"בני אמר: 'יש משהו יהודי שעשית לי ח"ע עם ציצית'" - סרוגים

"בני אמר: 'יש משהו יהודי שעשית לי ח"ע עם ציצית'"

בראיון לישי שנרב בגל"צ אומר הרב איתן שנרב שאיבד את ביתו והציל את בנו בפיגוע בעין בובין:"כשנפגשנו, הוא אמר לי ש'יש משהו יהודי שעשית לי ח"ע עם ציצית כי זה הצלת חיים וציצית'"

author-image
"בני אמר: 'יש משהו יהודי שעשית לי ח"ע עם ציצית'"
  הרב איתן שנרב (צילום: פלאש 90)

הרב איתן שנרב שאיבד את ביתו רינה ז"ל, והציל את בנו דביר בפיגוע הרצחני בעין דני סמוך ליישוב דולב, מספר הבוקר (ראשון), לישי שנרב בגלי צה"ל, "לא ראינו משהו מחשיד ופתאום היה פיצוץ אדיר, אחריו פחדתי שירו עלינו אבל הבנתי שמדובר בהפעלה מרחוק. כשראינו את רינה זכרונה לברכה שמרנו על הכבוד שלה ועל הגופה שלה".

הרב שנרב מספר על חסימת העורקים שהצילה את דביר שנפצע קשה בפיגוע. הוא מספר על מפגש שהיה בניהם בשבת: "בזמן שכולו היה דם הוא רק חשב איך אפשר לעזור. בשבת, כשנפגשנו, הוא אמר לי ש'יש משהו יהודי שעשית לי ח"ע עם ציצית כי זה הצלת חיים וציצית'".

עוד באותו נושא

מצמרר:חברות של רינה הי"ד נפרדות ממנה בנגינה. צפו


11

רינה שנרב הי"ד, הנערה בת ה- 17 מלוד שנרצחה ביום שישי האחרון בפיגוע סמוך ליישוב דולב בבנימין,הובאה למנוחת עולמים בבית העלמין בלוד. אביה שנפצע באורח בינוני ואחיה שנפצע באורח קשה מאוד- מאושפזים עדיין בבית החולים הדסה עין כרם ולא השתתפו בהלוויה.

רינה הי"ד היא הבת הרביעית מתוך 11 ילדים. אחיה דביר, שנפצע קשה בפיגוע, הוא הילד השלישי.

אחותה של רינה, תמר לבנוני, ספדה לה: "רינה יקרה שלי. זכינו להיות לידך כמעט 17 שנה. זכינו לקבל מהטוב שבך, הרגישות שבך, לראות איך את כל הזמן שואפת להתקדם, ללמוד ולהבין. זכינו ללמוד ממך איך תמיד לחפש תשובות גדולות ולא להסתפק בתשובות קטנות. החלל הוא לא רק של המשפחה. זה בור בלב האומה. את החלל הזה צריך למלא עכשיו. המלאכה מתחילה עכשיו. רינה יקרה ואהובה, תודה על השנים איתך, מקווה שנצליח יחד להשלים את המשימה שהשארת לנו".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
הרב איתן שנרב
נתנאל טאוב | 25-08-2019 10:09
תנחומים כנים למשפחה . בבנין ירושלים ננוחם . מה זה ח"ע ?
חוסם עורקים
נרקיס | 25-08-2019 13:10
ח.ע.