם כל הזמן אומרים שהם מאוד מעריכים את הרב רפי
6
נועם אלו תלמידי חכמים
שירה | 06-09-2019 15:00
הרבה מגדולי הדור תומכים בנועם, יודעים בדיוק מה הקמפיין שלהם אומר. להגיד שהרב טאו תומך בלי לדעת מה הם אומרים זה בדיוק ביזוי תלמידי חכמים
7
ואף-על-פי-כן נועם צודקים
יקי | 06-09-2019 15:01
והם יהיו היחידים שייאבקו על הזהות היהודית של המדינה
8
הרב שנוולד תוקף רק את מי שנוח. לא כך מתנהג אי
ש | 06-09-2019 15:16
כשהרב רפי הציג את הסכם האיחוד עם בנט בכנס פעילים בירושלים ופעילים בולטים קראו לעברו קריאות גנאי שאין האוזן סובלת ואינם ראויים להיכתב מפאת חומרתם, לא שמענו פוצה פה ומצפצץ כנגד הרדידות וביזיון תח. בנוסף לכך שהיו שם תח כדוג' הרב איתן איזמן שלא ניראה מוחה כנגד כבוד התורה בתיעודים שפורסמו. ממש קמצא ובר קמצא. אז בבקשה מהרב שנוולד לא להיות צדקן ולמחות כנגד כבוד התורה רק כשנוח ומתאים, מה גם שבסרטון המדובר לא תקפו את הרב רפי אלא את שותפיו כך שלא ברור על מה הקצף חוץ מהרצון לתקוף את העמדה שכנגד. חכמים הזהרו בדיבריכם.
9
בושה וחרפה
יהודי ישראלי | 06-09-2019 15:19
זו לא הציונות הדתית שאני מכיר. נועם איבדו זה לגמרי...
10
נועם שכחו מה זה להיות דתיים
יוני | 06-09-2019 15:20
פתאום מותר להם להכפיש, לפלג, להסית.. ולשון הרע זו מצווה כשזה תואם את האינטרסים שלהם
תמיד היה כך. הר המור מפלגים ומכפישים
אנונימי | 08-09-2019 7:46
בשם התורה
לשון הרע לתועלת
אביאל | 08-09-2019 2:37
תלמד חפץ חיים , ואס תעשה בדיוק מה שכתוב אולי
11
ביזיון
אביחי | 06-09-2019 15:21
לכאורה בשם הדת הם עושים את כל העבירות שבעולם
12
הרב אליעזר היקר...
יאיר מנועם | 06-09-2019 15:23
אתה טועה. הרב טאו מכיר את הסרטונים והכרזות. הוא תומך בהם בלב שלם. הוא סבור שלא מדברים בצורה מספיק חריפה על הסכנה שבבנט ושקד. לא הבנתי ככ איך יש כאן ביזוי תח. הרב רפי יודע עם מי הוא התחבר. זו בחירה שלו. לומר שהבחירה שלו היא לא טובה זה ביזוי תח?
ימינה אכזבה גדולה
חרדית לאומית | 07-09-2019 22:01
חוששני שהליכוד והצימוד החדש ישן של ימינה לא הפיק לקחים. לכתחילה הראשים העדיפו להסתכל על המציאות באופן מסורתי פלוס. אני לא מזלזלת הרב פרץ אך אני לא בטוחה שיש לו את הכח להפעיל עמדות נגד במידה ויש לו..כשהוא בתחילת כהונתו..וכרגע במקום שמישהו ידפוק על השולחן ולמען המטרה היהודית יבין שכל עוד בנט ושקד מנהלים את העניינים אנחנו רק נסוג אחור. לצערי הרב דמות שאני מאוד מעריכה סמוטריץ לא דפק על השולחן ואף הציע מיני מגדים..
13
אחד שיודע
אחד שיודע | 06-09-2019 15:38
גם הרב רפי מבין שסמוטריץ, בנט ושקד עקצו אותו. אישתו בפירוש אמרה שברית האחים הולכת לחזור... ד.א אני לא מאמין שהרב דרוקמן מאשר את הקמפיין המגעיל נגד עוצמה יהודית.
14
איזה ביזוי ת"ח ראיתם בסרטון?
יוסי מוטי | 06-09-2019 15:39
חפשתי וחפשתי ולא מצאתי. על מה כבוד הרב מדבר? להיפך- שיבחו את הרב רפי פרץ- אך הדגישו את הנקודה שיש שמנסים להסתיר שגם אם רוצים להצביע לרב רפי- וטוב שכך רוצים אך בפועל מקבלים- דבר אחר. מה הזיון תח כאן??? די להשמיץ סתם. דברו עניינית.
15
סמוטריץ זה הבזיון הגדול ביותר לתורת ארץ ישראל
איתי קופמן | 06-09-2019 15:42
שחצן יהיר גס רוח וגבה לב
לא מסכים איתך .
אלעד | 06-09-2019 18:14
16
דרכיה דרכי נעם, אך אין דרכי נעם דרכיה
ימין | 06-09-2019 15:46
17
נעם מפלגה הזויה
אבי | 06-09-2019 16:32
לא בגלל העמדות שלה, בזה היא צודקת כמעט תמיד אלא בצורת ההתנהלות שלה. מסכנים את גוש הימין בריצה המיותרת שלהם ועלולים להקים במו ידיהם ממשלת שמאל
18
הם מומחים בביזו כל מי שלא הם
חברון | 06-09-2019 16:49
כנראה לא מכיר אותם.. ברור שהם מאשרים זאת.. מי שביזה את ר אברום שפירא.. מי שאומר שהרב טאו הוא הממשיך היחיד ובכך מבזה את כל השאר אין לו בעיה לבזות את הרב פרץ.. בשם הקדושה.. זו לא קדושה!!! הלואי ויתארגנו רבנים ויצאו נגדם
19
הרב שינוולד צודק
לא ידוע | 06-09-2019 17:31
תקשיבו לו.
20
הרב טאו מפיץ שנאה 30 שנה
יצחק | 06-09-2019 18:01
הרב טאו אישיות והוגה דעות משכמו ומעלה אבל הפצת שנאה היא דרכו כבר מימי 'צלם בהיכל' 'טומאת הנידה' 'גרועים ממחבלים' וכן'. בהר המור למדתי שמצווצ הוכח תוכיח את עמיתך שקולה כנגד כל המצוות
בלבלן מוח
שמענו .. | 08-09-2019 0:53
בלבלן מוח
21
תצביעו למפלגות החרדים כדי לשמור הערכים שלנו במקום להתרגז
אלכס | 06-09-2019 18:11
22
גזל אסור לכל מי שמאמין
חם או יפת | 06-09-2019 20:37
כל מי שתמך בחוק הגזל הידוע גם בשם חוק ההסדרה הוא בכלל לא יהודי. הוא מתחזה. יהודי אמיתי אם מתברר לו שבשוגג לקח דבר לא לו מתנצל מבקש מחילה ומחזיר את הדבר. במקום זה אחינו ואחיותינו סידרו לעצמם גזל ברשות החוק כאילו לבורא עולם זה משנה. אם היו מבקשים תרומה לבכדי לסדר את העניין (בניית בית חדש לא על אדמה של אדם אחר) הייתי תורם בשמחה ואני בטוח שרבים כמותי. אבל גזל? ללכלך כך ספר החוקים וציבור שלם בתועבה הזו? כך לא מתנהגים יהודיים אמיתיים אלא מתחזים שמשתמשים בתורה הקדושה כקרדום לחפור בו. בושה. עכשיו אנחנו רואים איך זה מתפשט: הפוליטיקאים של הבית היהודי לא עומדים בהסכמים עם עוצמה יהודית. רבנים משמיצים רבנים אחרים. בקיצור התפיסה שבגלל קדושת הארץ אנחנו יכולים לעבור על המצוות הבסיסיות ביותר היא שגויה ביסודה.
23
הרב טאו לא מודע?! זו דרכו מימים ימימה
אלי | 07-09-2019 1:10
הרב טאו מומחה בהפצת שנאה
24
לא נעים הרב שנוולד
שוש | 07-09-2019 20:31
נועם הם הקיצון החזק בציבור החרדלי הם קובעים מה מותר ומה אסור .זה הכלל תמיד לגבי הקיצון החזק .
25
א
רועי | 07-09-2019 20:35
למה בנט תלמיד חכם?!
26
אחרי הבחירות כולכם תבכו
יהושע | 07-09-2019 20:37
יום הבחירות יהיה מועד התשלום בו ייגבה המחיר המלא של הפלגנות , השנאה וההסתה שרבני הכיפות הסרוגות מפיצים זה כנגד זה
27
קשה?
א | 07-09-2019 20:55
זה שבנו ושקד תומכים ואף תיקצבו להטבים,רפורמיים וכו' לא קשה לך. זה שתלמידי חכמים שאתה ככ חודש לכבודם תומכים בבנט ושקד לא קשה לך. מה קשה לך? שמישהו אומר את האמת!! תלמידי חכמים מתבזים בגלל האמת?!? אלף כמו שלמה המלך יתבזו ולא תיפול אות אחת מהתורה. כנראה מה שקשה לכם באמת זה לאמין בקבה.....
28
מ
יהודי | 07-09-2019 21:06
נו באמת....הוא מנסה לקחת את זה לשם אך זה לא קשור לכך כלל.... הרב רפי אדם טוב וישר ואף אחד לא מדבר עליו... אך ישנו ניסיון להסתיר את בנט ושקד בציבור החרדלי וזו השיפלות....אני מציע לרב ש שיספר לנו על החירופים הגידופים שעשו כלפי הרב רפי בכדי שיוותר לשקד... על זה לא מדבר...אני מציע שיראה מה עשו סמוטריץ וחבריו לבין גביר זה נקרא גואל ולא מה שאמרת
29
תענו לטענות שהסרטון מעלה!!!
הראל דויטש | 07-09-2019 21:27
כמה קל לומר 'אתם לא משחקים לפי הכללים' אבל האמת עמוקה יותר - אם הסרטון העלה טענה לא נכונה - תשיבו ותסבירו היכן טעינו. לומר שיש כאן ביזוי תח זה עלבון לאינטליגנציה של כולם!! כנראה שיש מישהו שממש רוצה לגרום לנו לא לדון בנושאים אלו ולהמשיך עד הקבר להצביע 'טב' - שמאלה!!
אתה מטומטם! לפי דבריך גם
יחיאל | 08-09-2019 13:34
אסור להמליץ על ביבי כי אתה שותף לדברים שהם לפי דעתך. זה פוליטיקה, הר המור בוקר טוב!! פוליטיקה היא אומנות האפשר ובזה אתם מעפנים גלותיים וסמוטריץ תותח על! איזה כושר עשיה! איזה ענוה! איזו אמונת חכמים! הנציגים שלכם לא מתקרבים לזה. סמוטריץ לא צריך ללכלך על מישהו אחר כי יש בו דברים טובים אבל אתם אין בכם כלום ברגע שאתם יוצאים מבית המדרש, ולכן אתן יכולים לפרסם את עצמכם רק על ידי לכלוך על אחרים.
30
מדהים כמה אפשר לאמ להבין כלום או לעשות כאילו
דוד | 07-09-2019 21:56
בלי קשר למי להצביע ,כל מי קורה בצורה אוביקטיבית מבין שהטענה היא על הצד הליברלי של ימינה שמוכח שם בראיות גמורות שהם תומכי להטב ,ותומכי הנחלת ערכי הלהטב במשרד החינוך וכנל לצערי ממש תומכי רפורמים וקוטנסרבטיבים שנתנו להם מקום ותיקצוב עצום במשרד החינ וך ,וכוונת הפרסומת למי שממש מתקשה להבין שמי שחושב שמצביע לרב רפי ,מצביע להם באותו פתק
31
הרב טאו זכריה בן אבקולס של הדור צדקן ומחריב
חרדלי | 07-09-2019 22:00
נעם-נשרוף עוד מנדטים
32
בכלל לא ביזו את הרב רפי.
מד | 07-09-2019 22:18
.
33
חובת מחאה על ביזוי הרב טאו אצל המגיבים כאן!
דח | 07-09-2019 22:19
,
הרב טאו הוא גדול מבזי תלמידי חכמים
אני | 09-09-2019 16:59
אני לא שמעתי מגדולי הרבנים והאדמורים החרדים ניבולי פה וקללות כנגד הציבור הדתי לאומי ושליחיו כמו ששמעתי מהרב טאו. זה תורת הרב קוק ??? כך היה הרב קוק מדבר ????
מדברים על כבוד ת'ח!
שימו לב | 09-09-2019 0:04
שמתם לב לתגובות כאן על הרב טאו? ! בבושה וחרפה! כשהלב דרומה הקים מפלגה כי ב' לא היו מספיק יראי שמים בשבילו לא אמרו ביזוי כבוד תח, אבל כאן כשיהדות עמי בסכנה, רפורמי, הכנסת דעות שכותרות את יסודות הבית והתורה למרבית מגני ישראל על זה לא תקום מפלגה על מפלגה שמתיימרת לייצג את הציבור הדתי לאומי, שבראשה יש אישה חילוניים, לגיטימי לחלוטין להקים מפלגה עם נאמנות לתורה ולעמ'י!! דרכיהם דרכי נעם, עוד תראו! ! רק נועם!!
34
לא הבנתי במה ביזו את הרב רפי פרץ?
אלי | 07-09-2019 22:20
לא הבנתי במה ביזו את הרב רפי פרץ? הרי הם בסהכ באים לומר לאלו שחושבים להצביע ימינה בגלל הערכתם לרב רפי פרץ רק שתדעו אינכם מצביעים רק לרב רפי פרץ אלא גם למר בנט שתמך בדברים מסויימים שנוגד את ההלכה. מה כבר אסור לומר דברים אלו? אני אישית לא מבין !!!!
35
לא הבנתי איפה הבעיה בסרטון
J | 07-09-2019 22:27
ביקורת מוזרה
36
קול השפיות בחברה מסוכסכת שמפרקת עצמה
סימבה | 07-09-2019 22:39
שנאת חינם, רדיפת שררה, לשון הרע הוצאת דיבה. כל אלו יביאו להרס עצמי. המתינו לאוסלו 2. ואל תייללו אחר כך. אתם מביאים זאת על עצמכם
37
קשה להאמין? תבדוק
יוסי | 07-09-2019 22:56
אתה יכול לשאול בעצמך. הוא מודע לכל דבר שקורה. מצד שני קשה להאמין איך רבנים תומכים בבנט שמכניס לנו את הרפורמים והלהטבים לתוך משרד החינוך ולתוך החמד.
38
למה ביזיון?
יוסי | 07-09-2019 23:02
הסרטון מאוד ברור. הרב רפי הוא ת''ח ואיש חינוך שראוי מאוד להעריך אבל מה לעשות שפתק בשבילו מכניס גם אנשים אחרים. לא הבנתי את הרב. מחילה. אין פה שום ביזיון לרב רפי לדעתי
39
הרב שנוולד היקר
אלישבע | 07-09-2019 23:14
חבל שאנשים לא מצליחים לעמוד ולהסתכל לאמת בעינים. בסרטונים לא היתה מילה אחת רעה נגד הרב רפי או סמוטריץ כל מה שנאמר הוא המציאות בלבד. זה המצב, מי שמצביע ימינה הוא אוטמטית נותן קול לשקד ובנט שאינם מסתירים את עמדותיהם בעד הרפורמים והלהטבים. אפשר לללכלך על ' נועם' למה לא, אבל זה לרגע לא ישנה את האמת.
נועם חבורת הזויי נשמת האומה ביפעת טהרתה
צדיק הדור אלעק | 08-09-2019 2:11
העגלה תילתא של זכריא בן אבקולס
40
אז אסור להגיד לא להצביע לרב רפי?!
ש' | 07-09-2019 23:22
כי זה ביזוי תח?! טענה מוזרה.. חייבים להצביע לו? להגיד את האמת על אנשים אחרים ממפלגתו ולהביא ציטוטים שלהם זה ביזוי תח?
41
נועם
א | 07-09-2019 23:23
היא באמת ביזוי תלמידי חכמים.
42
לא הבנתי איפה ניכנס פה זילזול ברב רפי
ידידיה | 07-09-2019 23:38
יש אנשים שיש להם אנטי לקו, וזה גורם להם ישר לשלול בלי לחשוב באמת. תיכנסו לאתר של נועם, הם אספו חומר על כל ההיסטוריה של בנט ושקד, תקראו ותכריעו לבד האם באמת יש על מה לצאת על בנט. חתירה לאמת זה הבסיס להכל.
43
לימוד זכות
ש | 08-09-2019 0:06
כנראה הרב שנוולד לא צפה בסרטון אלא רק ניזון משמעות אחרת אין הסבר לתגובתו. צריך ללמד עליו זכות...
44
הרב טאו לא מודע למחאה של הרב שנוולד. זה יותר
נורמלי באמת לא כמוכם | 08-09-2019 0:36
גרוע. כי חברי הכת מסננים ממנו.
45
אף אחד לא ירד על הרב פרץ אלא על בנט ושקד!!! ו
יצחק | 08-09-2019 1:00
מצביעים רק נעם!!! די עם השטויות של הלאפלאפים....
46
די לבלבל תמוח , איזה ביזוי ואיזה נעליין
אביאל | 08-09-2019 2:36
ביזוי תלמידי חכמים זה לעשות מפלגה חצי חילונית רפורמית ולקרוא לה מפלגת הציבור הדתי זה חילול ה עצום
47
הערב רב טאו
יוסי | 08-09-2019 4:50
איזה רב ואיזה עמא . גוי רשע מרושע שאין לו שום קשר לעם ישראל ולתורתינו הקדושה. בידקו את הגיור שלו....
48
הסיבה האמיתית לכך שמפלגת נעם מושכת אש
הלנה ברבי | 08-09-2019 7:09
סוף סוף קמה מפלגה שעושה את הדבר הנכון; מרימה את דגל המאבק בטרור הלהטבי שכולם מעלימים ממנו עין, חרדים, ציונות דתית ולא דתית, ימינה ושמאלה, ולכולם יש מה להגיד נגדה. כדאי שתבדקו מה באמת כואב לכם ותנסו לטפל בזה. רמז- לא מדובר בכבודם של תלמידי חכמים. באופן כללי כדאי קצת יותר להתמקד במניעת חילול השם במקום בכבודם של רבנים, חכמים וכד'.
49
לא נעים לומר, אבל יש כאן בעיה של הבנת הנשמע
אביאל | 08-09-2019 7:35
או הנצפה. הסרטון משדר בדיוק הפוך - הרב רפי (וגם סמוטריץ') הם בסדר גמור, אבל מי שמצביע להם מצביע גם לבנט ושקד, ושם הבעיה. איך הרב לא הבין זאת?
50
צר לי מאוד.
מרכזניק | 08-09-2019 7:44
אבל ביזוי תח זה לא משהו שמעניין את הרב טאו או מי מתלמידיו עיין ערך הפילוג ממרכז והפגיעה בר' אברהם שפירא. הגיוני שמודע.
51
הראיני את מראיך
חמי | 08-09-2019 7:46
קשה להאמין שרב מגדל בלורית. וקשה להאמין שרבנים תומכים בזה שהכניס את הרפורמים למערכת החינוך. אבל תלמידי הרב קוק לא שואלים שאלות
52
ולבזות אנשים אחרים מותר ?
ישראלי | 08-09-2019 8:15
את בנט ושקד זה בסדר ? ואיפה אהבת ישראל שלימדנו הרב קוק שבה נבנה ?
מומרין
חמי | 08-09-2019 16:26
חוטא ומחטיא מצווה לפרסם רשעתו עיין חפץ חיים
53
קורח ועדתו
יהודי | 08-09-2019 8:46
אחרי שחלקו על מור הרב אלקנה כהנא שפירא זצל הכל שריר ובריא וקיים. בני קורל לא מתו..
54
חשוב לראות הכל
ריקי | 08-09-2019 9:08
אין לי שום כוונה לפגוע ברב. אך כבר בתחילת הסרטון נאמר בבירור שלא מדובר ברב פרץ עצמו אלא בשותפיו. הדברים הם דברי אמת שחשוב שייאמרו. ובקול. אני תומכת בנעם. על אף הקולות שאני שומעת... הדברים שנעם נלחמים עליהם חשובים מאוד וצריכים להיות בשיח הציבורי ולהחקק בחוקי כנסת ישראל ולהיאמר בקול, אחרת הסחף יביא אותנו למקומות שאף אדם מאמין לא היה רוצה שנגיע אליהם. באהבה ובאמונה בדרך, מצביעה נעם.
55
לא נכון
יוסף | 08-09-2019 10:16
אף אחד לא דיבר על הרב רפי חו רק אמרנו את המציאות
56
פלא על הרב שנוולד שמזדעזע ממה שלא קרה (שום בי
מד | 08-09-2019 11:04
שום ביזוי לרב רפי), אבל לא מזדעזע מהחינוך מחדש של ילדי ישראל עי מסרים טהבלים, ומהחינוך מחדש של הצבא עי שדולת הנשים.
57
לרב טאו יש היסטוריה של ביזוי ושקר נגד יריביו
יואב | 08-09-2019 11:10
עוד מימי הבחירות הקודמות בבית שמש. צדקן מבית שמאי שלא בוחל בכלום כנגד מי שלא חושב כמוהו. מסתתר בתוך החדר כאילו הוא לא יודע כלום.
58
ומה להעמיד אשה בראש?אין מפלגה דתית?
ת״ח מרבים שלו-ם | 08-09-2019 11:20
ובלי קשר לטענה של הרב שנולד שליטא, רוב בנין וכו זה אינו נכון ובפרט שהרב טאו גדול הדור ושווה אלפי רבנים וכל שכן רבנונים.מולו יש כמה רבנים גדולים שליטא שמסיבות מסוימות תומכים בשיירי המפדל שנעלם ובמה שמכונה ציונות דתית יש הרבה מכונים רבנים מלאים בתרבות המערב וכו בלי קשר לטהרנות, מה שהחרדים באמת צודקים אם לזה היו קוראים מיזרוחניקים (לא הכונה לכיפה סרוגה וציונות)אלה בכלל לא נחשבים.ודאי לא בתור סמכות רוחנית עם משקל נגד. עכשיו לעצם הטענה , יכול להיות שיש בעית סגנון. אבל עם התחברת עם בנט אח לשעבר של לפיד ואחת שעוד צריכה להתחזק בשמירת השבת אז יכול להיות שיש עוד חיבורים אז מה הקשר לבזוי תלמיד חכם? אם הנתונים נכונים , שוב אם הם נכונים לזה מכונים למי שהולך ביחד איתו והפתק מביא אותו ביחד עם המתוק מדבש הרב רפאל היו. וגם זה בלי קשר לטענתו:מאיפה הגיע לענין שהעמיד אלפי תלמידים? מכינה אדם צבאית לשנה אחת פלוס של חיזוק רוחני לצבא זה גם לא באיכות ולא בכמות נחשב לכאורה אלפי תלמידים? להשוות לענקי תורה המקפידים על קלה כבחמורה? זה בענין בשואה בלי קשר לטענת ביזוי כי זה אפילו אם לא היה לו תלמיד אחד היה בעיה של ביזוי. היה צריך ךכתוב אולי בגלל שזה כרזה ציבורית: כשאתה מצביע ימינה ואתה מתכון לרבנים ןכו אתה מקבל בתוספת את. כו כו וזה אם הטענה נכונה. ואם יש מפלגה דתית ויש מפלגה עם דתיים אבל אין מפלגה דתית אז מה שייך לבחור? הרי העמידו אשה בראש? אז זו לא מפלגה דתית. ושקד המתחזקת אינשללה תכף שומרת שבת היא בעלת רמה ומענין אותה האומה וכו אבל לא מעמידים אשה כו אז אין מפלגה דתית אז מה יש להצביע? ולמה את עצמה זרקו הצידה גם זה לא ברור. עם שקד אפשר ועם צדיקים כמו בן ארי וחבריו אי אפשר? זה בלי קשר לדברי הרב שנולד אלא שאם אפשרת את זה ולא את זה ממילא סה נתון להשפעות. ומי אמר אז שבהיכל ישמעו וגם ידעו הרבנים ויהיה להם כח שם בכל הענינים? הרי הטעמה שבנט שיחק לתת לא פורמים מקום שממנו יכולים להכניס מרכולתםהמסריחה למרות שבנט רק ניסה לעשות פיצוץ מבוקר. אין הכונה שבנט מעודד הרפורמים והמייבא...ועם הלכת איתו , אז הלחישות כלפי הרפורמים וכניסתם למדינה ולא להיות כחומה בצורה מוח תסיסתם נמצאת.לכן אולי יצאו כאלה כרזות שצריכות כנראה שינוי סגנון.
59
כל מבזי הרב טאו נ״י יכולים להעיז עד הצואה הרותחת
מסכת גהנום | 08-09-2019 11:23
וברור שהבנים שבהם פגומים בהוצאת זרע לבטלה והבנות שמגיבות בביזוי פגומות בחלק שלהם. עד היום בלי קשר למפלגת נעם הרב טאו צדק בכל ענין אחת לאחת
60
נועם שקרנים שכמותכם
שלמה | 08-09-2019 12:26
לכל המתנגדים לרב שנוולד אז את בנט ושקד מותר לבזות בשקר?מה הצדקנות הזו אתם בהחלט מבזים את הרב פרץ נגד גדולי הדור שלכם. זה נקרא נורמלי זה הכי לא נורמלי שבעולם איפה הלך הדרכי נועם שלכם? אלא שהלך לגאווה ןלפלגנת.
61
חולקת
ישראלית | 08-09-2019 13:13
הסרטונים של נעם לא יוצאים כנגד הרב רפי!!! הם טוענים שבנו ושקד עושים נזק לזהות היהודית של מדינת ישראל וזה נכון לצערנו....
62
הם לא דיברו כנגד הרב רפי, בסה"כ אמרו שלהצביע
גנרלית הימים | 08-09-2019 13:42
לו זה מביא את בנט להנהגה. פשוט מאוד. כבוד הרב אמר דברים תמוהים ביותר.
63
איך מוחקים חתימה לנעם?
נעם | 08-09-2019 14:09
חתמתי ומתחרט מאוד...
64
הכותרת ממש מוכרת, אמרו את זה על סטלין
יהודי | 08-09-2019 15:24
שגם הוא לא ידע!!!!!
65
הרב טאו בכמה רמות מעל הרב אליעזר
אב לבוגר שתי הישיבות | 08-09-2019 16:08
עם כל הכבוד. ואין כבוד למי ששתק כשסמוטירץ' ביזה את הרב פרץ באמצעות ערוץ 7 כשאמר שהרב פרץ הוא טירון לעומתו של סמוטריץ. שחצנות כזו ושתק.
66
ברור שהביקורת לא על הרב פרץ
י | 08-09-2019 18:16
אלא על מי שעומדת בראש ובן זוגה
67
מה נסגר?בסרט משבחים את הרברפי ומתנגדים לאיחוד
מה???? | 08-09-2019 21:13
עם הימין החדש. נאמר וכתוב במפורש: הרב רפי מחנך דגול, אבל כשאתה מצביע לו, אתה מקבל את בנט ושקד. מה ביזוי תח פה???
68
חרדים
נועם | 09-09-2019 6:39
חרדים בסוריה ובלבנון
69
אני כמעט בטוח שהרב טאו מודע ומסכים ומעודד סרט
יוסף | 09-09-2019 16:52
הרב טאו מקלל את שליחי הציבור הדתי לאומי על בסיס קבוע. הוא גם אמר שמי ששולח את ילדיו לממלכתי דתי - הם הולכים לגיהינום. הוא והמקורבים אליו חושבים שחוץ מהם אין עוד אף אחד בעולם והם מייצגים את הציבור כולו. הם לא מייצגים אף אחד חוץ מאת עצמם. כל הריצה שלהם ושל הרב טאו נובעת מאגו ומשנאה לציבור הסרוגים וכל היתר. תגידו לי: הרב קוק זצל היה מדבר כך על יהודים ? על יהודים שומרי תורה ומצוות גם אם לא מקפידים על תג בשולחן ערוך? זה נועם ? תסלוח לי זו שפת ביבים שמתאימה לאהוד ברק. זה חילול השם גדול. אבקש לא לצנזר תגובה זו !
70
מלחמת חרמה
אפללו | 12-09-2019 9:47
נא לעיין בתלמוד הירושלמי סנהדרין יא ג ותראו איזה אהדה הייתה לרבי יהודה הנשיא והרמבם הלך בעקבות הירושלמי הזה בתקופה הזאת חי ר פנחס בן יאיר שהלך בדרך אחרת מר יהודה הנשיא ואיזה דרך הצליחה דווקא זו המתונה של ר יהודה הנשיא לאורך כל הדורות הגישה המתונה היא זו שהצליחה והמשכיל יבין.תודה