ועדת הבחירות פסלה מועמד ממפלגתו של רון קובי - סרוגים

ועדת הבחירות פסלה מועמד ממפלגתו של רון קובי

ועדת הבחירות המרכזית פסלה את מועמדותו של ניסים פדידה, הממוקם במקום התשיעי במפלגת 'הימין החילוני' של ראש עיריית טבריה רון קובי, בעקבות הרשעתו בעבירה שיש עמה קלון

author-image
ועדת הבחירות פסלה מועמד ממפלגתו של רון קובי
  (צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

‏יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר, פסל את מועמדותו של ניסים פדידה, הממוקם במקום התשיעי במפלגת 'הימין החילוני' של ראש עיריית טבריה רון קובי, המתמודדת בבחירות הקרובות לכנסת ה- 22. פסילתו של פדידה הגיעה בעקבות הרשעתו בעבירה שיש עמה קלון.

יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, ציין כי "מעשיו של פדידה מלמדים על הזילות אותה הוא רוחש לרשויות השלטון ונציגיו ומכאן שיש גם בעבירות אלו, בהן הורשע, כדי לחזק את המסקנה כי מעשיו של המבקש בהליך הראשון נגועים בקלון".

החלטתו של מלצר התקבלה בעקבות הרשעתו של פדידה בשנת 2014 בעקבות "היעדר מן השירות שלא ברשות" והתחמק משירותו הצבאי ולא הסדיר את הפטור משירות. על פדידה הוטל עונש על ידי בית הדין הצבאי של מאסר למשך חמישה חודשים, ומאסר על תנאי לתקופה של 60 יום, למשך שנתיים.

בנוסף, מלצר החליט לפסול את פדידה בגין מעורבותו בה הורשע בגין עבירה של "הפרעה לשוטר במילוי תפקידו" וכן "עבירה של התנגדות בכוח למעצר חוקי". בעקבות העבירות הללו הוטלו על פדידה עונש מאסר על תנאי לתקופה של ארבעה חודשים וצו התחייבות אישית, בסך של 2,000 ש"ח, להימנע מחזרה על ביצוע העבירות בהן הורשע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מי זה הפרחחח הזה רון קובי?
אחת | 18-08-2019 18:51
מאיזה פח זבל הוא עלה לארץ? איככככסססס
"כיון שהתחילו לפסול את חבריו ייפסל גם קובי
אנטי אהוד ברק | 19-08-2019 7:07
גם מספרים שרון קובי חלה בסרטן
2
ןעדת הבחירות
שרה רבקה | 18-08-2019 22:14
מענין שועדת הבחירות לא פסלה אתהמפלגה המאוחדת הערבים ןהיהודים האוטו אנטישמיים כאחד. תומכי טרור בגלוי .נושאים את דגל אשף .בלי קשר שאין לי כל קשר לרון קובי. תמונת עראפת ימש נמצאת בלשכת טיבי בכנסת.הנושא בתפקיד רם. בושה לכל התומכים במפלגות השואפות להחרבת המדינה היהודי..חלילה .סבתי הגיעה לכאן בתחילת המאה הקודמת לארץ ישראל .אבי זל נולד בפלשתינה אי .וכן אני . מה קורה כאן. מדינה בהתאבדות .מחזיקים תוצכי טרור בכנסת. ימש
3
הרשע הזה, הארור הזה, הגאוותן
הרשע הזה | 19-08-2019 16:47
הרשע הזה, הספק יהודי הזה, הארור הזה, הגאוותן סרוח, מסית ומדיח, ושונא יהדות הזה - זה שעושה חורבן ומביא שנאת חינם. החשוד... שמחקה את הרבנים הגדולים, ומחקה את הרב קנייבסקי, מחלל שבת בפרהסיה, גם חשוד שאוכל נבילות וטרפות בעצם יום הכיפורים, מזרע עמלק, מבני בנין של המן, חולה כבוד, חולה נפש, רוצה להשיג מנדטים על ידי כך. המפלה הראשונה שלו היתה בטבריה - והמפלה הבאה שלו תהיה בבחירות הקרובות בעזה.