נתניהו לנשיא אוקראינה: "נפעל להסכם סחר חופשי" - סרוגים

נתניהו לנשיא אוקראינה: "נפעל להסכם סחר חופשי"

ראש הממשלה נפגש בקייב עם נשיא אוקראינה החדש ולדימיר זלנסקי, וחתם איתו על הסכמים לפעולות משותפות - במטרה להגיע להסכם סחר חופשי. נתניהו הזמין את זלנסקי לביקור בירושלים, ונענה בחיוב

נתניהו לנשיא אוקראינה: "נפעל להסכם סחר חופשי"
  נתניהו ונשיא אוקראינה (צילום: עמוס בן גרשום\לע"ם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) בקייב עם נשיא אוקראינה החדש ולדימיר זלנסקי, במסגרתו חתם על הסכמים לפעילות משותפת בין שתי המדינות. בתום הפגישה השניים נשאו הצהרות לתקשורת.

בדבריו נתניהו הזמין את זלנסקי היהודי לביקור בישראל – ונענה בחיוב. עוד ציין כי ישראל תעבוד על הסכם סחר חופשי עם אוקראינה ועל פיתוחי היי-טק בירושלים ובקייב. זלנסקי בתגובה הבטיח לו שיאשרר את הסכם הפנסיות ליוצאי אוקראינה שנחתם בשנת 2008, וביקש מידע עדכני בנושא.

מוקדם יותר היום נתניהו התקבל בטקס רשמי בארמון הנשיאות בקייב, במסגרתו המנוני שתי המדינות נוגנו. כמו כן נתניהו נסע לקבר החייל האלמוני, שם הניח זר, וביקר באנדרטת "הולודומור".

עוד באותו נושא

צפו: נתניהו מתקבל בארמון הנשיאות באוקראינה


13

מחר נתניהו ייפגש עם ראש ממשלת אוקראינה וולודימיר גרויסמן וכן עם הנהגת הקהילה היהודית באוקראינה. כמו כן ישתתף באירוע חדשנות עם בכירי ההיי-טק במדינה, שיציגו לנתניהו פיתוחים להשקעה ישראלית אפשרית. בשעות הצהריים ראש הממשלה ופמלייתו ימריאו חזרה לארץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 29-07-2021 9:13
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף שס סטטיק אלוהים