הרב רפי מתחייב: "שנת הלימודים תיפתח כסדרה, בעזרת השם"

הרב רפי מתחייב: "שנת הלימודים תיפתח כסדרה, בעזרת השם"

על רקע האיומים בשביתה מצד הסתדרות המורים, שר החינוך התחייב כי "אנחנו עמלים ומקדישים כל מאמץ כדי להביא לפתרון המשברים. אני אומר לכם: שנת הלימודים תפתח כסדרה״

הרב רפי מתחייב: "שנת הלימודים תיפתח כסדרה"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

על רקע המשברים בחינוך המיוחד והאיומים בשביתה עם פתיחת שנת הלימודים, שר החינוך הרב רפי פרץ התייחס לסוגיה במהלך כנס היערכות למנהלי אגפים ברשויות המקומיות. בדבריו ציין כי ״אנחנו עמלים ומקדישים כל מאמץ כדי להביא לפתרון המשברים כדי שנפתח את שנת הלימודים כסדרה, בעזרת השם״.

"כל עיסוקינו בימים אלו הוא במאמצים לפתור את המשברים שעל הפרק" הבהיר. "נפגשתי אתמול בצהריים עם שר האוצר משה כחלון, ובשעות הערב עם מנכ"ל משרד רוה"מ, רונן פרץ. אנחנו עמלים ומקדישים כל מאמץ כדי להביא לפתרון בימים הקרובים. משימתנו לפתוח בצורה חלקה את שנת הלימודים, ואני אומר לכם: נפתור את המשבר ושנת הלימודים תפתח כסדרה".

כזכור, בשבוע שעבר הסתדרות המורים הכריזה על סכסוך עבודה ואיימה לפתוח בשביתה ב-1 בספטמבר. בדבריהם תקפו את משרד החינוך וטענו כי הוא לא ערוך ליישום רפורמת החינוך המיוחד.

שר החינוך הגיב להודעה במהלך דיון בוועידת החינוך של הכנסת, וקרא לאוצר לפעול לסייע בפתרון המשבר. "משרד האוצר לא יכול לשבת בחיבוק ידיים מול המשבר המתחולל החינוך המיוחד. אלפי תלמידים לא מקבלים את הצרכים להם הם זקוקים" אמר. מנכ״ל משרדי שמואל אבואב וכל הדרג המקצועי של המשרד עמלים כבר שבועות על מנת למצוא פתרון, אך פתיחת השנה עלולה להשתבש אם התקציב לא יעבור. אני קורא לראש הממשלה להתערב בנידון, יש כאן תלמידים שזה חיים ומוות עבורם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
50 מיליארד שקל לבינוניות
שמואל | 19-08-2019 13:28
המדינה מממנת בסכומי עתק את מערכת החינוך שמפיקה תוצאות בינוניות (הלוואי). יש מקום לחשיבה יצירתית על שינוי סדרי עדיפויות ותעדוף מצוינות. בין השאר יש לשקול ביטול מימון תלמודי תורה וצמצום מקצועות כמו תנך, גמרא וכו' למינימום הנדרש.
2
פתרון...
ריקי | 19-08-2019 13:42
גירוש ילדי מסתננים יחסוך כסף למשרד החינוך על הדרך יחסוך כספים למשרד הבריאות יפנה אלפי דירות לצעירים ויביא סוף לסיוט של תושבי דרום תל אביב
3
"הרב" רפי לא ידעתי שאתה "השם", אתה אחראי
"השם" | 20-08-2019 6:50
אתה ורק אתה אחראי ששנת הלימודים תפתח, השם לא יעזור לך בזה.
4
רק בעזרת השם
אני | 20-08-2019 17:58
ודאי לא בעזרתך...